Naiset..millaista ulkonäköä kadehdit toisessa naisessa ? Jos ,niin miten se näkyy ?
Kommentit (51)
Luonnon kauneus, iso rinnat hoikalla/normipainoisella, pitkät sääret, timmi kroppa, hyvä iho, pisamat, paksut pitkät hiukset, valkoiset hampaat.. nämä ovat ominaisuuksia joita ihailen, joskus jopa kadehdin. Itse olen valitettavan ruma, harvoin näkee yhteen ihmiseen kasautuneen näin paljon rumia piirteitä. Kauniit naiset saavat minut tuntemaan suurta alemmuutta ja ajattelen usein mahtavatkohan he todella käsittää kuinka onnekaita ovat. Jos nainen on myös mukava, kateus on helppo sysätä syrjään ja vain ihailla naista, jos puolestaan kyseessä on itsekeskeinen pissipää, alan oman henkisen pahoinvointini minimoimiseksi karttamaan kyseistä henkilöä jos suinkin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin puolisoni siskon värejä. Hänellä on luonnostaan tummahko (kuitenkin siis vaalea) ja hyväkuntoinen iho ja tummat pitkät ripset ja tummat, kauniin malliset kulmat. Kymmeniä kertoja olen jäänyt katsomaan, että onko hänellä meikkiä vai ei. En oikeasti osaa sanoa, ellei hänellä ole selvästi jotain esim. värikästä luomiväriä.
Itse kun on tällainen huonoihoinen olmi, niin kyllä kadehdittaa. Minä en meikissäkään näytä yhtä hyvältä kuin tuo nainen suoraan saunasta tulleena. Lähinnä kateus ilmenee sellaisena, että unohdun tuijottelemaan hänen ihoaan ja ripsiään, ihailemaan. Ja joskus meinaa itku päästä, kun pitäisi lähteä nättinä juhliin ja lätkii naamaan meikkiä eikä silti näytä yhtä hyvältä :D
Kylläpä sinä vertailet vertailemasta päästyäsi. Mutta saunapuhtaanahan sitä kauneimmillaan ollaan.
Hoikkia naisia sillä itse olen läski kuten suurin osa muistakin naisista (hevosenpuolikkaita) kuten ihmiset ovat kommentoineet ja totta se on.
Tasaista ihoa, ruskeita silmiä ja kiinteää lihaksikasta vartaloa jossa ei selluliittia mutta ei mikään rasvaton kuitenkaan. Kateus ei näy kun ei noille juuri mitään voi paitsi viimeiselle, käyn salilla.
Joskua kahdehdin paljonkin isoja rintoja mutta tajuttuani että monet miehet pitää myös pienistä olen oppinut siitäkin kateudesta eroon.
Kadehdin ihan tavallisia, sieviä naisia. Itse näytän geenivirheiseltä.
Pituutta. Olen alle 160 cm ja no, hankala löytää housuja joita ei tarvitse lyhentää sekä kukaan ei ota tosissaan kun olettavat että olen yläasteella.
Kauniita hampaita ihailen muilla. Omat hampat on valkoiset mutta aika sekaisin suussa, vielä ei ole rahaa oikoa, mutta joku päivä!
Hyvää ihoa kasvoissa ja vartalossa suuresti kadehdin. Minulla on aknea, paljon luomia ja myöskin kuiva iho. Arpia myös löytyy. Geenit selittävät varmasti aika paljon ihoni kuntoa joten tuntuu epäreilulta kun jotkut ovat vaan saaneet paremmat geenit.
En kadehdi enää mitään enkä ketään, miksi pitäisi? Olen ruma eikä sillä sipuli. Ei siihen mikään auta, varsinkaan kadehtiminen, joka on pelkkää ajan hukkaa. T: N29
Kadehdin valkoisia hampaita, itselläni kellertävät, ihan luonnostaan. Eli näistä ei valkoisia saa paitsi laminoimalla. Joskus kadehdin pieniä rintoja.