Ero ahdistaa ja huomenna on työhaastattelu
Avioliittomme on tullut tiensä päähän. Ero on ainoa mahdollisuus tässä vaiheessa. Pelkäön yksin jäämistä ja ikävöin miestäni jo nyt. Tuntuu aivan kauhealta, etten enää juo aamuisin hänen kanssaan kahvia tai käy hänen kanssaan kävelyllä. En enää tule tietämään, miten hänen päivänsä on sujunut tai mitä hänen perheelleen kuuluu.
Olen äärettömän ahdistunut tästä kaikesta. Jopa niin paljon, että harkitsen lääkärille menemistä. Jos saisin jotain lääkettä, jonka turvin voisin vain nukkua.
Huomenna on tärkeä työhaastattelu. Etenkin nyt, kun joudun alkaa maksaa yksin 900€:n vuokraa, työpaikka on saatava jostain. En vain usko, että pystyn kokoamaan itseni huomiseksi. Itkua ei enää tule, mutta hengittäminenkin on vaikeaa. Kaiken lisäksi olen jotenkin niin lukossa, etten pysty puhumaan asiasta kavereille tai sukulaisille. Jotenkin häpeän tätä eroa.
Ihan kauheaa tämä ahdistus! Onneksi meillä ei ole lapsia. Mutta ei tämä helppoa ole siltikään.
Onko jotain hyviä linkkejä, joiden kautta voisin saada uutta voimaa ja tervejärkisiä ajatuksia päähäni?
Voinko mennä oikeasti lääkäriin avioeron aiheuttaman ahdistuksen takia?
Kommentit (45)
Tässä taas pieni päivitys.
Sain lääkäriltä nukahtamiseen lääkkeitä ja puhuin niin paljon hänelle, että tuli iso laslu yksityiseltä. Helpotti.
Mies viipottaa tänään taas jossain, mikä on vain helpotus.
Olen suunnannut kaikki ajatukseni uuteen työhön ja ensi viikolla menen äitini kanssa katsomaan kahta kohtuuhintaista vuokra-asuntoa. Äiti ei vieläkään selvästi halua puhua erostamme, vaan keskittyy tulevaisuuteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut ? Jos lähellä Helsinkiä, niin Helsinki mission on aivan uskomaton paikka, saat apua ihan varmasti.
Tähän kommentoin erikseen: en ole kristitty, joten tuo ei auttane minua. Ihana kuulla kuitenkin, että monet löytävät avun sieltä.
Ap
Mahtavaa AP mikään ei ole parempi lääke kuin se että pääset eteenpäin elämässä ilman miestä! Sait mahtavan työn, nyt voit etsiä kivan asunnon ja tehdä siitä juuri sellaisen kun itse haluat, on uusi paikkakunta jossa voi aloittaa uuden harrastukseen ja tavata uusia ihmisiä. Mies unohtuu pian. Vaikka varmasti olisi kiva saada miehen kanssa asia "päätökseen" niin se ei ole pakollista. Se oli kusipää joka syytti sua asioista kun ei kehtaa katsoa itsepä peiliin. Sä ansaitset ja saat parempaa. Hän saa jäädä nuolemaan näppejään kun sä pärjäät ihan itse ja se vielä tapahtui näin nopeasti!
Onnea työpaikasta! Kiva kuulla että menee jo paremmin, toivottavasti löytyy myös kiva asunto. Tsemppiä uuteen elämään!
Missä päin asut ? Jos lähellä Helsinkiä, niin Helsinki mission on aivan uskomaton paikka, saat apua ihan varmasti.