Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt raskauteen

24.07.2017 |

Raskaana viikolla 36. Loppua kohti mennään, mutta olen jo nyt ihan finaalissa. Ennen kaikkea sen takia, että hemoglobiini on ollut ikuisuuden matalalla, eikä se vaan nouse. Jatkuvasti voimaton, läkähtynyt olo sen takia. Väsyttää! Olen sinnitellyt asian kanssa ja nyt olen vaan korviani myöten täynnä tätä oloa. Ei nouse. On kokeiltu montaa eri rautavalmistetta ja syön reilun annoksen. Ei nouse. En jaksaisi enää päivääkään, kun tuntuu ettei saa happea riittävästi. On vaikea hengittää ison mahan takia ja sen lisäksi muutenkin hapeton olo koko ajan. Rappusten nouseminen on ihan tuskaa, mitään ei voi tehdä hengästymättä. Ei vaan jaksa enää!

Kommentit (7)

1/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää!

Vierailija
2/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole sitten raskautesi kanssa yliaikaiseksi menevää sorttia. Tämä nimittäin mulla "kirouksena". Kyllä ottaa aina pattiin ne vikat viikot, kun olo on kuin huonokuntoisella hipolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa liikuntaa.

Vierailija
4/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva! Onneksi ei enää kauan hautomista. Kyllästyttää muutenkin tämä olotila kun tuntuu että elää jotain puoli-elämää. Mistään ei ole voinu nauttia ison mahan ja raskauden takia enää pitkiin aikoihin.

Noh, tähän en ryhdy enää kertaakaan elämässäni.

Vierailija
5/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan biologinen juttu, että loppuvaiheessa tulee toi fiilis, että ei jaksa enää. Sitä unohtaa pelätä koko synnytystä, kun toivoo että loppuis vaan se raskaus.

Vierailija
6/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisillään olo on aina tukala. Koita kestää, tai pakkohan se on. Ajattele miten jokainen päivä minkä vauva mahassa viettää on hänelle parhaaksi. Lepää paljon, sinulla on lupa olla väsynyt. Henkeä ahdistaa painon nousun takia. Jos tuntuu kovin pahalle käy lääkärissä, mulla on ollut astmalääkettä käytössä loppuraskaudesta (ja en ole astmaatikko). Ja se nestemäinen rautalisä imeytyy parhaiten 😉 Mulla syntyi 41+2 ja tosiaan tiedän tunteen kun jalat on kuin tukit ja edes kenkiä taivu pukemaan. Mutta tää kaikki palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla👍

Vierailija
7/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastakaa liikuntaa.

Luuletko etten harrastanut? Tein kuule kaikenlaisia temppuja, jotta synnytys lähtisi käyntiin. Mut eihh... Lenkkeilin raskaana joka päivä ja pakko se oli vähän jumpata ja venytelläkin, kun kaikkialle kolotti. Raskauden loppuvaihe nyt vaan on aika plääh. -se jolla yliaikaiset raskaudet