Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katosi deittisivustolta mun viestin lukemisen jälkeen, mitähän tapahtui?

Vierailija
22.07.2017 |

Luulin siis kirjoittaneeni ihan normaalin viestin, kysellyt hänestä ja kertonut itsestäni ym. Ei ollut ensimmäinen viesti vaan oltiin jo vähän tutustuttu, noin viikko viestitelty. No, kirjoitin siis pitkästi ja seuraavana päivänä vasta huomasin hänen lukeneen viestin mutta sen jälkeen poistuneen koko sivustolta! Profiili on siis edelleen olemassa mutta ei ole koskaan enää paikalla (tästä on useampi päivä jo).

Siis siellä näkyy aina koska on ollut viimeksi paikalla tai onko yksäreitä luettu vai ei.

Oudointa tässä on kuitenkin mielestäni se, että aikaisemmin, siis tuon viikon ajan kun viestiteltiin enemmän, hän oli 24/7 paikalla eli epäilen käyttäneen jotain sovellusta tms koska ei ollut poistuneena vaikka mihin aikaan päivästä/yöstä vaan tarkisti. Profiili oli suht vanhakin eli epäilen hänellä olleen elämää tuolla sivustolla muutenkin kuin vain minun kanssani.

Epäilin ensin että on ignoorannut minut mutta tutkittuani sivuston käyttäytymistä, sen ei pitäisi näkyä minulle noin (siis henkilö poistuneena) jos on kieltänyt kaikki yhteydenotot. Profiili näkyy ja pystyn laittamaan viestiä, nämä siis puuttuisivat estotapauksissa.

Outo juttu, mitähän lienee tapahtunut...

Eikä siis kertonut olevan tulossa mitään lomia tai sairaalareissuja tai mitään sellaista nyt ainakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvailkaahan nyt joku jotain?

Jotenkin siis tämä poistuminen paikalta tuntuu tosi dramaattiselta verrattuna tuohon aikaisempaan käytökseen? Jos vika oli minussa, miksei vain estänyt ja homma olisi ollut selvä minullekin?

Vierailija
2/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nyt vain löytänyt jonkun heilan, jonka kanssa pisti deittisivustoilla pyörimisen jäihin hetkeksi aikaa. Itsellänikin tuli yhtäkkiä parin kuukauden tauko, kun tapailin yhtä miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjoittelu sido mihinkään ja voi lopettaa milloin vain. Anna mennä. Toki fiksuinta on kertoa asian laita, kuten eräs mies teki minulle :"Valitettavasti olen tavannut ihmisen, johon haluan tutustua paremmin. Siski en voi jatkaa kirjoittelua kanssasi."

Vierailija
4/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kirjoittelu sido mihinkään ja voi lopettaa milloin vain. Anna mennä. Toki fiksuinta on kertoa asian laita, kuten eräs mies teki minulle :"Valitettavasti olen tavannut ihmisen, johon haluan tutustua paremmin. Siski en voi jatkaa kirjoittelua kanssasi."

Tällainen viesti olisikin ollut mukava saada. Ja vaikka sen jälkeen esto. Ei jäisi mitään epäselvää...

Vierailija
5/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nyt vain löytänyt jonkun heilan, jonka kanssa pisti deittisivustoilla pyörimisen jäihin hetkeksi aikaa. Itsellänikin tuli yhtäkkiä parin kuukauden tauko, kun tapailin yhtä miestä. 

Olisi kyllä voinut varoittaa kun itse samana päivänä vain muutama tunti aikaisemmin viestiä laittoi. Jäi kyllä tosi kurja fiilis tuollaisesta tempusta vaikken nyt mitään varsinaisesti ehtinyt vielä edes odottaa :(

Vierailija
6/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös varattu, jolle tuo on vaan ollut kivaa peliä. Ja nyt tuli tärkeämpää tekemistä.

Tai sitten tapasi jonkun toisen ja juttu lämpeni.

Vierailija
7/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies tajunnut olevasi sinun puolisosi kun kerroit tarkemmin itsestäsi? Tai exä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä