Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat tuhlalijat, jotka tunnet

Vierailija
24.07.2017 |

Ei oo siis tarkoitus kertoa, kuinka pihistely ois ainoa tapa elää, vaan kertoo tapauksista, joissa joku tuttu on maksanut törkeitä summia jostain sellaisesta, jonka saisi normaalisti paljon edullisemmin.

Esim. Mun kaveri osti äkkilähdön Kanarialle hiihtolomalla. Maksoi tuplasti sen, mitä minä maksoin samanlaisesta reissusta vain muutamaa viikkoa aiemmin. Olisi saanut lomansa koululaisten lomien ulkopuolellakin, eli ei ollut siitä kiinni.

Kommentit (31)

1/31 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset (eivätkä edes omia rahojaan.)

Vierailija
2/31 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut liottaa yhtä teepussia vain kerran, yhteen mukilliseen kuumaa vettä! Joskus kyläillessä kun kaveri nousee pöydästä esimerkiksi vessaan niin nappaan hänen teepussinsa roskiksesta, mistä voin keitellä kotoona itselleni vielä monet satsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat.

Vierailija
4/31 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti lähemmäs 10000€ euron koriste-esineen. Liekö moisella sit sijoitusarvoa, mutta ehkä ois kannattanut asuntolainaa lyhentää mieluummin.

Vierailija
5/31 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu maksoi pitkälti toistasataa euroa sellaisesta Huutokauppakeisarin kuparipannusta. Ei ne nyt niiiin arvokkaita ole, vaikka on kuinka telkkarista tuttujen nimmarit kyljessä.

Vierailija
6/31 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri valittaa jatkuvasti kuinka rahat on tiukassa, eikä ole varaa mihinkään. Silti ostaa lähes joka päivä työpaikan kallista kahvilasta limsapullon ja pullan. Nuo ovat yht. yli 5 e. Usein hakee myös suklaapatukan tai karkkipussin. Siis satanen kuussa. Yli tonni vuodessa. Nuo siis ostaa ihan normiruokien lisäksi. Jos ostaisi samat herkut kaupasta niin säästäisi jo puolet.

Vierailija
7/31 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tuhlasi kampaamokäynteihin jo teini-ikäisenä, mikä ei silloin ollut lainkaan tavallista. Edelleen käy kerran kuussa leikkauttamassa ja monivärivärjäämässä hiuksena, mikä on todella kallista. Näinhän moni toki tekee, mutta ystäväni on köyhä, työttömänä nyt. Mies opiskelee. Perheellä ei oikeasti ole varaa mihinkään ekstraan (itse ovat kertoneet, pankin kanssakin ovat ongelmissa). Kampaamokäynnit ovat nähtävästi yhtä pakollisia kuin sähkölaskun maksaminen. Myös alle kouluikäiset lapset vie kampaajalle/parturiin usein, vaikka lasten "kampaukset" ovat todella yksinkertaiset.

Vierailija
8/31 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtion rahankäyttö, rahaa jaetaan ulkomaille miljoonia. Sanoin täällä annetaan miljardeja rahaa sellaisille jotka ei tänne kuulu.

Vierailija
9/31 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeytynyt ystäväni jatkaa samaa elintasoa, kuin hyväpalkkaisen miehensä eläessä. Matkat, ulkona syöminen, design-esineet, itsellä ja lapsilla autot on sellaisia mistä ei voi tinkiä vaikka samalla itkeskelee perintöverojen kanssa. Yritän ymmärtää ja tukea, mutta vaikea on sanoa, että veroista selviäisi ilman lainaa, jos karsisi joistain arkipäivän menoista.

Vierailija
10/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen "kaveri" ihmetteli miten muilla on varaa matkustaa kun hänellä rahat menee kampaajaan, manikyyriin, bilettämiseen joka ilta, päihteisiin, laatu eläintarvikkeisiin, drinkkeihin, vaatteiden keräilemiseen, merkkituotteisiin ja merkkikosmetiikkaan

Vierailija
11/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kamala tuhlailija, ja häpeän sitä. Ostan ruokia jääkaappiin enkä tee niistä mitään. Ruoat pilaantuvat ja joudun heittämään ne pois...

Vierailija
12/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tänään piti hakea yksi maito ja apteekista suujuttu. Tulin kotiin 9 limsa/vissypullon, leivän, kinkun, karkkien, marjakeiton, mansikoiden, herneiden, perunoiden, pallokrystanteemien, kynttilöiden ja kolmen kotipizzan kanssa !!!! Ja tilille jäi 27e jolla pitäis viikko vielä pärjätä. Mulla on joku vamma.

Vierailija
13/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson

Kardashianit

Ja useimmat muut ökyrikkaat

Vierailija
14/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Onneksi fyrkkaa riittää sen verran ettei ihan heti lopu. Käyn kuitenkin myös töissä (lähinnä esittelemässä uusia vaatteitani), rahan puolesta ei tarvitsisi.

Vierailija
15/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun Steam-ale alkaa... Joo, saa tavallista halvemmalla, mutta aina paljon mitä en kyllä muuten olisi ostanut :D ..tai tarvinnut mitenkään. Vieläkin vaikka kuinka monta peliä, mitä en ole jaksanut edes asentaa..

Vierailija
16/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain näin yhden valtavan muumi-kokoelman.

Lisäksi olen netistä saanut lukea henkilöstä, jolle joku lähipiiristä ostaa jotain "kivaa" kun kuulee ao. henkilöä loukatun. 

Vierailija
17/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko perheineen. Olivat ukkonsa kanssa erittäin hyvin palkatussa duunissa ennen kuin talous alkoi sukeltaa joskus 2008 ja YT:t alkoi siellä sun täällä. Ottivat irtisanomispaketit ja sen jälkeen eivät ole kunnolla työllistyneet, vaan eläneet enimmäkseen velaksi, jos ei jotain väliaikaisia ja huonommin palkattuja työsuhteita lasketa. Somesta tätä ei tietenkään huomaa, koska julkisivu pidetään sellaisena, että rahaa näyttää ulkopuolisen silmiin olevan, vaikka sitä todellisuudessa ei ole. UIkomailla käydään Klarnan ja herra Luottokunnan avuilla ja auto on "pakko" vaihtaa, kun 100 000 km on täynnä. Ihan älytöntä touhua.

Vierailija
18/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosisko perheineen. Olivat ukkonsa kanssa erittäin hyvin palkatussa duunissa ennen kuin talous alkoi sukeltaa joskus 2008 ja YT:t alkoi siellä sun täällä. Ottivat irtisanomispaketit ja sen jälkeen eivät ole kunnolla työllistyneet, vaan eläneet enimmäkseen velaksi, jos ei jotain väliaikaisia ja huonommin palkattuja työsuhteita lasketa. Somesta tätä ei tietenkään huomaa, koska julkisivu pidetään sellaisena, että rahaa näyttää ulkopuolisen silmiin olevan, vaikka sitä todellisuudessa ei ole. UIkomailla käydään Klarnan ja herra Luottokunnan avuilla ja auto on "pakko" vaihtaa, kun 100 000 km on täynnä. Ihan älytöntä touhua.

Toivottavasti siskosi näkee pahansuovan vuodatuksesi.

Muutenkin tämä ketju saa voimaan suorastaan pahoin.

Kauhean omahyväistä ja häijyä kommentointia. En edes ala eritellä, koska joka tapauksessa ette tule asiaa koskaan ymmärtämään.

Sanonpa vaan, että toivottavasti en tunne ketään teidänlaistanne besserwisseriä. Ja juu, minulla EI ole omaa lehmää ojassa, talouteni on tasapainossa. Mutta olen vaan sen elämänviisauden oppinut, että muiden elämää ei koskaan sivusta tunne niin, että voisi viisastella ja luulla osaavansa samoissa kengissä paremmin.

Vierailija
19/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti siskosi näkee pahansuovan vuodatuksesi.

Muutenkin tämä ketju saa voimaan suorastaan pahoin.

Kauhean omahyväistä ja häijyä kommentointia. En edes ala eritellä, koska joka tapauksessa ette tule asiaa koskaan ymmärtämään.

Sanonpa vaan, että toivottavasti en tunne ketään teidänlaistanne besserwisseriä. Ja juu, minulla EI ole omaa lehmää ojassa, talouteni on tasapainossa. Mutta olen vaan sen elämänviisauden oppinut, että muiden elämää ei koskaan sivusta tunne niin, että voisi viisastella ja luulla osaavansa samoissa kengissä paremmin.

Tänään opin AV:lla: yli varojensa eläminen ja varakkaan esittäminen somessa on pyhä asia, josta ei saa olla negatiivisia mielipiteitä.

Vierailija
20/31 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkomme jotka pakottavat kansan tuhlaamaan järjettömiä summia ulkomaalaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi