Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli turha tulla katsomaan lapsen kisaa

Vierailija
22.07.2017 |

Mies vaan juttelee muiden isien kanssa eikä yhtään äitiä ole meidän joukkueesta paikalla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa.

Onko kauniita isiä? Lepuuta nyt silmiäsi, kun kerrankin olet ainoa nainen paikalla.

Vierailija
2/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa.

Onko kauniita isiä? Lepuuta nyt silmiäsi, kun kerrankin olet ainoa nainen paikalla.

Keski-ikäisiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa.

Keski-ikäisiä miehiä.

Vierailija
4/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä olisi tehnyt paikalle tulostasi ei-turhan?

Vierailija
5/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pimenikö näkyvyys yhtäkkiä niin, että et näekään lapsesi kisaavan? Vai miksi tulit paikalle turhaan?

Vierailija
6/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä olisi tehnyt paikalle tulostasi ei-turhan?

Olisi muita äitejä tai edes mies katselisi kilpailua samassa paikassa mutta ei tietenkään.

Vierailija
7/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku voi keksiä valituksen aihetta jopa tällaisesta??? Herran jestas mun käy sitä ukkoas sääliksi. Enkä yhtään ihmettele, että viihtyy mahdollisimman kaukana sinusta.

Vierailija
8/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Minua säälittää enemmän lapsi, jonka vanhemmat eivät tule katsomaan hänen kisaamistaan, vaan toisia äitejä ja isiä.

Vierailija
9/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä nyt se luuri taskuun ja katso, miten lapsesi pärjää. Älä ole idiootti.

Vierailija
10/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku voi keksiä valituksen aihetta jopa tällaisesta??? Herran jestas mun käy sitä ukkoas sääliksi. Enkä yhtään ihmettele, että viihtyy mahdollisimman kaukana sinusta.

Onhan se noloa ettei pariskunta katso yhdessä. Senkin otat mun ukon. Huomaat sen huonot puolet.

Vierailija
11/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä nyt se luuri taskuun ja katso, miten lapsesi pärjää. Älä ole idiootti.

Se vasta harjoittelee.

Vierailija
12/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko itsellesi mieleen mitään syytä, miksi mies ei halua katsoa kisaa yhdessä sun kanssasi?

Vierailija
13/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa ettei pariskunta katso yhdessä. Senkin otat mun ukon. Huomaat sen huonot puolet.

Keski-ikäinen eukko siellä miettii mikä on "noloa"... Kasvata selkäranka ja lopeta tuo ruikuttaminen. Ukkoasi en tarvitse, mulla on oma. Vaikka voishan sille vinkata, että maailmassa on positiivisempiakin eukkoja kuin sinä.

Vierailija
14/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut ottaa vähän liikaa huippauksenesto vinkkua. Nyt sit harmittaa värjötellä kisakatsomossa taskumatti tyhjänä.

Vierailija
15/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et voi jutella ja olla samassa porukassa näiden isien ja miehesi kanssa koska....?! Älä nyt vaan sano että yksinäs nökötät naama norsunveenä siellä ja pidät hajurakoa miehiin. Mahtaa äijääs hävettää.

Vierailija
16/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi vaikka tehdä sitä, mitä menit sinne tekemään, eli katsomaan lapsesi kisaa? Näin ei ihan turha reissu olisi. 😊

Vierailija
17/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tainnut ottaa vähän liikaa huippauksenesto vinkkua. Nyt sit harmittaa värjötellä kisakatsomossa taskumatti tyhjänä.

Sitähän mä palstan mukaan otan aamusta iltaan.

Vierailija
18/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä fundamentalistimuslimi joka saa olla kontaktissa vain omaan puolisoonsa? Vai miksi et ole miehesi mukana juttelemassa niille muille isille?

Vierailija
19/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse oot monesti kertonut, että vain viini auttaa huimaukseen:)

Vierailija
20/22 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ottaa, vaikka luulen kyllä että ei edes viini tee Ammattivalittajaa iloisemmaksi ihmiseksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme