Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lääkäriin / millaisiin tutkimuksiin hakeutua alaseläkivun kanssa?

Vierailija
22.07.2017 |

Mä olen vähän huono menemään lääkäriin. Nyt kuitenkin alaselkäkipu on vaivannut maaliskuusta lähtien, eikä ole ainakaan helpottamaanpäin.. Pari viimeistä yötä olen valvonut kivun kanssa aamuyön tunneille.
Se polttelee alimpien nikaminen ja ristiluun ympärillä ja viimepäivät säteillyt myös alavatsalle.
Aikaisemmin ollut lihasjumia pakarassa niin, että tuntui oikein pahkura siinä hymykuopan kohdalla. Nyt kipu kuitenkin tasaisesti molemmilla puolilla. Ei säteile mihinkään.
Kävely, erityisesti reppu selässä ja kumartelu pahentaa kipua, mutta viime päivät se on ollut jatkuvaa, vaikka olen koettanut vain levätä.

Jotain tälle tarttis nyt varmaan tehdä. Mihin siis hakeudun? Kehtaako mennä päivystykseen, kun on lauantai?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi johtuu selkärangan alueen kulumista tms. niin kokonaan ilman kipulääkkeitä olet kusessa. Näitä ei pääsääntöisesti enää leikata ja kulumasta jos on kyse niin jumppa auttaa vaan tiettyyn rajaan asti.

Kipulääke ei tässä tapauksessa muuten sitten ole mitään mitä saisi ilman reseptiä. Ittellä auttaa huonossa vaiheessa vain Panacod, joka sopii mulle eikä sekota päätäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme