Lapsi varastaa rahaa
joita olen kerännyt säästöön. miten toimin? miten tämän saa loppumaan? pistää niin vihaksi. Itse en sitä lapsena uskaltanut tehdä koska tiesin mitä silloin olisi käynyt.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
kiitos vastauksesta. toivon todella että loppuu. harmittaa ja ärsyttää kun koitan tosiaan säästää kaikki kolikot ja välillä seteleitä jotta päästään etelään ensivuonna. säästölipas on korkealla hyllyllä mutta silti kiipee hakemaan eikä ymmärrä sitä että voi tippua alas tai kajari jonka päälle kipuaa voi kaatua ja käydä huonosti :( ap
Pisteen jälkeen lause aloitetaan isolla alkukirjaimella.
Ymmärrän, että kasvatus on mennyt pieleen, kun koulutuskin on jäänyt hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
näin teen eli keskustelen lisää. ap
Keskustelu on hyvä alku mutta ei automaattisesti ratkaise ongelmia elle niihin myös puututa. Kovin vaikea on silti antaa yksiselitteisiä ratkaisuja jos ei tiedä mitäkä syyt varastamisen taustalla ovat. Syyt saa usein parhaiten selville keskustelemalla ja kuuntelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos vastauksesta. toivon todella että loppuu. harmittaa ja ärsyttää kun koitan tosiaan säästää kaikki kolikot ja välillä seteleitä jotta päästään etelään ensivuonna. säästölipas on korkealla hyllyllä mutta silti kiipee hakemaan eikä ymmärrä sitä että voi tippua alas tai kajari jonka päälle kipuaa voi kaatua ja käydä huonosti :( ap
Pisteen jälkeen lause aloitetaan isolla alkukirjaimella.
Ymmärrän, että kasvatus on mennyt pieleen, kun koulutuskin on jäänyt hankkimatta.
kiitos tästä enköhän mä tiedä ton ilman sun vinkkiä ja arvostelua. mä kirjoitan näin koska en rupee näpyttelee isoi kirjaimia. ei se ulosanti jne tarkoita välttämättä yhtään mitään ;)
näin teen eli keskustelen lisää. ap