Näin pariskunnan joka kulki käsikädessä
Ja toisen pariskunnan lasten kanssa hississä jotka olivat lähekkäin ja mies taputteli naisen takapuolta. Olisi varmasti ihanaa olla haluttu miehen puolelta? Ja kyllä mulla on mies mutta eipä se valitettavasti ole tuollainen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja lihava?
Joo mutta olin jo silloin kun tavattiin mieheni kanssa. Miksi siis alunperin ottaa sellaista vaimoa?
Minä olen av:n määritelmien mukaan lihava siiderivalas.... Ja kyllä, aamulla viimeksi mieheni oli puristelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot miehellesi että haluaisit kulkea hänen kanssa käsikädessä tai että sinusta olisi mukavaa että hän taputtaisi takapuoltasi mitä hän vastaa?
No jos yritän käsi kädessä kulkea niin hän väistää ne tilanteet eikä hän ole koskaan taputellut. En mä mitään vastauksia kysymyksiini saa.
Eilen keikalla monet pariskunnat nojailivat toisiinsa niin ja mies silitti naista tai toisinpäinkin. Kyllä vähän itsellä kurkkua kuristi kun näki miten niiden oli hyvä olla eikä itse saa tuommoista kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja lihava?
Joo mutta olin jo silloin kun tavattiin mieheni kanssa. Miksi siis alunperin ottaa sellaista vaimoa?
Miksi sinä olet ottanut tollasen miehen itsellesi?
Ei mullakaa mies tuollaista tehnyt. Eipä minkäänlaista fyysistä suhdetta. Siksipä tuli ero.
Miehelle on tärkeää olla ylpeä omasta puolisostaan. Valitettavan moni mies ottaa sen mitä saa ja tilanteesta kärsivät sitten molemmat. Mies ei pidä naista haluttavana ja kauniina vaan yhdessä ollaan olosuhteiden ja tottumuksen sanelemana. Ihmisten pitäisi olla rehellisiä itselleen, puolin ja toisin.
Minusta on ihanaa kun mies usein ihan vaikka vaan ruokakaupassa käydessämme saattaa hetkeksi ottaa käteni käteensä, tai laittaa käden vyötärölleni liukuportaissa tai hississä. Aamuisin kun luulee että nukun vielä, saattaa silitellä poskeani tai hiuksiani ym. Nämä ovat hänen tapansa osoittaa tunteitaan, harvemmin ääneen sanoo että rakastaa (paitsi jos minä sanon ensin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja lihava?
Miksi sinä olet ottanut tollasen miehen itsellesi?
Alkuaikoina oli kuitenkin kotona ollessa paljon hellyyttä ,rakkautta ja seksiä. Luulin että rakastamme molemmat toisiamme.
Voih, minulla on aviomies jonka kanssa kuljemme usein käsikädessä julkisilla paikoilla. Mieheni myös tykkää taputella minun takapuoltani, viime aikoinaenenevissä määrin, koska olen saanut takapuoleeni kiinteyttä jumpalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on tärkeää olla ylpeä omasta puolisostaan. Valitettavan moni mies ottaa sen mitä saa ja tilanteesta kärsivät sitten molemmat. Mies ei pidä naista haluttavana ja kauniina vaan yhdessä ollaan olosuhteiden ja tottumuksen sanelemana. Ihmisten pitäisi olla rehellisiä itselleen, puolin ja toisin.
Tajuan tämän nyt kun ollaan oltu jo kauan yhdessä ja ollaan niin sidoksissa toisiimme että ero olisi vaikeaa.
Meilläkin mies aina ottaa kädestä, silittelee ja taputtelee pyllylle. Näin on ollut alusta asti, enkö voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa joka ei halua minua tai halua kosketella :)
Jos tämä olisi kirjoitettu toisesta näkökulmasta, niin taas olisi ollut yläpeukkuja "taas ukko lääppi perseelle, vaikka mua oksettaa sen kosketus. Eikö se tajua?!"
Nyt kaikki on awwwwwww, koska ulkopuolinen nainen kuvaili tuota ihanasti. "Miksei mulla ole tuollaista miestä" moni ajattelee, vaikka heillä olis just tasan tarkkaan tuollainen mies kotona.
Pointti on, että mies ei voi koskaan tehdä mitään oikein. Kaikki on aina kiinni siitä miten (joku) nainen asian näkee/kertoo. Se määrittää naisyleisön vastaanoton. Oli tämä nainen sitten pariskunnan osapuoli vai ulkopuolinen.
Exä aikoinaan sanoi samasta ongrlmasta edellisen miehensä kanssa. Minun läheisyys ja tunteiden osoitukset olivat kuitenkn hänelle liikaa. Edellinen mies alkoikin taas kiinnostamaan.
Meillä vielä 7 vuoden ja kahden lapsenkin jälkeen mies on takapuoleni kimpussa :) välillä kuljetaan käsi kädessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot miehellesi että haluaisit kulkea hänen kanssa käsikädessä tai että sinusta olisi mukavaa että hän taputtaisi takapuoltasi mitä hän vastaa?
No jos yritän käsi kädessä kulkea niin hän väistää ne tilanteet eikä hän ole koskaan taputellut. En mä mitään vastauksia kysymyksiini saa.
Miksi olet sitten valinnut hänet jos et saa häneltä asioista joita toivot suhteelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sitten valinnut hänet jos et saa häneltä asioista joita toivot suhteelta?
Alkuvuosina sain kuitenkin hellyyttä ,seksiä ja rakkautta kotona ja joskus harvoin kuljimme käsi kädessä. Tilanne on vuosien saatossa muuttunut.
Ammattivalittaja valittaa, osa 645897548.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja lihava?
Koska hänellä on mukavaa kanssasi. Et silti ole sellainen yksilö, jota haluaa esitellä kaupungilla.