Saako varatut flirttailla??? - tarina
Olen pettynyt.
Tapaan randomina silloin tällöin työnsä puolesta miehen (kantasuomalainen) joka on flirttaillut poikkeuksellisen avoimesti. Hän on rivien välistä myös udellut onko mulla perhe (ei ole.) Viimeksi hän kehui korkokenkiäni, että makeet buutsit, kun näimme 30 sekuntia. (ne oli seksikkäät kengät) ja vähän löin jo vettä myllyyn ja oli tissitoppi päällä, kun vähän keimailin. (mulla on hyvät rinnat.) Läppä on lentänyt ja kommunikaatio on ollut hauskaa. No mä olin päättänyt, että annan sille mun käyntikortin. Se oli juuri tuo buutsikohtaaminen. Ollaan aikuisia ihmisiä, minä 45 ja hän joku 50. Ei mitään teinipelejä tartte pelata ja leikkiä had to get, kun panosta on kyse. Mä odotin ja oletin, että hän olis laittanut heti samana iltana mulle tekstarin. Siks että saisin heti varmistaa että onko hänellä naisystävä.(lasteni äiti ei yleensä tarkoita olemassaolevaa suhdetta.) ja lapset jo aikuisia hällä.
No ei viestiä. Mä olen niin pettynyt. JOS hän on varattu, niin miksi flirttailee avoimesti muille naisille? Eihän sellainen oo yhtään suomalaista, ei tää mikään jenkkilä oo. Hän on kommunikoija-tyyppiä, joten ihmetyttää ettei viestiä. jos hällä on nainen, niin sen olisin oikeutettu tietämään. vituttaa. olen nyt loukkaantunut ja pettynyt. mä olen suoraviivainen ihminen, enkä ala sellasta että kaks vuotta flirttaillaan ja mitään ei tapahdu. joku tulee kuuma seksisuhde tai ei. olen lisäksi hyvä ihmistuntija, joten vituttaa sitäkin enemmän. viestin lähettämiseen olis mennyt häneltä 5 sekuntia. nähdään siis vahingossa randomisti silloin tällöin, joten en tiedä milloin nään hänet.
saako varatut flirttailla kuumana käyville sinkkunaisille?? ja onko muita teorioita.
minusta epäeettistä toimintaa moinen. hän on johtanut mua harhaan jos varattu
Ehkä se lateksitoppi oli miehelle liikaa, eikä pitänyt sun touhua enää seksikkäänä?