Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aquaweb- keskutelupalsta on ihan rectumista! Kerronpa teille yhden asian...

Vierailija
31.03.2006 |

Täällä oli vähän aikaa sitten ketju jossa haukuttiin sen moderaattorit ja ylläpito ihan hevon kuuseen (olen samaa mieltä sen enempää nyt siihen paneutumatta)

Aquawebbiläiset ovat myös uskomatoman friikkejä ihmisiä. Ei kannata aina uskoa, mitä siellä sanotaan.

Itse kysyin lisävalaistusasiaaa joku aika sitten. Minulla on altaassa vain yksi valaisinputki ja ehdotin olisko hyötyä, jos antaisin lisävalaistusta seinään kiinnitettävillä kahdella spottikohdevalolla (kasvit eivät jaksaneet kasvaa).

Vastauksia tuli alan konkareilta toista kymmentä ja kaikki olivat sitä mieltä, että aivan turhaa hommaa! Hommaa uusi moniputkinen valaiisn jne.

Yrittänyttä ei laiteta ja ruuvasin spotit seinään altaan yläpuolelle. Nyt kuukausi tämän jälkeen kasvin ovat suoristuneet ja kurottavat kohti valoa ja ovat tehneet uusia versoja ja lehtiä! Tätä ei ole tapahtunut vielä koskaan...

Että niinkin " tehottomia" spotteja... =D

Lällällää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo et käytä isoja alkukirjaimia, juttu poistetaan ja saat varoituksen. Kolmesta varoituksesta tulee banni... Ihme touhua..

Vierailija
2/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on lupa puuttua ihan mihin keskusteluun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi joku akvaariohörhöjen mesta? :) Täytyypä piipahtaa niin saa kunnon naurut. Siis ei mulla mitään ko. harrastusta vastaan ole muuta ah, sitä intohimon paloa! :)

Vierailija
4/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan pienen todenjyväsen ap:n jutussa. Itse olen myös joutunut muutaman kerran kysymään ko. palstalta neuvoja ja saanut jos jonkinmoista palautetta. Tyyliin että, jos kysyy mitä tahansa, pitää olla tiedossa kaikki mahdolliset akvaarion mitat, veden arvot, litramäärä, valaistus, vedenvaihtoväli, valaistuksen kesto, suodattimen koko ja mitä kaloja akvassa on. Jos joku näistä asioista puuttuu, niin siitä saa vastaukseksen ylimieliseen sävyyn.

Jos kysyy vähänkin " aloittelijan" kysymyksiä, niin tulee teilatuksi. Aloittelija tuntee itsensä TOSI pieneksi tällä sivustolla. Itselläni on vähän yli puolen vuoden kokemus akvaarioista, ja tottahan toki ongelmia on tullut, ja mieluummin niihin hakee vastauksen jostain muualta kuin aquawebistä. Lisäksi olen huomannut, että aquawawebillä on aika sisäsiittoista porukkaa.

Kuitenkin on hyvä, että tällaisia sivustoja on olemassa, koska jos olet sinnikäs ja pidät p*skansuodatuksen päällä, niin voit saada asialliallista tietoa.

Vierailija
5/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapas akvaariopalsta piste net Siellä on vähän eri meininki ja muutama akvaguru jotka on tuola aquawebistä lähteneet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän