Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Unohdin miehen kauppaan!

Vierailija
22.07.2017 |

Mies jäi jonnekin elektroniikkaosastolle katselemaan, kun menin hakemaan ruokaa ja unohdin ihan täysin hänet. Tajusin vasta kotona, että sinne jäi. Soitin kauppaan, ei kuulemma näy, kävin vielä itse paikan päällä etsimässä ja infosta kuulutin, mutta mies oli hävinnyt kokonaan.

Mistä tässä nyt osaisi lähteä hakemaan? Onko jotain löytömiestaloa, jonne eksyneet miehet toimitetaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toimittavat itsensä yleensä lähimpään baariin automaattisesti, joten ei huolta.

Vierailija
2/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytömiestalot eivät ole tähän aikaan auki. Ne toimivat vapaaehtoisvoimin ja vapaaehtoisia ei riitä ympärivuorokautiseen päivystykseen. Joku on varmaan vienyt sen kotiinsa ja toimittaa löytötaloon arkipäivänä. Niitä säilytetään usein kaksi viikkoa ja sitten jos ei kysellä, ne muuttuvat talon omaisuudeksi ja luovutetaan maksua vastaan eteenpäin. Jotkut vähemmän miesrakkaat, mutta miehistä välittävät toimittavat ne noiden talojen portaille, vaikka niin ei saisi tehdä, kun pitäisihän niiden saada ruokaa. Joku on voinut heittää sen baariin, missä pärjää kyllä muutaman tunnin, jos on rahaa, mutta sen jälkeen en tiedä. Ilmaiseksi ne eivät kaljaa kyllä anna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne toimittavat itsensä yleensä lähimpään baariin automaattisesti, joten ei huolta.

Minä laitan yleensä miehelle sellaisen kaulassa roikutettavan passikotelon kaulaan. Siellä on minun yhteystiedot, että voivat sitten baarista soittaa hakemaan.

On kyllä sen verran ehdollistunut, että varsinkin lyhyillä karkumatkoilla ohjautuu automaattisesti lähimpään baariin.

Vierailija
4/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan laittaa yhteystiedot miehen taskuun tai jotain! Löytömiestalot eivät muuten välttämättä ilmoittele missään julkisesti sinne tuoduista miehistä. Oma katosi lomamatkalla ja oli toimitettu toisen kaupungin löytömiestaloon. Minähän yritin soitella lomskaupungin taloon ja kotikaupungin yhdistykselle (jos olisikin ollut niin älykäs, että osaisi kotiin).

Luovuin toivosta jo, mutta puoli vuotta katoamisen jälkeen kaveri oli nähnyt miehen uuden naisen kanssa ja käynyt juttelemassa. Oli tosiaan naapurikaupungin löytölään viety ja heti parin viikon päästä luovutettu eteenpäin :(

Vierailija
5/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonku tiukka pi..uisen kassatyttön kotona loput varmaan arvaatkin

Vierailija
6/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi mies kerran Ouluun.

Vierailija
7/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olen oikeasti muutaman kerran meinannut jättää miehen kaupan parkkipaikalle. Tilanne on ollut se, että ollaan väsyneenä käyty hakemassa tohinalla viikon ruokaostokset ruuhka-aikaan. Kun sitten ostokset ja lapset on saatu lastattua autoon, mies on lähtenyt palauttamaan kärryjä ja minä käynnistänyt auton ja ajattelen että huh huh, nyt äkkiä kotiin ettei ostokset lämpene ja jätski sula. Just ennen kun laitan peruutusvaihteen päälle, tulee mieleen ajatus että jotain on unohtunut. Ja sitten iskee kirkkaana mieleen ei saakeli, meinasin lähteä ilman miestä. Joku kerta käy varmasti niin, että jätän miehen pörräämään ihmeissään parkkipaikalle ja kaasutan tieheni :/

Onko mitään neuvoja, miten estän tuota tapahtumasta?

Vierailija
8/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku munahaukka kaapannut sen. Tekisin ilmoituksen poliisille.

Vierailija
9/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Olen oikeasti muutaman kerran meinannut jättää miehen kaupan parkkipaikalle. Tilanne on ollut se, että ollaan väsyneenä käyty hakemassa tohinalla viikon ruokaostokset ruuhka-aikaan. Kun sitten ostokset ja lapset on saatu lastattua autoon, mies on lähtenyt palauttamaan kärryjä ja minä käynnistänyt auton ja ajattelen että huh huh, nyt äkkiä kotiin ettei ostokset lämpene ja jätski sula. Just ennen kun laitan peruutusvaihteen päälle, tulee mieleen ajatus että jotain on unohtunut. Ja sitten iskee kirkkaana mieleen ei saakeli, meinasin lähteä ilman miestä. Joku kerta käy varmasti niin, että jätän miehen pörräämään ihmeissään parkkipaikalle ja kaasutan tieheni :/

Onko mitään neuvoja, miten estän tuota tapahtumasta?

Anna miehen ajaa. Ei ole hyvä jos noin väsyneenä ja hajamielisenä koheltaa liikenteessä.

Vierailija
10/10 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi löytää vapaan kassan