Harmittaa ja myös hävettää poikani kokemattomuus
20 vuotias poikani on täysin kokematon naisten suhteen, ei tapaile niitä ja tuskin on edes vielä harrastanut seksiä. Asia vaivaa häntä ja harmittaa myös isänä minua. Poika sanoo että naiset pitävät häntä kuulemma rumana. Itse ajattelen toisin sillä objektiivisesti katsoen ei hän kyllä ruma ole ja aika saman näköiset ystävänsäkkin kuulemma seurustelevat. Vanhempana miehenä tiedän myös sen huolen että pojalla tulee olemaan vanhempanakin kokemattomuus suuri ongelma jos naisen nyt ikinä saakaan. Olen yrittänyt häntä kannustaa yrittämään ja lomamatkallakin tänä kesänä yritin tarjota hänelle ihan maksullistakin että saisi edes jotain kokemuksia. En olisi uskonut että tähän tämä saattaa mennä että kasvatan peräkammarin poikaa
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö, vaan itsetunto.
Itsevarma supliikkimies saa aina. Eli jokin kasvatuksessa on johtanut vähintään lievään alemmuudentuntoon ja sehän ei naisia miellytä.
Paha tuossa vaiheessa mitään muuta tehdä kuin odottaa jotakuta säälistä antajaa. Siitä voikin sitten rohkaistua ja saada muutenkin.
Hah. Ei vastenmielisen ruma muutu puhumalla seksikkääksi, vaikka olisi miten hyvä puhumaan
Seksikkyydestä en tiedä, mutta hyvät puhuvat saavat kyllä taatusti naisseuraa vaikka olisivat minkä näköisiä. Esimerkkejä on maailma pullollaan ja kotimaisistakin löytyy paljon, mm. Hjallis ja Halla-aho heti näin kärkeen. Heillä on ollut naisia jo ennen kuuluisuutta, joten siitä on turha alkaa selittelemään.
Ei noista kumpikaan minussa vastenmielisyyttä herätä. Ja valta on seksikästä, samoin äly. Joku kiukkuisen näköinen rötöstelijä on minusta vastenmielisin, ja tietysti sellainen joka ei ole naisista kiinnostunut. Ei tepsi iskuyritykset heihin. - Aloittajalla ei ole syytä epätoivoon, kun poika on vasta 20. Eräs tuntemani pappikin perusti perheen vasta viiskymppisenä, kun vasta silloin löysi sielunsukulaisen kolmikymppisestä naisesta.
On toki kiva että tulee uusi näkökulma tähän vakioaiheeseen.
Huono silti 0/5
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies tappaa itensä naisettomuuden takia? Todella harva varmaankin. Jos kaikki naisettomina omasta tahdostaan riippumatta tekisivät itsemurhan, ehkä nuorten miesten hyvinvointi alkaisi kiinnostaa edes vähän.
Liian harva. Jos heitä olisi 2000-3000 vuodessa, alkaisi jotakin tapahtua, tai sitten kaikki olisivat tyytyväisiä ongelman ratkettua itsestään.
Ja tuon ikäinen lapsi oli tyttö tai poika ei varmasti kerro vanhemmilleen kaikkea varsinkaan seksiin liittyen. Tuskin niin kokematon kuin luulet.
Poistettiinko mun viesti oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies tappaa itensä naisettomuuden takia? Todella harva varmaankin. Jos kaikki naisettomina omasta tahdostaan riippumatta tekisivät itsemurhan, ehkä nuorten miesten hyvinvointi alkaisi kiinnostaa edes vähän.
Aika moni kyllä taitaa tappaa. Suomessa miehet tekevät yli kolminkertaisesti itsemurhia, joista varmaan hyvin yleinen syy on naisettomuus. Ei ketään varmaan kiinnostaisi vaikka tekisivät kymmenkertaisesti niitä.
Miehillähän on se patriarkaattisalaliitto kuitenkin puolellaan, hei.
Lisätään listaan Jaajo Linnonmaa