Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun pitäs miettiä kakkavaippoja ja sormiruokailua eikä itkeä salarakkaan perään
22.07.2017 |
Tää vauva-aikakin on mennyt ohi huomaamatta kun oon ollut toisen miehen lumoissa. Oon paska ja idiootti. Voiko tätä enää korjata?
Kommentit (2)
Kiitos sulle. Noin se just menee. Mun täytyy nyt yrittää. Miten väännän ajatukset toisaalle aina kun se ikävä tulee?!?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi. Se vaatii aikaa ja kylmähermoista päättäväisyyttä. Kiellät itseltäsi tuon toisen kokonaan. Järkeile, ettei suhde hänen kanssaan olisi todennäköisesti yhtään sen kummempi kuin mitä aikaisemmat suhteesi tai nykyinen suhteesi. Samat ongelmat yms, saattaisi olla vielä kurjempikin, ihan mahdollista. Olen joutunut muutamaan kertaan tappamaan tunteeni tuolla tavoin. Päädyin siihen, että parasta valita elämänkumppani enemmän järjellä kuin tunnekuohun perusteella. Ajanoloon alkaa kyllä rakastamaan toista, jos on valinnut sellaisen ihmisen, jota arvostaa ja kunnioittaa, ja jonka kanssa on tarpeeksi yhteistä. Ihastumisen/rakkauden huumassa olen valinnut lähinnä pskaa. Ei se ole sen arvoista, eikä se toinen välttämättä ole ihan niin rakastunut sinuun kuin sinä häneen, hän saattaa enemmänkin vaan nauttia rakastumisen kohteena olosta ja kokea sinut ihan mukiinmeneväksi. Ei se ole niin satumaista kuin tahtoo kuvitella.