Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kolmevitoset naiset, joilla on parikymppinen miesystävä, miten miehen perhe on suhtatunut teihin?

Vierailija
22.07.2017 |

Itse olen 35-vuotias mies, jonka seurustelukumppanini täyttää kohta 22 vuotta, ja tapasin tänä viikonloppuna hänen vanhempansa ensimmäistä kertaa. Ollaan seurusteltu melkein vuoden ajan, ja ollaan muuttamassa yhteen kesän jälkeen. Olin ehkä hieman yllättynytkin siitä miten hyvin hänen vanhempansa ja sisaruksensa ottivat minut vastaan, vaikka meillä tuota ikäeroa onkin. Etukäteen olin vähän pelännyt, että pientä kyräilyä saattaisi olla luvassa, mutta kaikkea muuta. Olin heti kuin samaa perhettä. :)

Tuli vain mieleen, että onkohan tämä naisten kohdalla jotenkin ehkä vähän eri juttu, kun tuo ikäero taitaa niin päin olla harvinaisempaa, että nainen on vanhempi. Onko teidät heti "hyväksytty" vai miten on vanhemmat ja sisarukset teihin suhtautuneet?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paikalla ole ketään kolmevitosta (tai vaikka kolmekymppistä) naista, jolla olisi ollut merkittävästi nuorempi miesystävä, jonka perheeseen olisi tutustunut? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä