Mikä on mielestäsi maailman kaunein naisen nimi? Vain yhden saa sanoa!
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
No onko tohon muuta vastausta kuin Bella?
89 alapeukuttajaa ei ymmärrä italiaa
Vierailija kirjoitti:
En jaksa selata koko ketjua, mutta vitossivulle asti ei ainakaan oltu vielä sanottu Blankaa ❤️
Blanka Vlasic on ainakin ihan älyttömän kaunis. Ainoa korkeushyppääjä jonka osaan nimetä.
Täytyy ihmetellä Marian suosiota - mielestäni aivan hirvittävän tylsä.
Emily.
Jostain syystä suomalainen versio Emilia ei miellytä yhtään.
Violet. Minulla oli lapsena tuon niminen nukke ja violetti on lempivärini.
Äkkiseltään peukutuksia loppupäästä vilkaisseena palstalaisten mielestä kaunein naisen nimi on siis Persefone. Taattua Vauva-palstaa näköjään.
Minulle,se rakkaan edesmenneen vaimoni nimi, mutta en siitä sano muuta kun että (koska yleensä melkein kaikki saavat ainakin kaksi etunimeä) hänen molemmat nimensä olivat ihan tavallisia ja jo jopa perinteisiä suomalaisia nimiä ja minulle kumpikin yhtä rakkaita.
Kumpikin niistä tuo minulle mieleen hänet.
Syyn siihen miksen halua sitä nyt tänne irvittäväksi ,ilkeilevästi mollattavaksi, yökötellen ällöteltäväksi ja reviteltäväksi ja alapeukutettavaksi oikeastaan sanoin siis jo .
Eli että varsinkin nimen kauneudessa (käsitteenä ihmiselle) on myös se oma subjektiivinen sisäinen ulottuvuutensa eikä se ole ainoastaan pinnallinen, joku tavuilla tai sen sellaisella yleispätevästi määriteltävssä.
Oikeastaan tämän nyt vain halusin nimistä ja niiden ajatellusta (yleensä ottaen) sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Sophia
Suomessa jos on, niin kylläkin: Sofia.
Unnukka