Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tähän joku diagnoosi, kun ei pysty hillitsemään esim. makean syöntiä, jos sitä on

Vierailija
22.07.2017 |

Olen normaalipainoinen ja pidän painoni kurissa sillä, että liikun paljon ja en osta herkkuja. Mutta viikonloppuisin puoliso ostaa ja en pysty hillitsemään itseäni. Itsekurin puutos on ihan hyvä kaupassa, mutta ei enää, jos nenän edessä on avattu pussi karkkeja tai levy suklaata tai sipsipussi. Mielestäni mikään noista ei edes maistu kovin hyvältä ja tiedostan tämän heti, en vain osaa hillitä itseäni. Hedelmät maistuvat paremmilta, mutta niiden suhteen itsehilintä toimii hyvin. Niistä osaan nauttia, näitä epäterveellisiä herkkuja ahmin. Joku puutos, ihan vain typeryys vai joku toimintahäiriö aivoissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerinhimo

Vierailija
2/4 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriaddikti, se on kaikki tai ei mitään, kuin alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama "taudinkuva". Herkkuja en itse osta, kun käyn ruokakaupassa. Tai no, Famin silloin tällöun. Enkä varsinkaan lähde erikseen ostsmaan herkkuja, jos niitä ei kotona ole. Mutta, jos niitä kotona, ajattelen niitä usein...kunnea menen ahmimaan niitä. Itsekuria ei ole yhtään, kun tiedän herkkuja olevan kotona. Arrggghh. Ihme, etten ole jättiläski. Siihen vaikuttanee, että en sentään herkuttele joka päivä - onneksi.

Vierailija
4/4 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama tauti. Luulen, että on hyvin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi