Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset..millaista ulkonäköä kadehdit toisessa naisessa ? Jos ,niin miten se näkyy ?

Vierailija
24.07.2017 |

Kertokaa..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä miten näkyy, mutta kadehdin/ihailen jos jollakulla on tosi hyvä iho, tasainen ja heleä eikä tarvi juuri meikkiä.

Vierailija
2/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin puolisoni siskon värejä. Hänellä on luonnostaan tummahko (kuitenkin siis vaalea) ja hyväkuntoinen iho ja tummat pitkät ripset ja tummat, kauniin malliset kulmat. Kymmeniä kertoja olen jäänyt katsomaan, että onko hänellä meikkiä vai ei. En oikeasti osaa sanoa, ellei hänellä ole selvästi jotain esim. värikästä luomiväriä.

Itse kun on tällainen huonoihoinen olmi, niin kyllä kadehdittaa. Minä en meikissäkään näytä yhtä hyvältä kuin tuo nainen suoraan saunasta tulleena. Lähinnä kateus ilmenee sellaisena, että unohdun tuijottelemaan hänen ihoaan ja ripsiään, ihailemaan. Ja joskus meinaa itku päästä, kun pitäisi lähteä nättinä juhliin ja lätkii naamaan meikkiä eikä silti näytä yhtä hyvältä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sellaista "luonnonkauneutta", joka ei tarvitse juurikaan meikkiä  namalleen näyttääkseen hyvältä. Sellaista, jolla on taitoa laittaa omat hiuksensa nätisti. Sellaista, jolla on sopusuhtainen vartalo (painosta riippumatta). Sellaista, joka osaa vaatettaa epäsopusuhtaisen vartalonsa kauniisti. Sellasita, joka kantaa itsensä itsevarmasti. Kateuteni ei näy päällepäin. 

Vierailija
4/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria hiuksia ja pieniä rintoja. Eipä se oikeen mitenkään näy. Itse vain suoristan hiuksiani jos jaksan ja on aikaa ja käytän pienentäviä rintsikoita.

t. isotissinen kikkarapää

Vierailija
5/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan omia lyhyitä paksuja sääriäni ja ihailen kaikkia sirosäärisiä naisia.

Vierailija
6/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Hyvin harvoin kadehdin "koko pakettia", vaan pikemminkin jotain yksityiskohtaa. Esim pitkät kauniit kynnet (omassa työssä pakko olla lyhyet), pienet sirot jalat kauniissa kengissä (itsellä koon 40 superleveä räpylä), kiva asu/korvikset/käsiala tms.

Vierailija
7/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja rintoja. Olen aina halunnut isot rinnat ja ne myös aion hommata. Haluaisin myös isommat pakarat.

T:rinnaton ja perseetön

Vierailija
8/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuutta ja pientä peppua :(

t. läskiperseinen pullukka

Hyviä uutisia. Sinullakin on mahdollisuus tulla hoikaksi ja pienipeppuiseksi.

Vierailija
9/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ironisesti ihailen androgyyniä ulkonäköä naisilla. Ehkä se liittyy siihen, että itse en saa itsestäni sellaista pienirintaista, laihahkoa tai muutenkaan sukupuolettoman näköistä. ._.

Vierailija
10/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen jossain ihmisessä jotain kaunista niin yleensä jään tuijaamaan sitä kauneutta... luulisin. En itsekkään ole oikein varma miten minä reakoin asiaan, mutta varmaan katselemalla tämän henkilön kauniita kohtia. En ihmettele jos joku luulisi minun olevan tästä kiinostunut sukupuolesta riippumatta tämän käytöksen takia, vaikka asia ei näin olisikaan. Tosin tykkään katsella ihmisiä ihan muutenkin kuin vain ulkonäön takia.

Vierailija
11/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen paksuja hiuksia pituudesta riippumatta. Saatan jäädä katsomaan pidemmäksi aikaa jonkun kauniita hiuksia.

Minulla ei geenilotto ollut puolellani ja miestyyppinen kaljuuntuminen on alkanut 20 ikävuoden jälkeen pikkuhiljaa. Olen päättänyt olla katkeroitumatta asian suhteen ja keskittyä muihin hyviin puoliini, elämä on liian lyhyt surkutteluun :)

N26v.

Vierailija
12/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonluomat täyteläiset huulet.

Vierailija
13/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat.

Kivasti olevat hiukset.

Hoikka ja kiinteä vyötärö.

Kiinteä kroppa.

Vierailija
14/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kurvikkaita naisia, joilla on leveä lantio ja erottuva vyötärö painosta riippumatta. Oma vartalotyyppini on suora ja vyötärötön. Näkyy omana pahana olona tällaisten naisten seurassa.

Vierailija
15/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnokauneutta. Kauniit naiselliset piirteet, ei juuri meikkiä, melko hoikka (ei luiseva) ja samalla pienesti pehmeänpyöreä vartalo sirolla luustolla, kauniit paksut pitkät ja kiiltävät hiukset, valkoiset tasaiset hampaat, virheetön heleä iho, hyvä ryhti.

Näkyy niin että katselen salaa ihailevasti.

Vierailija
16/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashiania

Vierailija
17/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ihailen toisten naisten käsialaa! Mulla itsellä on ihan teinipojan, mitä kauemmin kirjoitan niin sitä rumempaa... Itkettää katsoa esim. Lapseni vauvakirjaa ja ajatella että tätä se raukka joutuu vanhana lukemaan :D haluisin kans osata sellaisen rauhallisen, siistin ja SUORAN käsialan.

Vierailija
18/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä, hoikkia ja hyvin itsensä kantavia naisia on aina sykähdyttävää katsoa

Vierailija
19/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kateellinen yhden tuntemani naisen kasvoista. Hänellä on ihan valtavan kaunis hymy, söpösti hiukan siristävät silmät, ja todella kaunis leukalinja ja korkeat poskipäät. Hän näyttää jatkuvasti joltain mainosmallilta hymyillessään. Tällä naisella on myös tosi kiva tasainen ja kuulas iho, mutta itsellä ei iho-ongelmia, joten sitä en kadehdi vaikka se osaltaan lisää tätä vaikutelmaa.

En tiedä näkyykö kuinka paljon, joskus heitin puolivitsillä ja puolitosissaan jotain kommenttia siitä kuinka en halua olla hänen vieressään kuvassa. 

Vierailija
20/51 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipiää, josta verisuonet eivät kuulla läpi. Minulla tosi valkea kylmäsävyinen läpikuultava iho, jossa sinisiä jokia ja puroja luikertelee kämmenselissä, käsivarsissa,kyynär - ja polvitaipeissa sekä ohimoilla ja toisen silmän alaluomella. Peitevärit aasta ööhön on kokeiltu,ei auta Blascotkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi