Onko markkina-arvoni noussut vanhetessa ja lihoessa?
Tämä kuulostaa nyt Porvoon perjantai-illalta, mutta perustuu täysin tositapahtumiin. Olin siis eilen viihteellä, ja minua koitti iskeä jopa kaksi itseäni noin 5-10 vuotta nuorempaa miestä. Toinen näistä on - nyt googlattuani ihan oikeastikin - perustanut miljoonayrityksen, joka on erittäin vahvassa kasvussa. Sain myös kutsun tämän miljönäärin tämäniltaisiin juhliin. Ja bonarina, ollessani tilaamassa juomia itselleni ja kaverilleni, entuudestaan täysin tuntematon (ja erittäin komea!) mies halusi maksaa ne puolestani. Hänen kanssaan harmi kyllä en ehtinyt jutskailla enempää, kun kaveri hävisi juomia odottaessani yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin.
Nainen, 30+, BMI 25,5
Olin nuorempana erittäin urheilullinen, sopusuhtainen ja ainakin omasta mielestäni hyvännäköinen, mutta baarissä ei kukaan mies tullut juttelemaan (jätän laskuista ne, joiden puheesta ei saanut selvää). Tyylini hiusten, pukeutumisen ja meikin suhteen ei ole muuttunut tässä välissä juurikaan.
Kommentit (16)
Kaikki naiset haluaa jännämiestä. Köyhä tai ruma ei kelpaa.
Missä kaikki kilttikset nyt mesoaa?
Onko minuun kiinnitetty hinta/taso -lappu?
Etsin sen ja vastaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onko minuun kiinnitetty hinta/taso -lappu?
Etsin sen ja vastaan myöhemmin.
Oletko ensimmäistä kertaa AV:lla? Etkö tiennyt, että nainen on vain miehensä omaisuutta?
Enpä tiedä, kilohinta on ainakin laskenut.
Naiset saa aina miestä,. Ap urputtaa turhaa.
Mitä rumempi muija, sen varmempi saanti.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, kilohinta on ainakin laskenut.
AP täällä. Koskaan en oo maksua ottanut, eli kilohinta sama :D
Vierailija kirjoitti:
Edelleen AP, ja samaa mieltä. Miksi nyt ne miehet on kiinnostuneita, kun silloin kun olin nuori ja viehättävä ei kukaan edes koittanut flirttailla? Ja sitten tänään toi mainitsemani firmamies yrittää kysellä syömään, eli ei mene edes eilisen kännin piikkiin. Mitä täällä tapahtuu, ja miksi?
En usko markkina-arvoon. Jotkut ämpärit uskovat, joilla ei ole elämässä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen AP, ja samaa mieltä. Miksi nyt ne miehet on kiinnostuneita, kun silloin kun olin nuori ja viehättävä ei kukaan edes koittanut flirttailla? Ja sitten tänään toi mainitsemani firmamies yrittää kysellä syömään, eli ei mene edes eilisen kännin piikkiin. Mitä täällä tapahtuu, ja miksi?
Ja AP edelleen. Kuvittelin aina huippumallien tms julkkisnaisten seukkailevan rikkaiden, kiinnostavien miesten kanssa, mutta haluavatko nämä miehet sitten oikeasti 'tylsän' normaalin naisen?
No voihan tietysti noinkin ajatella, jos haluaa valehdella itse itselleen, kysymys on siitä että nuo nuoret miehet pitävät sinua helppona ns (varmana) ja siksi ne piirittää sinua.
Tuskin kukaan niistä mitään muuta haluaa kuin seksiä vaan kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
No voihan tietysti noinkin ajatella, jos haluaa valehdella itse itselleen, kysymys on siitä että nuo nuoret miehet pitävät sinua helppona ns (varmana) ja siksi ne piirittää sinua.
Ei mitenkään mahdotonta, eikä mielestäni mitenkään huono juttu. Ainoa mitä ihmettelen on, ettei mikseivät vastaavat miehet halunneet sekstailla kanssani kun olin nuorempi? Tässä on siis taustalla pitkähö kuiva kausi, jos se ei nyt vielä ilmennyt. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään mahdotonta, eikä mielestäni mitenkään huono juttu. Ainoa mitä ihmettelen on, ettei mikseivät vastaavat miehet halunneet sekstailla kanssani kun olin nuorempi? Tässä on siis taustalla pitkähö kuiva kausi, jos se ei nyt vielä ilmennyt. AP
Ehkä luonteesi on myös muuttunut kun olet vanhentunut, eli olet helpommin lähestyttävä, ja annat kiinnostuneita pitkiä katseita ehkä enemmän kuin nuorempana mikä rohkaisee miehiä.
Etkä heti suoralta kädeltä torju jos joku mies lähestyy sinua.
Tai sitten olet vieläkin jotenkin hyvin säilynyt rotunainen jolla vientiä riittää .
Ja edellisestä unohdin jo mainita, että tuntemani itseäni neljä vuotta nuorempi on nyt piirittänyt minua pari kuukautta kysellen milloin mihinkin tapahtumaan. Olen ollut sinkku viimeiset vuodet, ilman mitään mitään menekkiä mihinkään suuntaan. Olen hämilläni!