En uskalla enää haluta seksiä tässä suhteessa enkä oikeastaan enää haluakaan koska en enää edes masturboi
Olen ollut neljä vuotta paljon halukkaampi ja kiinnostuneempi seksistä kuin mies, jonka kiinnostus on koko ajan vähentynyt vähentymistään nyt siihen pisteeseen, että koko vuonna seksiä on ollut vain viisi kertaa tähän saakka ja melkein kahden kuukauden tauko oli keväällä. Huomaan etten enää uskalla haluta, kun mitä todennäköisimmin se johtaisi vain pettymykseen. En myöskään koe olevani itse enää lainkaan haluttava enkä juurikaan edes seksuaalinen koska olen lopettanut aiemmin säännöllisesti harrastamani masturboinnin. Voinko sanoa miehen tuhonneen seksuaalisuuteni ja tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (27)
Mielialalääkkeissä on todella vaikeaa saada orgasmia. Edes masturboimalla. Mä olen sen kokenut.
Uskon, että se vaikuttaa todella merkittävästi haluihin, kun "se huippu" jää kokematta. Vaikka muuten tuntuisikin hyvältä.
Ja sit jos mies on vielä voimakkaasti ylipainoinen, on seksin harrastaminen työlästä muutenkin. jos naista pitää lämmitellä esileikein pitkääään ja hartaasti, voi sekin viedä haluja, koska silloin on vaan niin paljon helpompi vetää käteen.
Tinderistä saa helposti tarpeiden poistajaa, jos ei hommat kotona toimi, eikä kukaan pahastu=)
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeissä on todella vaikeaa saada orgasmia. Edes masturboimalla. Mä olen sen kokenut.
Uskon, että se vaikuttaa todella merkittävästi haluihin, kun "se huippu" jää kokematta. Vaikka muuten tuntuisikin hyvältä.
Ja sit jos mies on vielä voimakkaasti ylipainoinen, on seksin harrastaminen työlästä muutenkin. jos naista pitää lämmitellä esileikein pitkääään ja hartaasti, voi sekin viedä haluja, koska silloin on vaan niin paljon helpompi vetää käteen.
Mies on lääkkeenkin kanssa tullut joka kerta ja useimmiten minua ei ole "tarvinnut" lämmitellä ollenkaan. Mutta on sekin perseestä jos naisen lämmittely on pakkopullaa, ehkä siinä vaiheessa jos siltä alkaa tuntua on parempikin lopettaa seksi koska eihän se miestä silloin enää saman naisen kanssa kiinnosta. Ap
Mulla ja ex-vaimolla oli yhtä vähän seksiä, ellei vähemmän, ja sekin kuulemma antoi vain "säälistä" mulle. Sillä sitten olikin toinen mies.
Nyt on ollut jo usean vuoden uusi vaimo ja kuksittu varmaan useammin kuin exän kanssa yhteensä, kerran-kaksi päivässä.
Meillä on sama. Mies ei halua. Me ollaan oltu kauan yhdessä, 20 vuotta. Mies ei ole halunnut juurikaan kuopuksen syntymän jälkeen, täyttää pian 6. On käyty lääkärissäja haettu apua, mutta ei. Mies ei kai koe sitä ongelmaksi.
Mä ajattelin pitkään, että mä opin tämän asian kanssa elämään. Olen ilman. Sitten kävi niin, että yksi puoli tuttu mies ehdotti, että mitäs jos. Mä mietin pari viikkoa ja sanoin, että jees tarvitsen panosuhteen. Meillä on sellainen järjestely, että käydään parin viikon välein panemassa hotellissa pari tuntia. Jestas, että seksi on hyvää. Tunnen itseni halutuksi, itsetunto kohoaa ja elämässä on ilo. Tätä on jatkunut noin vuoden enkä ole ajatellut lopettaa.
Kumpikin meistä on tahoillaan naimisissa ja on sovittu hyvin selkeästi, että tämä on panemista. Toki siinä nyt ystävystyy ja suhteessa on tietty syvä luottamus. En halua erota, mutta tarvitsen seksiä.
Niinpä. Oma itsetuntoni on pohjalla, elämässä ei ole iloa ja tunnen itseni maailman epäseksikkäimmäksi ihmiseksi. Aionko ryhtyä salasuhteeseen? En. Se tuntuisi silti väärältä. Ja jotain sairasta tyydytystä saan siitä että voin joskus sanoa miehelle, miten hän on pilannut elämäni. Ap
Helvetti, päätin etten anna miehen kokonaan tuhota seksuaalisuttani enää yhtään enempää ja siis päätin alkaa taas masturboida vähintään pari kertaa viikossa, jotta seksin aloittaminen olisi edes vähän luontevanpaa kun halukas kumppani ilmaantuu ja sehän saa luvan ilmaantua viimeistään kun nuorin lapsi menee kouluun. Siihen saakka jos sinnittelisi. Ap