Pidätkö miestäsi hänen historiansa ja nykytoiminnan valossa "kovana panomiehenä" jos asiaa kysyttäisi?
Kommentit (20)
Pidän itseäni aika kovana panomiehenä. M43
Pidän miestäni lempeänä, mutta sopivan ronskina rakastajana, en kaipaa kovaa panomiestä kuten ei suurin osa tuntemistani naisista. Tiedän toki että miehelläni (nyt 43 v) on ollut kymmeniä ellei satoja seikkailuja ennen kuin tutustuimme.
Noh...mun lisäks ollu 8 tai 9, en enää muista, kyllä siitä on joskus juteltu. Niin iso heppinen mies, ettei mua ennen ole mahtunut kenenkään sisään (lienee myös kyse taidoista...kuvittelee että hepin koko on kaikki kaikessa). Ei panomies, muttei johdu yrityksen puutteesta.
En edes tiedä kuinka monta seksikumppania hänellä on ollut ennen minua. Ei millään lailla tarpeellinen tieto. Nykytoiminnan valossa (jos tällä tarkoitetaan meidän seksimääräämme) hän on minulle aivan riittävä panomies. En kyllä koskaan kuvailisi häntä tuolla sanalla. Ei kuulu minun sanastooni tuollainen.
Millainen ihminen käyttää miehestään sanaa "panomies"?
Gallupin perusteella AV mammoilla ei yleensä ole kovia panomiehiä puolisona.
Vierailija kirjoitti:
Panomiesten vaimot usein kutsuu miestään tällä kahdestaan ollessa. Moni exäni kutsunut kun tiesi että olen sellainen.
No en sanoisi. Kyllä sillä naisia on ennen minua ollut, mutta vaikea sitä on panomieheksi sanoa kun nykyisin seksiä irtoaa ehkä pari kertaa vuodessa.
Minun lisäksi sillä on ollut yli 70 naista. Hyväksi on oppinut.
Kai sitä niin voisi sanoa. On kuitenkin myös ollut aina enemmän sitoutujatyyppinen ja parisuhteissaan omistautuva ja lojaali. Oli haluttua seuraa joten helppo oli olla "panomies".
Tunnetaan siis pitkältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomiesten vaimot usein kutsuu miestään tällä kahdestaan ollessa. Moni exäni kutsunut kun tiesi että olen sellainen.
Kuulostaa lähinnä kuvottavalta. Halut kaikkoaisivat samantien, jos mies tahtoisi minun kutsuvan häntä tuolla sanalla.
Panomies on minusta yhtä imarteleva sana kuin jakorasia. En ikinä kutsuisi miestäni panomieheksi.
Ei tod. Seksiä ei ole ollut moneen vuoteen, eikä näytä miestä vaivaavan, eikä olla edes vanhoja. Puheet ja näyttämisen halu kyllä olivat suhteen alussa isoja, mutta jos olisin tiennyt totuuden miehen tarpeista, koko suhde olisi jäänyt syntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Seksiä ei ole ollut moneen vuoteen, eikä näytä miestä vaivaavan, eikä olla edes vanhoja. Puheet ja näyttämisen halu kyllä olivat suhteen alussa isoja, mutta jos olisin tiennyt totuuden miehen tarpeista, koko suhde olisi jäänyt syntymättä.
Tiesithän, että suhteen voi päättää, vaikka se on jo alkanut ja kestänyt vuosiakin. Miksi kiusata itseään, jos tilanne haittaa noin paljon?
En ole edes ajatellut moista asiaa- sen verran irrelevantti se on. Ilmeisesti aloittajalle tällainen asia on elämän ja kuoleman juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, että suhteen voi päättää, vaikka se on jo alkanut ja kestänyt vuosiakin. Miksi kiusata itseään, jos tilanne haittaa noin paljon?
Lapset.
Onko todella niin että kenenkään kotona ei ole kovaa panomiestä?
Vierailija kirjoitti:
En ole edes ajatellut moista asiaa- sen verran irrelevantti se on. Ilmeisesti aloittajalle tällainen asia on elämän ja kuoleman juttu?
Ei kai nyt niin vakava tarvitse olle että heti on elämän ja kuoleman kysymys jos asiaa kysytään.
Haha, no en todellakaan.
Omien sanojensa mukaan seksikumppaneita on ollut minut mukaan luettuna kolme. Meidän suhteessa seksiä on kirjaimellisesti joskus ja jouluna, miehelle kuulemma riittävä määrä.