Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö miestäsi hänen historiansa ja nykytoiminnan valossa "kovana panomiehenä" jos asiaa kysyttäisi?

Vierailija
23.07.2017 |

Vai ei ole sellainen yhtään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, no en todellakaan.

Omien sanojensa mukaan seksikumppaneita on ollut minut mukaan luettuna kolme. Meidän suhteessa seksiä on kirjaimellisesti joskus ja jouluna, miehelle kuulemma riittävä määrä.

Vierailija
2/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni aika kovana panomiehenä. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miestäni lempeänä, mutta sopivan ronskina rakastajana, en kaipaa kovaa panomiestä kuten ei suurin osa tuntemistani naisista. Tiedän toki että miehelläni (nyt 43 v) on ollut kymmeniä ellei satoja seikkailuja ennen kuin tutustuimme.

Vierailija
4/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna arvoa

Vierailija
5/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...mun lisäks ollu 8 tai 9, en enää muista, kyllä siitä on joskus juteltu. Niin iso heppinen mies, ettei mua ennen ole mahtunut kenenkään sisään (lienee myös kyse taidoista...kuvittelee että hepin koko on kaikki kaikessa). Ei panomies, muttei johdu yrityksen puutteesta.

Vierailija
6/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä kuinka monta seksikumppania hänellä on ollut ennen minua. Ei millään lailla tarpeellinen tieto. Nykytoiminnan valossa (jos tällä tarkoitetaan meidän seksimääräämme) hän on minulle aivan riittävä panomies. En kyllä koskaan kuvailisi häntä tuolla sanalla. Ei kuulu minun sanastooni tuollainen.

Vierailija
7/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen käyttää miehestään sanaa "panomies"?

Vierailija
8/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupin perusteella AV mammoilla ei yleensä ole kovia panomiehiä puolisona.

Vierailija
9/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomiesten vaimot usein kutsuu miestään tällä kahdestaan ollessa. Moni exäni kutsunut kun tiesi että olen sellainen.

Vierailija
10/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi. Kyllä sillä naisia on ennen minua ollut, mutta vaikea sitä on panomieheksi sanoa kun nykyisin seksiä irtoaa ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
11/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lisäksi sillä on ollut yli 70 naista. Hyväksi on oppinut.

Vierailija
12/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä niin voisi sanoa. On kuitenkin myös ollut aina enemmän sitoutujatyyppinen ja parisuhteissaan omistautuva ja lojaali. Oli haluttua seuraa joten helppo oli olla "panomies".

Tunnetaan siis pitkältä ajalta.

Vierailija
13/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomiesten vaimot usein kutsuu miestään tällä kahdestaan ollessa. Moni exäni kutsunut kun tiesi että olen sellainen.

Kuulostaa lähinnä kuvottavalta. Halut kaikkoaisivat samantien, jos mies tahtoisi minun kutsuvan häntä tuolla sanalla.

Vierailija
14/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies on minusta yhtä imarteleva sana kuin jakorasia. En ikinä kutsuisi miestäni panomieheksi.

Vierailija
15/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Seksiä ei ole ollut moneen vuoteen, eikä näytä miestä vaivaavan, eikä olla edes vanhoja. Puheet ja näyttämisen halu kyllä olivat suhteen alussa isoja, mutta jos olisin tiennyt totuuden miehen tarpeista, koko suhde olisi jäänyt syntymättä.

Vierailija
16/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Seksiä ei ole ollut moneen vuoteen, eikä näytä miestä vaivaavan, eikä olla edes vanhoja. Puheet ja näyttämisen halu kyllä olivat suhteen alussa isoja, mutta jos olisin tiennyt totuuden miehen tarpeista, koko suhde olisi jäänyt syntymättä.

Tiesithän, että suhteen voi päättää, vaikka se on jo alkanut ja kestänyt vuosiakin. Miksi kiusata itseään, jos tilanne haittaa noin paljon?

Vierailija
17/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut moista asiaa- sen verran irrelevantti se on. Ilmeisesti aloittajalle tällainen asia on elämän ja kuoleman juttu?

Vierailija
18/20 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että suhteen voi päättää, vaikka se on jo alkanut ja kestänyt vuosiakin. Miksi kiusata itseään, jos tilanne haittaa noin paljon?

Lapset.

Vierailija
19/20 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin että kenenkään kotona ei ole kovaa panomiestä?

Vierailija
20/20 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes ajatellut moista asiaa- sen verran irrelevantti se on. Ilmeisesti aloittajalle tällainen asia on elämän ja kuoleman juttu?

Ei kai nyt niin vakava tarvitse olle että heti on elämän ja kuoleman kysymys jos asiaa kysytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi