Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppani poisti Tinderistä pari päivää treffien jälkeen...

Vierailija
23.07.2017 |

Siis näinkö tää homma toimii? Poistetaan vaan Tinderistä kun (ilmeisimmin) ei kiinnosta, eikö sitä voisi ihan ääneen sanoa? Ei muakaan kyseinen jamppa oikeen sytyttänyt kuin kaverina, mutta sellaisena olisin hänet ihan mielellään pitänyt, meillä oli kiva tapaaminen ja monta hauskaa pitkää puhelua. Ei mua nyt suuresti haittaa, että hän näin teki, mutta ihmetyttääpähän vaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä Jännämies kyseessä...itke ja soita vielä perään....

Vierailija
2/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se juuri toimii.

Tämä "jamppa" ei ollut etsimässä Tinderistä kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hän ei vain poistanut koko tinderiä?

Itse en yleensä poista ketään naisia huonojenkaan treffien jälkeen mutta poistan usein koko tinderin ja teen tilin uudestaan.

Vierailija
4/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko sinä miehelle viestiä treffien jälkeen? Jos et laittanut niin ei tuossa sitten ole mitään erikoista.

Vierailija
5/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten sen pitäisi toimia? Jos ei halua olla tekemisissä niin lopettaa olemasta tekemisissä. Kysymys kuuluu miksi haikailet perään? Uutta matchia vaan ja eteenpäin

Vierailija
6/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meressä on paljon kalaa. Uutta matoa.

Vierailija
7/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleen: "Why men and women can't be friends".

Viriilille miehelle, joka etsii pääsyä läheiseen kanssakäymiseen naisen kanssa, ei ole tarvetta naispuolisille ystäville.

Vierailija
8/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten sen pitäisi toimia? Jos ei halua olla tekemisissä niin lopettaa olemasta tekemisissä. Kysymys kuuluu miksi haikailet perään? Uutta matchia vaan ja eteenpäin

No ehkä odottaisin, että toinen sanoisi, ettei kiinnosta/halutaan eri juttuja/ei ole kiinnostunut uusista kavereista/oon liian tyhmä/ruma tms. eikä vaan poistaisi mätsiä ja lopettaisi yhteydenpitoa. Mutta kaikki tietty tyylillään. On mulla ihan tarpeeksi kavereita muutenkin, että ei tää mun maailmaa kaada, kunhan ihmettelin :D

Vierailija
9/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä odottaisin, että toinen sanoisi, ettei kiinnosta/halutaan eri juttuja/ei ole kiinnostunut uusista kavereista/oon liian tyhmä/ruma tms. eikä vaan poistaisi mätsiä ja lopettaisi yhteydenpitoa. Mutta kaikki tietty tyylillään. On mulla ihan tarpeeksi kavereita muutenkin, että ei tää mun maailmaa kaada, kunhan ihmettelin :D

Aika tekopyhää tekstiä naiselta.

Itse olen miehenä nettideittaillut jo vuosikausia enkä koskaan kuule naisilta suoraan "ei kiinnosta" vastausta.

Vaikka nainen haluaisi sanoa ei niin hän sanookin kierrellen ja kaarrellen tekosyitä:

"voinko miettiä asiaa"

"mun ensi viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös" <-- tämä oli ehkä yksi hauskimmista, kukaan ei ole noin kiireinen..

"mulle tuli flunssa joten en pääse treffeille"

"mulle tuli yllättävä työkokous joten en pääse treffeille, mennään sitten paremmalla ajalla"

"katellaan sitten ensi viikolla uudestaan"

ym ym ym ym

Vierailija
10/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä nettideittaillut jo vuosikausia enkä koskaan kuule naisilta suoraan "ei kiinnosta" vastausta.

Vaikka nainen haluaisi sanoa ei niin hän sanookin kierrellen ja kaarrellen tekosyitä:

"voinko miettiä asiaa"

"mun ensi viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös" <-- tämä oli ehkä yksi hauskimmista, kukaan ei ole noin kiireinen..

"mulle tuli yllättävä työkokous joten en pääse treffeille, mennään sitten paremmalla ajalla"

ym ym ym ym

Olen käyttänyt noista aika montaa ja kaikki olleet totta. Jos mies on vainoharhainen, minkä voi...

Toisaalta jos ei natsaa, sanon senkin suoraan, tai jos on muuta säätöä. Ei pidä heti ajatella, että nainen valehtelee. Kysytkö ikinä, että onko tuo totta vai eikö vaan huvita tavata? Tai tapailetko toista?

Ap:lle sanon, että hyvä kun pääsit tuosta eroon. Meitä on joka junaan ja hyvin moni jää asemalle.

Vierailija
11/11 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"voinko miettiä asiaa"

ym ym ym ym

Olen käyttänyt noista aika montaa ja kaikki olleet totta. Jos mies on vainoharhainen, minkä voi...

Toisaalta jos ei natsaa, sanon senkin suoraan, tai jos on muuta säätöä. Ei pidä heti ajatella, että nainen valehtelee. Kysytkö ikinä, että onko tuo totta vai eikö vaan huvita tavata? Tai tapailetko toista?

Ap:lle sanon, että hyvä kun pääsit tuosta eroon. Meitä on joka junaan ja hyvin moni jää asemalle.

Ei ole kyse vainoharhaisuudesta. Jos esim nainen sanoo että hänellä on flunssa niin tietenkin kohteliaasti toivotan pikaista paranemista ja sanon naiselle että ilmoittelee sitten uudestaan kun on taas terve=naisesta ei kuulu enää mitään.

Vastaavasti kaikissa noissa tekosyy-tapauksissa kukaan nainen ei enää vastannut takaisin mitään.

Kyllähän sen aika helposti tunnistaa että haluaako nainen vielä olla tekemisissä.. Kaikki tuollaiset epämääräiset ilmaisut "katsellaan ensi viikolla" = game over. Jos nainen oikeasti haluaisi tutustua niin hän haluaisi sopia tarkan ajan ja paikan, hän haluaisi varmistaa että mies ei livahda ohi sormien..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi