Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Viikonlopun Viisaat Syysystävät***

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaista kirjottelitte...

Sassalle puhkes just kaksi TAAIMMAISTA poskihammasta ylös!!!!!

Siis purukalustosta puuttuu enää kaksi taaimmaista alhaalta... Millonkohan tuolla alkaa maitohampaat pudota?????

Nyt ei juttu luista :(

Vika vapaa sunnuntai lusittu. Tuntuu ihan siltä että IHANAA et pääsee ens viikolla töihin " lepäämään" . Siis äitiys-aivot ja -pää lepää siellä :) , korvista puhumattakaan...

Kävin tänään kummipojan kanssa kattoo Ice Age 2. Nauraa sai ihan kiitettävästi :) Voin suositella, mut en veis 5v. 7v musta ok. Siis on k-7 mut huoltajan kanssa pääsis jo 5v... Oli ihanaa olla tollasen ison lapsen kanssa joka ei kokoajan kitise, vingu tai kysele... Nyt oon vähä väsy näihin ipanoihin...Molempiin.

Hmm. Ei viitti lopettaa valitukseen.

Ulkona on taas kaunista kun tuo ohut lumikerros satoi tänään.

Ja puhdasta.

Huomiseksi toivon hyvää ulkoilusäätä :)

Kerppu

Vierailija
42/45 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinapäivistä päästiin tällä kertaa sillä, että menkat alkoi muutaman päivän etuajassa. Pöh. Mikähän tässä nyt mättää? Oli aika mustana mieli hetken aikaa, mutta kyllä tästä taas piristyi kun kävi kunnon hikikävelyllä JA " kostoksi" varasin meille myös astetta enemmän luksus-hotellihuoneen kuin oli alunperin tarkoitus. Taisin tulla kostaneeksi lähinnä omalle lompakolleni.

Mennään muistelemaan seurustelun alkuaikoja Klaus K-hotelliin Passion-sisustettuun huoneeseen. ;) Siellä asuttiin pari päivää myös ihan ihan alkuaikoina 4,5 v sitten. Taisi tuota passionia olla silloin vähän enemmän kuin nykyään... No, ei tässä nykäänkään mitään valittamista ole, tuo vauvaprojekti vaan tekee sen että usein on " pakko" olla vaikkei ihan kauheesti huvittaisi. Myös sen vuoksi kokeillaan seuraavaksi niitä ovulaatiotestejä.

Pitäisi mennä nukkumaan, ma-ke taas hoitopäiviä typyllä eli aikaisia herätyksiä ja kuskaamista tiedossa. Pääsin to-pe aika helpolla, kun äitini oli meillä kotona hoitamassa typyä! Toisaalta pieni oli ihan iloissaan, kun nukkumaanmennessä juteltiin, että pääsee hoitotätin luo huomenna. Viikolla kävivät kylässä meillä, kun nuo hoitopäivät peruuntuivat - ikävä taisi olla molemminpuolista. Lapsoset olivat onnesta soikeina nähdessään viikon tauon jälkeen ja hoitotäti sai pitemmän halauksen kuin äiti tai isi koskaan!

Hyviä öitä!

- tea -

Kerppu, ihanko 20 hammasta Sassalla nyt on? Vennalla on 16, viitosista ei vielä merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut ihan jyrän alle jäänyt olo tänään. Ensi viikolla onkin pelkkää arkea, paitsi kurssi torstaina. Hyvä niin:)

Minä laskin juuri, että on kp 39 menossa. Piinapäiviä nämäkin, kun vaan odottaa ja odottaa millon se vuoto alkaa:) Näköjään tulee pari 29-30 päivän kiertoa ja sitten taas tälläinen ylipitkä. Tympeää, kun ei koskaan tiedä. Tealle tsemppiä ja jaksua yritykseen! Muista jatkaa ovistestejä ekan plussan jälkeenkin. Mulla näytti joskus 3 päivää plussaa, eli vaikea oli päätellä sillonkin mikä oli oikea aika. Äitikuulle VAHVAA plussaa huomenna! *haamuja kokenut*

Veljestäni voin sanoa, että tosiaan on kaupunkilaispoikamies, mutta tolla menolla pysyy sellaisena. Naiset, mitä ne on:) Sitä paitsi ketä kiinnostaa, jos toinen on kauheat lärvit joka viikonloppu (no, tästä en ole ihan varma, mutta usein kuitenkin). Soitti muuten aamupäivällä ja tarkisti, että olin päässyt hyvin kotiin. Vähän koitin jutella aiheesta samalla, mutta kun ei ole valmis muuttumaan, niin ei väkisin.

Jatu, onneksi hullut päivät kestää monta päivää:) En minä malta pois pysyä, vaan jonain päivänä ainakin pitää mennä. Saatan kuitenkin tyytyä Jumboon.

Hilu, miten teillä jaksellaan? Tsemppiä yh-aikaan! On pitänyt jo monta kertaa sanoa. Onko tietoa millon mies palaa?

T: Ynis

Vierailija
44/45 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle hali! Tuo hotelli kuulostaa kyllä ihanalle,tekee varmasti hyvää :-)

Ai nii Jumbossaki on stocka..mä jo mietin et jos Itikses pyöris ke ja pe..ehkä pe keskustaa,jos mieski lähtis....

Eipä kai muuta...

jatu

Vierailija
45/45 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaterveiset pohjoisesta lumen ja jäätävän talven keskeltä, ei tule kevät ei. Kurja tuuli veti kylmyyden luihin ja ytimiin kun istuimme pari tuntia pilkkikisoissa. Heh, oli naisten jumbo vaan saimpas palkinnon, patakintaat hih. Ens vkonloppuna uudet kisat ja omat liiton kisät pitää viel huomenna kysyy. Täytyy harkita isomman ottamista mukaan, hällä kovasti kiinnostaa ne oikeat kalat, kun ei oo ikänä vielä nähnyt. Hyvä yksi perhe, heillä on 5 poikaa ja viime vuonna nuorimmainen osasi jsutiinsa kävellä, ja silti se vaan pilkki ja saipa paljon kalaakin. Nytkin olivat sijat 1-5 näillä pojilla, ja isä ja äitikin menestyi. Joillakin vissiin geeneissä pilkkimistaidot :D Ihanata puuhaahan se ois jos sää ois kiva. Hiki tuli alussa kun ei ollut kelkan jälkeiä tuiskun jäljiltä ja piti välillä kahloa polvia myöten umpisessa. Sain toistakymmentä ahventa vaan pieniä olivat reppanat. vistointa hommaa on niitä inhoja punaisia toukkia metsästää purkista ja lävistää ne koukulla, pruits, tietäähän sen. Kädet oli aika kontassa kyllä keiltämättä, taidan ostaa markkinoiden helppoheikiltä kunnon karvakinttaat :) ja kummparit, uuts ne ei oo oikeesti talvikäyttöön :/ Vieläkin ytimestä olen jäässä.

Meillä ollut aika vauhdikas viikko tapaturmia oikein olan takaa. Nyttysen hoitaja soitti paniikissa keskiviikkoa että pojalta meni kai käsi sijoiltaan kun oli pyllähtänyt ja hoitaja oli pitänyt kädestä kiinni eikä tajunnut löysätä. Napsahdus vain kuulunut ja armotonta huutoa. Onneksi isi oli kaupungilla, vei heti sairaalaan ja mnä perässä. oli se hirveä. Lapsi huutaa tuskissaan ja hokee pipi käti. Eikä voi auttaa. Lääkäri tutki ja totesi että kyynernivel kai sijoiltaan. käski isää pitämään lujaa käsivarresta ja veti kättä pitemmäksi ja väänsi rajusti naama irvessä sen paikoilleen. Ette usko kuinka kamalalta se tuntui etenkin kun toinen huusi ihan kauhusta jäykkänä ja tuskissaan. Teki mieli tintata lääkäriä. Sitten kehtaa vielä sanoa, kun kysin että mitä kipulääkettä hälle annetaan, että ei tarvii antaa mitään, ei lapsi tarvitse!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kuitenki kyseessä varmaan yli 20v työtä tehnyt tohtori...Arvatkaapa uskoinko! Poika meni sitten isänsä kans kotiin mutta en mä voinut tehdä töitä yhtään. Kotona poika huusi ja huusi vaan, kuvitella saatan sen kivun. Sain luvan lähtee kotiin ja sain lopulta lapsen rauhoittumaan ja nukahtamaan syliin. Isompi jäi hoitoon. Nukkuessakin itki heti jos vähän ees sormea liikutin. itku jatkui herättyään ja soitin miehelle että soittaa päivystykssen, ettei tästä tuu mitään. Noh saimme ajan ja menimme röntgeniin kun niin vaadimme. Se se vasta kamalaa olikin. Joka on röntgenissä käynyt käden takia, tietää varmaan kuinka sitä väännetään eri asentoihin, oli se järkkyä. Lapsi huutaa vaan ja sanoo " pois, ulos" ja aina vaan piti uusia kuvia ottaa eri nivelistä. Viel ois pitänyt ottaa kuvat terveestä kädestä vertaiskubiksi, vaan en antanut enää kiusata kun toinen oli ihan puhki ja peloissaan. Elämäni kamalin päivä. Kuvista ei löytynyt mitään. Yö meni ihan ok, hieman itki. Seuraavan päivän roikotti kättä mutta osasi hiensoti varoa sitä jo. Illalla onneksi alkoi leikit olla jo entisellään, piti jopa rauhoitellakin. Nyt käsi ok, hieman aristaa jos ei hoksaa tosi varoen pukea sen puolen vaatteita esim. ulkopukua jne. Kyllä voi olla onnellinen kun lapsi on taas oma itsensä eikä käynyt pahemmin. Hätä on niin suuri kun ei voi auttaa eikä sanoa että pipi menee pois. tänään on muksahdellut mummolassa ja lähtiessä vielä löi poskensa vaarallisesti terävään kulmapöytään, kompastui vaatteet päällä sohvan kulmalla, oli Luojan lykky ettei osunut silmään, muutam sentti toiseen suuntaan... :/ Reppana. Niin ja tuota käsijuttua ed. pvänä oli neuvola ja siellä oli ihan paniikissa kun pääsi liikahtamaan kun rokote annettiin. taisi tulla melkoinen kammo valkotakkisia kohtaan :´(

Sellaista napaa meille kuuluu. Kovasti on sairastelijoita mutta kivojakin uutisia sain lukea :) Moni on päässyt viettään omaa aikaa, hienoa!

Tsemppiä latistukseen Ankkis!

Mimmulille jaksua rakkojutuissa ja työnhaussa!

Keilin, voi kumpa saisit nukuttua vihdoin kunnolla, mulle työnteko oli se oikea unilääke, ei tarvii kuule enää pyöriä eikä unta odotella, ihan tympii kun jotain suunnittelee jaksavansa vielä ja nukahtaa nukuttamiseen :)

Hip-su, hrrr...teltailemaan!!!! Oikea extrememies sulla! Onnea työnhakuun myös sinulle! Kyllä se oikea jobi vielä löytyy.

Tea, taivaallisela kuulostavat suunnitelmanne! En voi muuta sanoa! Hierontaa aah (vaikka se onkin niin sadistista alussa).

Aavis, toivottavasti Motin elämä alkaa helpottaa. Jännissäni odotan myös minä tuleekos sitä kuumetta rokotuksesta, kunhan ei huomenna, kun menemme Muumeja katsomaan lähikaupunkiin. Mun tuuria ois kyllä. Motti hurmuri on monesti mielessäni, kun noita ruokajuttuja mietin. Kumpa ihme koittaisi ja saisitte asiat järjestymään ja ruoat maittamaan ja sopimaan *hali*

Vauvakuumeilijoille plussia toivottelen ja haamuja kunnon viiruiksi :) Jännään itse kaveria, milloin saapi synnytkseen vauhtia. ja serkku näytti just 2kk ikäistä vauvansa webin kautta, suloinen mussukka.

Puistoilua, pöh ja pah. Ainoa lähellä oleva (n. 2km) on auraamatta (entinen päiväkoti). Slitä siinä pojalle, miksei sinne voi mennä. Sitten taas hoitopaikan läheinen puisto: siellä on vaan sellainen hurjan iso keltainen kierreliukumäki mistä ei pinet voi ees laskea ja isoillekin vaarallinen, jopa yli laidan lentää. Arvatkaas kuka soittaa lumien sulattua kaupungille että kele jos ei ees pienille likumäkeä saada, muka aiottu vuosia laittaa. Varmaan on ylimääräisiäkin löytyy, kuten tuo lähellä oleva pusito siellä on kaksi mäkeä ja jos ei kukaan käytä... Isommalle kun on niin tärkee liukumäki, kesällä tottui kun kerhoiltiin. Nyt muistaa aina kertoa että keltaiseen ei voi mennä, se on liian iso.

Pile ja Ynis, samaa rauhaa kaipailen, Kun kerran ees saisin olla vaan. Mutta kun ei koskaan lähdetä minnekään ilman mua, ei tajuta. Noh jahaka pojat kasvaa niin vien kyllä mummolaan ne useemmin vaikka sitten muutamaksi tunniksi. Jos vaikka tosiaan ees siivota saisi rauhassa. Josta tulikin mieleni että vissiin saan kaverini siivojavuorot kesällä, siis joku tulee siivoon meille, kipii! Kun vaan saisi ajat sopimaan lomaan jne. Vähän ihanaa varmaan tulla kotiin kun on kaikkialla puhdasta ja joku MUU on tehnyt sen uarkan. Kyllä siitä voi maksaakin!

Kukkuu, hurjaa sunkin raskaus jo noin pitkällä, kateellisen muistaa hoikkuutesi Levillä :)

Äitikuu, toivottavasti haamusi oli kunnon viiva :)

T@hti, oih pikkuisia seisojia, ne on sitten lutusia. Tuosta vanhasta kyllä jo halajan eroon ;) Miten voi n. kasikymppisellä mummelilla olla vielä juoksuaika, ei käsitä. Viimiseen asti kai pitää haaveissa elää, reppana, kun kerran sais ;) Plaah, taas matot pois lattiasta ja tuota ulinaa kuunnella ja hihnassa sitten vkon päästä pisittää, aika haasteelinen jobi lasten kanssa ja kun on tottunut juokseen tarpeilleen omia aikojaan.

Kerppu, melkoinen purukalusto teillä jo! Meillä on vasta etuhampaat ja kaksi isompaa esillä kulmissa. vaan tekareitahan jo havittelin viel puoli vuotta sitten :))

Ynis, samoja fiilareita on omasn veljen kaa. Ei aikusitu ei. Viinaa, kaverita vaan. Ei töitä ees. Tympii. Ei tullut ees poikani synttäreille! On sentään kummi. Ei ees onnitellut :/ Outoa ja oudompaa, ennen sentään kävi, tehtiin ruokaa jne. Nyt ei kuulu mitään, ei vatsa kun soitan, ei mesettele, ei viestitä, isä valitti samaa. Toisaalta olen vuosia jo hänestä huolehtinut, en jaksa enää. olkoot oloissaan, ehkä joskus tajuaa mitä menettää. Tympii vaan kun sitten isäni aina valittaa mulle pojastaan, en jaksa kuunnella. minkä pirun mä sille mahan jos ei koulut ja työ maista.

Dodiin, jos tällä turinalla vielä kelpuutatte joukkoonne :) Huomenna kivaa lasten kanssa, sitten alkaa ne kurjat työpäivät aamusta iltaan. Pomon kanssakin otin yhteen, mutta siitä joskus toisten. Tympii joa sekin aihe.

Mukavaa viikkoa syyssisterssit!

Tuttistuu