Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko markkina-arvoni noussut vanhetessa ja lihoessa?

Vierailija
22.07.2017 |

Tämä kuulostaa nyt Porvoon perjantai-illalta, mutta perustuu täysin tositapahtumiin. Olin siis eilen viihteellä, ja minua koitti iskeä jopa kaksi itseäni noin 5-10 vuotta nuorempaa miestä. Toinen näistä on - nyt googlattuani ihan oikeastikin - perustanut miljoonayrityksen, joka on erittäin vahvassa kasvussa. Sain myös kutsun tämän miljönäärin tämäniltaisiin juhliin. Ja bonarina, ollessani tilaamassa juomia itselleni ja kaverilleni, entuudestaan täysin tuntematon (ja erittäin komea!) mies halusi maksaa ne puolestani. Hänen kanssaan harmi kyllä en ehtinyt jutskailla enempää, kun kaveri hävisi juomia odottaessani yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin.
Nainen, 30+, BMI 25,5
Olin nuorempana erittäin urheilullinen, sopusuhtainen ja ainakin omasta mielestäni hyvännäköinen, mutta baarissä ei kukaan mies tullut juttelemaan (jätän laskuista ne, joiden puheesta ei saanut selvää). Tyylini hiusten, pukeutumisen ja meikin suhteen ei ole muuttunut tässä välissä juurikaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisestä unohdin jo mainita, että tuntemani itseäni neljä vuotta nuorempi on nyt piirittänyt minua pari kuukautta kysellen milloin mihinkin tapahtumaan. Olen ollut sinkku viimeiset vuodet, ilman mitään mitään menekkiä mihinkään suuntaan. Olen hämilläni!

Vierailija
2/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaa jännämiestä. Köyhä tai ruma ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen daami selvästi.

Vierailija
4/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki kilttikset nyt mesoaa?

Vierailija
5/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minuun kiinnitetty hinta/taso -lappu?

Etsin sen ja vastaan myöhemmin.

Vierailija
6/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minuun kiinnitetty hinta/taso -lappu?

Etsin sen ja vastaan myöhemmin.

Oletko ensimmäistä kertaa AV:lla? Etkö tiennyt, että nainen on vain miehensä omaisuutta?

Vierailija
7/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, kilohinta on ainakin laskenut. 

Vierailija
8/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa aina miestä,. Ap urputtaa turhaa.

Vierailija
9/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi muija, sen varmempi saanti.

Vierailija
10/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, kilohinta on ainakin laskenut. 

AP täällä. Koskaan en oo maksua ottanut, eli kilohinta sama :D

Vierailija
11/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen AP, ja samaa mieltä. Miksi nyt ne miehet on kiinnostuneita, kun silloin kun olin nuori ja viehättävä ei kukaan edes koittanut flirttailla? Ja sitten tänään toi mainitsemani firmamies yrittää kysellä syömään, eli ei mene edes eilisen kännin piikkiin. Mitä täällä tapahtuu, ja miksi?

Vierailija
12/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko markkina-arvoon. Jotkut ämpärit uskovat, joilla ei ole elämässä muuta.

Vierailija
13/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen AP, ja samaa mieltä. Miksi nyt ne miehet on kiinnostuneita, kun silloin kun olin nuori ja viehättävä ei kukaan edes koittanut flirttailla? Ja sitten tänään toi mainitsemani firmamies yrittää kysellä syömään, eli ei mene edes eilisen kännin piikkiin. Mitä täällä tapahtuu, ja miksi?

Ja AP edelleen. Kuvittelin aina huippumallien tms julkkisnaisten seukkailevan rikkaiden, kiinnostavien miesten kanssa, mutta haluavatko nämä miehet sitten oikeasti 'tylsän' normaalin naisen?

Vierailija
14/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan tietysti noinkin ajatella, jos haluaa valehdella itse itselleen, kysymys on siitä että nuo nuoret miehet pitävät sinua helppona ns (varmana) ja siksi ne piirittää sinua.

Tuskin kukaan niistä mitään muuta haluaa kuin seksiä vaan kanssasi.

Vierailija
15/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan tietysti noinkin ajatella, jos haluaa valehdella itse itselleen, kysymys on siitä että nuo nuoret miehet pitävät sinua helppona ns (varmana) ja siksi ne piirittää sinua.

Ei mitenkään mahdotonta, eikä mielestäni mitenkään huono juttu. Ainoa mitä ihmettelen on, ettei mikseivät vastaavat miehet halunneet sekstailla kanssani kun olin nuorempi? Tässä on siis taustalla pitkähö kuiva kausi, jos se ei nyt vielä ilmennyt. AP

Vierailija
16/16 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään mahdotonta, eikä mielestäni mitenkään huono juttu. Ainoa mitä ihmettelen on, ettei mikseivät vastaavat miehet halunneet sekstailla kanssani kun olin nuorempi? Tässä on siis taustalla pitkähö kuiva kausi, jos se ei nyt vielä ilmennyt. AP

Ehkä luonteesi on myös muuttunut kun olet vanhentunut, eli olet helpommin lähestyttävä, ja annat kiinnostuneita pitkiä katseita ehkä enemmän kuin nuorempana mikä rohkaisee miehiä.

Etkä heti suoralta kädeltä torju jos joku mies lähestyy sinua.

Tai sitten olet vieläkin jotenkin hyvin säilynyt rotunainen jolla vientiä riittää .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän