Nyt se sitten tapahtui meille - postilaatikosta tipahti..
Stockan Exclusive-kanta-asiakaskortti. Mitkä on kortin parhaat edut? Parkkeeraus tunniksi ilmaiseksi on hyvä etu.
Muita?
Kommentit (24)
Tuliko orkku samalla, kun aukaisit kirjekuoren?
Ekaks pitää opetella nenä pystyssä kävely vaikka satais
Muista puhua suomi ruotsi tsekaisin
Teillä on huono postilaatikko kun tuolla tavalla postit tipahtelee. Vaihda postiluukkuun niin saa tipahdella rauhassa.
Kyynärpäiden käyttöharjoitukset on hyvä aloittaa
Itse sain oman korttini viime vuonna. Ihan yllätyksenä tuli. Olen nyt keskittänyt enemmän ostoksiani stockalle ja olen huomannut että kantisedut ovat melko hyviä :)
Myös herkun edut ovat mahtavia. Kivaa shoppailua nyt vaikka jo aleissa. -60%
Eikö Stockmann ala olla jo last season?
Paremmmilla alueilla posti kannetaan kuutena päivänä viikossa
Vierailija kirjoitti:
Paremmmilla alueilla posti kannetaan kuutena päivänä viikossa
:)
Kortti tuli eilen, mutta avasin postit vasta tänään. (Eilen meni myöhään konttorilla + drinkit keskustassa).
Mahtavaa, pääset vippinä Sokos-Herkkuun ja Experttiin.
Minä näin Stockalla kauniin peltipurkin täynnä makeisia. Se purkki kiinnosti, karkit annoin sisaren lapsille. Kanta-asiakkaat saivat sen puoleen hintaan. Kun maksoin Stockan käteisasiakaskortilla, myyjä sanoi, ettö tämä on mennut vanhaksi jo viisi vuotta sitten. Oli pakko käydä konttorissa uusimassa se. Mutta nyt minulla on Stockan kanta-asikaskortti, ilman luottoa tietysti. Saattahan sinee tulla taas joku nätti peltipurkki myyntiin. Ei voi tietää.
Hetken jo luulin, että Michael Penttilän rakkauskirje tipahti teidän postiluukusta.
Mulla ollut se vuosikausia. Ei siinä mitään ihmeellistä oo. Pari kertaa vuodessa -10 % -päivä. Parkkietu. MasterCard-ostokset kerryttää ostoksia, joten helppo pysyä Exclusive-asiakkaana. Hesassa tietty enemmin kauppoja, tääl Turus ei paljo mitään. Power ny on, mut ei mitään ravintoloita ym.
Kuinka paljon pitää ostaa vuodessa että saa exlusive kortin?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon pitää ostaa vuodessa että saa exlusive kortin?
Taitaa olla jotain 5000€
Vierailija kirjoitti:
Hetken jo luulin, että Michael Penttilän rakkauskirje tipahti teidän postiluukusta.
No siinä sitä oltaisiin että huhhuh.
Törkeimmät kortit rahapussissa:
Stockan Exclusive- tai First-kortti
Finnair-kortti
Amex
Työpaikan luottokortti
Onhan se kiva pikkulisä kaupankäynnissä. Muotipalvelut ainakin hyviä :)