Lisäsin profiiliini koulutuksen: diplompi-insinööri. Johan alkoi naisilta paukkua viestiä.
Kommentit (42)
Insinöörit, kuolettavan tylsiä ja mielenkiinnottomia ihmisiä. Ei todellakaan kiinnostaisi edes sänkykumppaniksi.
Meidän firman henkilökunnasta varmaan puolet on dippeleitä, eikä tule mieleen yhtään ikisinkkua. Joku keski-ikäinen, sosiaalisesti lahjaton ja tyyliltään epäsiisti Porche-mies, joka on hetkellisesti "suhteiden välissä".
Mä en tykkää diplompi-insinööreistä. Mulle kelpaa vaan aidot dibloomi-inssit.
Itse lämpenen enemmän diblomi-insinööreille
Insinöörien luulisi olevan pikemminkin vaikea saada naisseuraa. Harva on kiinnostunut samoista asioista kuin he.
Diplompi-inssit ei kelpaa, mutta diplomi-inssi kelpaa (naimisissa sellaisen kanssa). Itse ktm ja johtotehtävissä, kumppani myös ylemmässä johdossa. Kun on samantasoinen koulutus ja vaativa työ ja sama tulotaso, niin arki sujuu hyvin. Jonkun peruskoulun just ja just suorittaneen kanssa vois olla vaikeaa jakaa elämää.
Ehkä joku turhautunut yh ottaa ja hoitelee. Sopinee di:lle, kun keskimäärin tuntuvat etsivän äidin syliä.
Totuushan on, että naiset Stubbin tapaan löytävät kaikelle kolme pointtia eli miehillä mittaavat lompsan paksuuden, muun omaisuuden ja korkean koulutuksen ennenkuin kiinnostuvat antamaan. 😂
Mikään ei ole tyhmempi kuin insinööri. Paitsi diplomi-insinööri. Ja sitten on vielä diplompi-insinööri.
Kolutus todella kannattaa. Dilpompi isnirööri saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörien luulisi olevan pikemminkin vaikea saada naisseuraa. Harva on kiinnostunut samoista asioista kuin he.
Eihän ne edes hae naista, joka on kiinnostunut samoista asioista. Monelle varmaan mieluisampi vaihtoehto joku joka ihailee ylenpalttisesti heidän koulutustaan ja pitävät älykkäinä tai rikkaina.
Meneekö se pesänsaantijärjestys niin että
Teknikko
Insinööri
AMK insinööri
Diplomi insinööri
Diplompi Insinööri -----
Lisensiaatti
Tohtori
Raha ja rakkaus kirjoitti:
Meidän firman henkilökunnasta varmaan puolet on dippeleitä, eikä tule mieleen yhtään ikisinkkua. Joku keski-ikäinen, sosiaalisesti lahjaton ja tyyliltään epäsiisti Porche-mies, joka on hetkellisesti "suhteiden välissä".
Mun tuntemista "dippeleistä" taas puolet on ikisinkkuja tahtomattaan
Mikään ei ole diplompia paremaa.