Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset..millaista ulkonäköä kadehdit toisessa naisessa ? Jos ,niin miten se näkyy ?

Vierailija
24.07.2017 |

Kertokaa..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroja kasvonpiirteitä. Mulla pyöreä pallonaama, jossa ei ole mitään persoonallisuutta.

Paksuja, pitkiä, sileitä, hyväkuntoisia hiuksia. Itsellänikin on pitkät hiukset ja paksut, mutta latvat alkaa helposti hapsottamaan vaikka kuinka hoitaisi. Ja jotenkin ärsyttävän karheat, eivät pysy sileänä kauan harjaamisen jälkeen

Esim. intialaisilla naisilla on kauniit hiukset! 

Tiimalasi vartaloa.

Kiinteitä, isoja rintoja. Itsellä isot, mutta roikkuvat mummotissit vaikka ikää 26v :( Ei mitään iloa tälläisistä lollottimista.

Vierailija
22/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään vastaustani ja on pakko vastata, että en oikeastaan mitään. En todellakaan ole mikään kaunokainen, vaan lyhyenläntä rumapolvinen neliönaama, mutta olen täysin sinut itseni ja ulkonäköni kanssa. Olen 43 vuotias ja koskaan ulkonäköni puutteet eivät ole elämääni vaikuttaneet mitenkään, päinvastoin. Ja vaikka näenkin kauniita naisia ympärilläni, niin en ajattele heidän kauniita kohtiaan ja vertaa heitä itseeni. Tämän huomasin viimeksi viime viikolla, kun olin lasteni kanssa vesipuistossa ja katselin sivusilmällä tietenkin myös muuta siellä olevia.

Ehkä olen siis tylsimys, mutta tämän periaatteen olen opettanut myös lapsilleni. En tunne myöskään kateutta muiden maallisesta mammonasta tai vaikka hienoista autoista, vaan tykkään ajella 14 vuotta vanhalla autollani ja hyräilen tyytyväisenä oman kotini parvekkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidettua ja urheilullista vartaloa. Sopivasti lihaksikasta, ei kuitenkaan mitään kuivaksi näännytettyä, ja mielestäni ei niin kaunista, bikini fitness -tyyppistä vartaloa. Ylipäänsä kadehdin siis sellaista, josta näkee, että ihminen pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan ja fysiikastaan. Tämä koskee kaikkia sukupuoleen katsomatta.

Tämä näkyy varmaankin niin, että arvostan em. tyyppisiä ihmisiä, joilla on hyvä itsekuri. Itse pyrin samaan.

Vierailija
24/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun kysyttiin,niin.. kirjoitti:

Hipiää, josta verisuonet eivät kuulla läpi. Minulla tosi valkea kylmäsävyinen läpikuultava iho, jossa sinisiä jokia ja puroja luikertelee kämmenselissä, käsivarsissa,kyynär - ja polvitaipeissa sekä ohimoilla ja toisen silmän alaluomella. Peitevärit aasta ööhön on kokeiltu,ei auta Blascotkaan.

Tiesitkö,että termi "siniverinen", tulee aikakaudelta, jolloin aatelisto ja muut ylhäiset Keski- ja Etelä -Euroopassa pitivät kauneusihanteena sitä,että etenkin naisen hipiä on niin maidonvalkea ja läpikuultava, että siniset verisuonet näkyvät läpi. Jotkut jopa maalasivat sinisiä juovia iholleen.

Vierailija
25/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmisille, joita ihailette ja/tai kadehditte, kuinka hyviltä he näyttävät.

Monilla on surkea itsetunto, vaikka he olisivat kuinka hyvännäköisiä.

Katselin nuorta naista bussissa ja mainitsin lähtiessäni hänelle, että hän on todella kaunis. Olen niin vanha täti-ihminen, että voin tehdä noin eikä hän oleta minun ahdistelevan itseään. Hän oli todella iloinen.

Kohteliaisuuksia on mukavaa kuulla. 

Minä ihailen kauniita sääriä naisilla, koska omissani ei ole hurraamista.

Vierailija
26/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt, kun kysyttiin,niin.. kirjoitti:

Hipiää, josta verisuonet eivät kuulla läpi. Minulla tosi valkea kylmäsävyinen läpikuultava iho, jossa sinisiä jokia ja puroja luikertelee kämmenselissä, käsivarsissa,kyynär - ja polvitaipeissa sekä ohimoilla ja toisen silmän alaluomella. Peitevärit aasta ööhön on kokeiltu,ei auta Blascotkaan.

Tiesitkö,että termi "siniverinen", tulee aikakaudelta, jolloin aatelisto ja muut ylhäiset Keski- ja Etelä -Euroopassa pitivät kauneusihanteena sitä,että etenkin naisen hipiä on niin maidonvalkea ja läpikuultava, että siniset verisuonet näkyvät läpi. Jotkut jopa maalasivat sinisiä juovia iholleen.

Ooh, täällä toinen "aatelinen". :) Ainakin suonet on helppo löytää verikokeissa.

Vierailija
27/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin naisia, joilla on paksut pitkät hiukset. Omani eivät pysy millään pitkinä hyvännäköisinä, koska kaikki ponnarit ja letit jäävät niin ohuiksi. Pidän silti hiukseni suht pitkinä. Jään kaupungilla aina ihaillen tuijottamaan sellaisia paksuja lettejä ja tuuheita ponnareita ja kiukuttelen itselleni peilin edessä, jos yritän saada omat ohuet hiukseni nätisti kampaukselle.

Lisäksi kadehdin hymyjä, joissa hampaat ovat tasaiset, valkoiset ja suht suorissa riveissä. Omani ovat epätasamittaiset ja vähän vinot. Sen vuoksi harvemmin hymyilen niin, että hampaat näkyvät ja kiusaannun, jos valokuvissa kehotetaan hymyilemään niin.

Ihailen myös joitain ihmisiä ulkonäöltä siksi, että heillä on kauniita pisamia. Kerran teininä piirsin vaalealla kulmakynällä itselleni feikkipisamia.

Vierailija
28/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuja hiuksia. Omat hiukseni ovat niin ohuet, että usein harmittaa kun näkee sellaisia "leijonanharjoja", joita itse on turha yrittää saavuttaa. :(

Joskus söin kaikenmaailman ravintolisiä hiuksille, kynsille yms. mutta en huomannut mitään eroa. Lopetin ne ja hyväksyin asian. 

Joskus halusin hirveästi isommat tissit ja perseen, mutta sekin vaihe meni ohi. Tykkään nykyään pukeutua androgyynisesti ja ihmiset ovat kehuneet kroppaani/vaatteitani.

T. 23v 

Vierailija
29/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas fitnessblogaajan tiukoissa trikossa.

Vierailija
30/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ihoa ja suoraa/valkoista hammasrivistöä! 

Vierailija
31/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuutta. Kauheaa myöntää tätä :(

Jos joku on oikein hoikka, pienivatsainen, kapearaajainen ja siro, saatan katsella hiukan pidempään ja tuntea alemmuutta. Myöhemmin, heikompana hetkenö saatan katsella itseäni peilistä ja miettiä miksen voi olla yhtä hoikka. Yritän päästä tästä eroon ja ajatella olevani riittävän hyvä näin.

Olen itse aina ollut normaalipainoinen, ja saanut kuulla koko ikäni vanhemmiltani arvosteluja vääränlaisesta kehostani, ja kuinka pitää varoa etten vain liho, koska sitten kukaan ei tykkää :D

Niin väärin. Ehkä toivoivat saavansa anorektikkotyttären, nehän on kai niitä menestyviä täydellisyydentavoittelijoita, isän työkaverin tyttökin oli! Sitä piti siunailla, niin kaunis ja lahjakas, miksei se syö :( Mutta tää meidän tyttö se on perso ruualle, hehheh, TAASKO SÄ SYÖT LEIPÄÄ. Jos olisin vain tarpeeksi sinnikkäästi alkanut teininä laihduttaa, ehkä koulunumerot olisi alkaneet nousta. Mutta ei, kun piti olla tällainen löysä tavis jota piti koko ajan vahtia.

Vierailija
32/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia, kauniita hampaita. Itselläni luonnostaan kellertävä hammasluu.

Paksuja, pitkiä hiuksia, joita voi pitää auki. Omat hiukseni ovat kyllä pitkähköt, mutta lasimaiset ja ohuehkot ja minkä pituisina tahansa takkuuntuvat auki ollessaan. Oon kokeillut vaikka mitä! Kampaajat ei osaa auttaa. 

Timmiä kroppaa, isoa pyllyä. Itse en omista kumpaakaan. 

Itseluottamusta, joka näkyy.

Vierailija
33/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä kuulas ja hyvä iho. Isot silmät. Paksut, pitkät ja hyväkuntoset hiukset. Luonnostaan täyteläiset huulet. En tykkää missityyppisestä kauneudesta vaan pitää olla jotain "erikoista" kasvoissa, että ne jää mieleen ja niihin kiinnittää edes huomiota. Yleensä jään tuijottamaan jos nään jonku kauniin tapauksen ja joskus saatan sanoakin että oletpa kaunis, mutta harvemmin. Se on ehkä vähän tungettelevaa :)

Vierailija
34/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siroja kasvonpiirteitä. Mulla pyöreä pallonaama, jossa ei ole mitään persoonallisuutta.

Paksuja, pitkiä, sileitä, hyväkuntoisia hiuksia. Itsellänikin on pitkät hiukset ja paksut, mutta latvat alkaa helposti hapsottamaan vaikka kuinka hoitaisi. Ja jotenkin ärsyttävän karheat, eivät pysy sileänä kauan harjaamisen jälkeen

Esim. intialaisilla naisilla on kauniit hiukset! 

Tiimalasi vartaloa.

Kiinteitä, isoja rintoja. Itsellä isot, mutta roikkuvat mummotissit vaikka ikää 26v :( Ei mitään iloa tälläisistä lollottimista.

Ihailet siis minua :)

Vierailija
35/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkauneutta, sitä että ihminen näyttää itseltään ja tuntuu viihtyvän nahoissaan. Yleensä joku persoonallinen piirre muuten kauniissa kasvoissa. Semmoisen näköinen, että on sinut itsensä kanssa, mutta ei liian itsetietoinen. Jos pelkästään ulkonäöstä puhutaan niin aidot pitkät hiukset, kivan väriset silmät, pitkät tuuheat tummat ripset, hyvä sädehtivä iho, valkoiset hampaat, sirot piirteet vartalossa, hoikka, oma tyyli, kiva ääni ja mielenkiintoiset puheet, sopivan kokoiset kiinteät tissit, pyöreä peppu, keskimittainen, aurinkoinen hymy.

Vierailija
36/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin / ihailen:

- Tervettä kaunista ihoa

-Pitkiä hoikkia jalkoja

-Paksua tukkaa, jossa huoleton täydellinen sotkunuttura. Lattareilla upeat hiukset.

-Rusketusta ja kauniita pisamia

-Rentoa ja kaunista tyylitajua

- Tatuoimatonta ihoa tai kauniita tatuointeja (ne kyllä harvemmassa..)

- Hoikkaa uumaa ja treenattua vatsaa

Näkyy siten että epätoivoisesti yritän itsekin saavuttaa ihanteita, huonolla menestyksellä 😁

Vierailija
37/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin aina hoikkia naisia. Itselläni mitat ovat olleet noin 62/167 ja mielestäni se on paljon. Laihimmillani olen ollut 57kg ja tuntui että olin sillonkin vähän paksu. Eli selkeästi hoikat/laihat näyttävät mieleeni tosi hyvältä. Kun itse olen isokokoisempi. Sitten tietty toissijaisena se, että näyttää hyvältä meikittömänä/vähällä meikillä. Itsellä on huono iho, olemattomat ripset ja ohuet vaaleat kulmat. Ihon huonoisuus tekee yllättävän paljon ulkonäköön. Olen kuitenkin sujut asiasta ja olen oppinut jollakin tavalla tykkäämään huonoihoisuudestani uskokaa tai älkää. Vaikka kyllä sitä mielummin tietenkin olisi sileäihoinen.

Vierailija
38/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoria hiuksia ja pieniä rintoja. Eipä se oikeen mitenkään näy. Itse vain suoristan hiuksiani jos jaksan ja on aikaa ja käytän pienentäviä rintsikoita.

t. isotissinen kikkarapää

Kiharat hiukset ovat ihanat! Harmittaa että itsellä on vain epämääräiset pörrölaineet. Ehkä jos leikkaisin lyhyemmiksi niin kihartuisivat enemmän.

Ja kyllä isot tissitkin voivat näyttää kivoilta. ;)

T. pikkutissinen semikihara/suoratukkainen

Vierailija
39/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella laihoja kasvoja ja pituutta! Itse jäin 159-senttiseksi ja poskissani voisi säilyttää viikon ruokia, vaikka muutoin hoikka olenkin.

Kateuteni ei kai päälle päin näy, toisinaan saatan sanoa ihmiselle suoraan, että hän näyttää upealta. Huonoina päivinä sitten itken yksin kotona sitä, että näytän ikuisesti lapselta.

Vierailija
40/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyypillinen suomalainen, lyhyehköt jalat ja pitkä selkä. Kadehdin pitkiä sääriä, niissä hameetkin näyttävät hyviltä. Vanhemmiten paino näkyy vähemmän, jos on pitkät sääret, voi kikkailla vaatteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme