Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten innostua tinder-naisista?

Vierailija
23.07.2017 |

Tai pitäisi kai kysyä, miten antaisin itselleni luvan kiinnostua tapaamistani naisista?

Alkoholia en juuri juo, joten tapailen naisia kahvin, kävelyn tai jonkun aktiviteetin parissa päiväsaikaan. Onkohan tämä virhe? Pitäisikö vaan suomalaisen perinteen mukaisesti ottaa alkoholi avuksi, kun tässä ei muuten oikein tunnu kolahtavan. Baarissa käynti tuntuu melkein vastenmieliseltä, suht raittiin kumppanin haluasin myös.

Eilen tapasin taas yhden, tämä 34v. Hyvännäköinen, viehättävä, ystävällinen, hauskakin. Teki vähän mieli suudella kun hän oli sylissäni. Mutta en nyt sitten viitsinyt. Ei ollut ihan niin urheilullinen kuin itse olen, ja muitakin pieniä eroja elämäntyylissä.

Nyt se lähettää viestiä, ja pitäisi päättää vastaanko? Jotain positiivista hänestä ja sit se ainainen it's me not you. Tässä tapauksessa oikeastaan aika totta, vaikka kukaan ei usko. Hänessä ei ollut mitään varsinaista vikaa, mutta en nyt oikein jaksaisi viestitellä koko ajan. Jos voisi tavata vaikka parin viikon kuluttua uudestaan, se sopisi minulle. Mutta eihän semmoinen sovi kenellekään toiselle, joten en viitsi edes ehdottaa.

Huoh. Nuorena tämä oli niin helppoa, miksi se on niin vaikeaa nyt vanhana?

M38

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanha vielä.

Vastaat vaan, että ei just nyt ole fiiliksiä, mutta jos hän yhä haluaa nähdä parin viikon päästä eikä kumpikaan ole löytänyt Sitä Oikeaa, niin katsotte sitten. Rehellisyys paras. Mikä tuossa on vaikeaa?

Vierailija
2/3 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä (nro 2), että itse tykkään nauttia myös alkoholia, mutta jos sinä et, etkä halua että deittisikään tykkää, niin laita profiiliin tuo mitä kirjoitit, eli mitä haet. Kumpikaan ei sitten tuhlaa aikaa.

Tyyliin "Etsin tervehenkistä, sporttista naista, joka ei viihdy baareissa eikä nauti alkoholia kuin satunnaisesti, ja jakaa elämäntyylini X ja elämänkatsomukseni Y." Täydennä miten haluat. Tykkää lenkkeillä, pitää koirista jne. mikä nyt sulle natsaa.

Itse en vastaa muuten varmaan tuosta kuvauksesta mitään, joten se olisi heti swipe left.

Ilmainen neuvo 👍 Älä esitä muuta kuin mitä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ehkä pitäisi tehdä niin.

Voiko sinut palkata ohjaamaan elämääni laajemminkin?

Vakavemmin, vaikeaa tässä iässä (minulle) on antaa mennä vaikka impulssi on heikko. Nuorena olisin vienyt asian maaliin, tai ottanut ensimmäisen askeleen. Nyt emmin ja pähkäilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä