Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako varatut flirttailla??? - tarina

Vierailija
22.07.2017 |

Olen pettynyt.
Tapaan randomina silloin tällöin työnsä puolesta miehen (kantasuomalainen) joka on flirttaillut poikkeuksellisen avoimesti. Hän on rivien välistä myös udellut onko mulla perhe (ei ole.) Viimeksi hän kehui korkokenkiäni, että makeet buutsit, kun näimme 30 sekuntia. (ne oli seksikkäät kengät) ja vähän löin jo vettä myllyyn ja oli tissitoppi päällä, kun vähän keimailin. (mulla on hyvät rinnat.) Läppä on lentänyt ja kommunikaatio on ollut hauskaa. No mä olin päättänyt, että annan sille mun käyntikortin. Se oli juuri tuo buutsikohtaaminen. Ollaan aikuisia ihmisiä, minä 45 ja hän joku 50. Ei mitään teinipelejä tartte pelata ja leikkiä had to get, kun panosta on kyse. Mä odotin ja oletin, että hän olis laittanut heti samana iltana mulle tekstarin. Siks että saisin heti varmistaa että onko hänellä naisystävä.(lasteni äiti ei yleensä tarkoita olemassaolevaa suhdetta.) ja lapset jo aikuisia hällä.
No ei viestiä. Mä olen niin pettynyt. JOS hän on varattu, niin miksi flirttailee avoimesti muille naisille? Eihän sellainen oo yhtään suomalaista, ei tää mikään jenkkilä oo. Hän on kommunikoija-tyyppiä, joten ihmetyttää ettei viestiä. jos hällä on nainen, niin sen olisin oikeutettu tietämään. vituttaa. olen nyt loukkaantunut ja pettynyt. mä olen suoraviivainen ihminen, enkä ala sellasta että kaks vuotta flirttaillaan ja mitään ei tapahdu. joku tulee kuuma seksisuhde tai ei. olen lisäksi hyvä ihmistuntija, joten vituttaa sitäkin enemmän. viestin lähettämiseen olis mennyt häneltä 5 sekuntia. nähdään siis vahingossa randomisti silloin tällöin, joten en tiedä milloin nään hänet.
saako varatut flirttailla kuumana käyville sinkkunaisille?? ja onko muita teorioita.
minusta epäeettistä toimintaa moinen. hän on johtanut mua harhaan jos varattu

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hän on pettänyt sinua vaimonsa kanssa.

Vierailija
2/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää kii. ei oo vaimoa ei sormusta.

jos on, ni voi olla uus naisystävä, ne lapset on jo yli 20 v.

miksi flirttailee avoimesti?? eikö saa jos on suhteessa??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se flirttailu kenenkin mielestä on ja missä kohtaa siitä tulee odotuksia? Minunkin kenkiä kehutaan, joskus kampausta, yksi entinen työkaverimies aina katsoi asiakseen varmistaa että minun talvisin käyttämistäni nyörisaappaista oli nyörit kireällä ja polvistui eteeni... Mutta en silti ajatellut että siinä on yhtään mitään enempää kuin läppää. Ehkä olen itse liian naiivi?

Minun mieheni kommentoi myös muiden uutta hiusväriä tai vaatteita enkä siinäkään näe mitään kummaa. Kai sitä on aina mukava kuulla kohteliaisuuksia kunhan ei käsiksi käydä?

Vierailija
4/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttää itseään flirttailemalla naisille eikä tarkoita mitään, maybe?

Vierailija
5/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Me ollaan oltu 20 vuotta naimisissa, eikä käytetä sormuksia.

Lisäksi flirttailen kyllä paljonkin muille.

Vierailija
6/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosannin perusteella olisin veikannut, että olet korkeintaan 18.

Vierailija
7/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/4 kiitos asiallisesta vastauksesta.

me ollaan sen miehen kaa ihan tuntemattomia. eli ei työkaveri tms.

hänen jutut on aika omaa luokkaansa. minäkään en oo tähän ikään suomalaiselta mieheltä kohdannut niin smoothia utelua... hän ymmärtää hyvin naista koska on kolme tytärtä... ja milloinkas sinä perheesi kanssa muutit sinne... ja vihjaa tulevasta musatapahtumasta kulmilla, että sinne voisi mennä... jne. pitää amuöisen järven katselua romanttisena jne. (minä siis asun järven rannalla.)

Vierailija
8/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Me ollaan oltu 20 vuotta naimisissa, eikä käytetä sormuksia.

Lisäksi flirttailen kyllä paljonkin muille.

pidän tuollaisia suhteita omituisina.

mikä on se syy että flirttailette muille??

minusta eri asia ja ok, jos sanoo että on naimisissa tms ja sitte on vaan ystävällinen ja kohtelias  muille naisille. käytetty termi oli lasteni äiti. sen kanssa ei ainakaan enää yhdessä oo. 

ap

Vierailija
9/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama homma. Tosin ei niin paljoa sanallista flirttailua, mutta sellainen ihminen joka ei kauheasti hymyile kenellekään. Minulle pitkiä katseita ja hymyjä yms., ei sormusta. Puhui itsestään minä-muodossa, kuitenkin tuli sitten kolmannen osapuolen kysymyksen kautta puheeksi asia ja selvisi että hän onkin parisuhteessa/avoliitossa, ei ollut maininnut mitään.  

Vierailija
10/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin mielestäni ansainnut yhden tekstarin, jos ei olisi itse siinä sanonut, että on valitettavasti varattu, niin olisin kysynyt sitä itse heti.

tällainen naisen epätietoisuuteen jättäminen ei ole reilua :(

ap

Vierailija
11/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ap vaikutat vähän hassulta...

Mä flirttailen, se on ihanaa ja hyväntuulista ja vaatii taitoa. Elämän suola 😍 Samoin mieheni flirttailee ja saa flirttailla. Ei se ole keneltäkään pois, päinvastoin. 😉 Meillä riittää toisillemme läheisyyttä, huomiota, seksiä ja rakkautta yllin kyllin. ❤

Vierailija
12/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Siis sinä täti-ihmisenä jakelet itseäsi estottomasti? Tän on pakko olla provo, kyllä tuon ikäisenä kai pitäisi tietää arvonsa ilman tyrkyttämistäkin.. Anteeksi, sääliksi käy. Toivottavasti löydät itsearvontuntosi jostain ja saat huomiota. Jokainen kohteliaisuus ei tarkoita pokaamista.

Vierailija
13/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja mies provoaa. Huoh. Flirtti on ihan normia toimintaa jolla ei haeta mitään. Se ei ole mihinkään johtavaa toimintaa. Jos viestiä ei tule ei ole mielenkiintoakaan.

Vierailija
14/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoi miehensä kanssa urheilutapahtumaa. Vähän ajan päästä nainen oli mennyt erilleen miehestä ja katseli yhtä urheilijaa kentällä hymyillen. Urheilija tämän huomasi ja katsoi hämmentyneenä takaisin varmaankin johtuen naisen intensiivisestä katseesta ja hiusten haromisesta sekä hymyilystä. Nainen selvästi katseli vain tuota pelaajaa ja pelaaja katsoi monta kertaa takaisin nähdäkseni lähinnä siksi, että katsoi katsooko nainen vielä häntä. Sitten jossain vaiheessa naisen mies huikkasi jotain naiselle ja nuo lähtivät pois. Pelaaja katseli ihmeissään naisen perään. 

Itse seurasin tapausta vierestä huvittuneena ja tarkastelin naisen eleistä kiinnostuksen merkkejä ja kyllähän sieltä löytyi oikeastaan kaikki mahdollinen. Mielestäni aika törkeää flirtata noin selkeästi oman miehensä läsnäollessa ja mielestäni tuo alkoi jo pelaajan otteisiinkin vähän vaikuttamaan kun toinen kyttää noin intensiivisesti. 

Vierailija
15/21 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan pientä flirttiä voi olla! Mies ei ole laittanut viestiä, koska ei ole tajunnut että olisit 'tosissaan' kiinnostunut vaan luulee viattomaksi huviksi.

Vierailija
16/21 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se varattu tehdä ihan mitä moraali antaa periksi. Tarvitse flirttiin jäädä😂

Vierailija
17/21 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, ihme kommentteja. ei oo provo ja mikä täti-ihminen?

oma kommunikaationi on aina suoraa ja rehellistä. olen itse aina kunnioittanut miehiä siinä, että en anna ymmärtää, jos en ymmärrä antaa. en koskaan oo antanu vääriä luuloja. pidän tällaista ihan selviönä ihmisille, jotka ovat kypsiä emotionaalisesti. jos jotain vastaavaa on joskus aiemmin ollut, olen ekana selvittänyt sen, onko mies varattu. en halua tuottaa mielipahaa enkä moraalisia dilemmoja kenellekään.

mies ei ole jakanut kohteliaisuuksia, enkä minä itseäni. mies oli aloitteentekijä varsin avoimen seksuaalisessa flirttailussa ja itse uteli minulta onko minulla perhe.

ap

Vierailija
18/21 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä flirttailusta ilman päämäärää. Varsinkin ukkomiehet flirttailkoon akoilleen. En saa mitään kiksejä jonkun isukin lässyttämisestä ja kehumisesta. Olen myös suoraviivaainen, jos flirttaillaan niin pitää olla päämäärä, toiseen tutustuminen tai vaikka sitten hyvä pano.

Vierailija
19/21 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä flirttailusta ilman päämäärää. Varsinkin ukkomiehet flirttailkoon akoilleen. En saa mitään kiksejä jonkun isukin lässyttämisestä ja kehumisesta. Olen myös suoraviivaainen, jos flirttaillaan niin pitää olla päämäärä, toiseen tutustuminen tai vaikka sitten hyvä pano.

Amen ja kiitos. jollakin muullakin täällä järki päässä. kyse on nimenomaan eettisyydestä.

ja on eri asia sanoa "sinulla on hiukset nätisti laitettu tänään" kuin että keskustelu joka kohtaamisessa viittaa avoimesti seksiin. minäkin olen sitä mieltä että flirtin tarkoitus on pano :D

mun kaveri sanoi että lisää vettä myllyyn vaan ja katso missä menee sen raja. lateksitoppi päälle seuraavan kerran. :D sitä saa mitä tilaa.

ap

Vierailija
20/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, ap vaikutat vähän hassulta...

Mä flirttailen, se on ihanaa ja hyväntuulista ja vaatii taitoa. Elämän suola 😍 Samoin mieheni flirttailee ja saa flirttailla. Ei se ole keneltäkään pois, päinvastoin. 😉 Meillä riittää toisillemme läheisyyttä, huomiota, seksiä ja rakkautta yllin kyllin. ❤

Lyllähän flirttailu on muilta pois, jos se on aloittajan tapauksen kaltaista toisten harhaanjohtamista. Antaa ymmärtää vähän liikaa, eikä kerro, että on parisuhteessa. Se on valehtelua ja epärehellistä toimintaa. Flirttailijoissa on paljon yliseksuaalisoituneita miehiä, he flirttailevat jopa lapsille.