Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille Tinderistä. Mikä vika on peilikuvissa?

Vierailija
21.07.2017 |

Miehen ottamana. Itse tykkään ottaa kuvia peilin kautta, enkä ole koskaan tätä "selfie" lärvikuvajuttua oikein sisäistänyt. Monesti olen Tinder-aiheisissa keskusteluissa kuitenkin törmännyt siihen, että peilikuvat on monelle naiselle rastin paikka. Mielestäni se on ihan hyvä tapa ottaa kuvia, koska siinä näkyy kasvot, vartalo sekä sitä pukeutumista, mistä itse tykkää. m27

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ottamana. Itse tykkään ottaa kuvia peilin kautta, enkä ole koskaan tätä "selfie" lärvikuvajuttua oikein sisäistänyt. Monesti olen Tinder-aiheisissa keskusteluissa kuitenkin törmännyt siihen, että peilikuvat on monelle naiselle rastin paikka. Mielestäni se on ihan hyvä tapa ottaa kuvia, koska siinä näkyy kasvot, vartalo sekä sitä pukeutumista, mistä itse tykkää. m27

Peiliselfie on ok jos se on hyvä ja siisti. Erittäin moni mies kuitenkin kuvaa itseään tahraisen vessan peilin kautta niin että taustalla näkyvät myttyiset pyyhkeet ja avoin wc-pönttö. Pöntöt ovat Tinder-kuvissa yleisiä. Ehkä peiliselfieitä kritisoidaan tämän takia? 

Oho. Joo, tahraiset peilit kyllä olen huomannut, mutta wc-pönttöjä en ole kyllä nähnyt. Yleensä ne vessassa otetut peilikuvat ovat sellaisia, joissa näkyy vain yläkroppaa. Eihän siihen wc-pönttö tule näkyviin, paitsi, jos kuva otetaan tyhmästi yläviistosta. 

Vierailija
22/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa yksinäisen vaikutelman, ikään kuin ihmisellä ei olisi kavereita, jotka voisivat ottaa kuvan.

Osta kahdenkympin kamerajalusta ja ota itsestäsi kuva ajastimella. Sen verran voi panostaa kumppanin löytämiseen. Etenkin mies tarvitsee kaikki edut, jotka voi saada.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää hirveästi pelkistä selfiekuvista naisilla, koska niissä näkyy aina törkeesti photoshopin käyttö. Ihot on täydelliset, hampaat valkoisemmat, ei tummia silmänalusia jne. Peilikuvissa on enempi etäisyyttä niin kynnys käyttää ps on matalampi.

Vierailija
24/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä mitään vikaa ole, kunhan on vaatteet päällä. Joku sixpackin pullistelukuva peilin kautta on niin lame.

Vierailija
25/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ne on KUHA on:

- puhdas peili

- siisti olemus

- näytät samalta nykyäänkin

Vierailija
26/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuvahan ei vastaa todellisuutta. Peili vääristää ja ihminen näyttää paremmalta, kuin onkaan. Näin olen huomannut omalla kohdallani :D eli ei jatkoon, mikäli kaikki kuvat ovat otettu peilin kautta 😅

Vierailija
27/27 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama juttu kuin sukat sandaalissa. Joku on joskus sanonut riittävän vakuuttavasti, että niin ei saa tehdä, joten ihmiset ovat alkaneet hokemaan sitä. Ei siinä ole taustalla mitään järkevää.

Itselläni on kuva otettuna peilin kautta ja pareja tulee ihan hyvin. Tärkeintä on, että peili on puhdas ja tausta siisti sekä tietenkin, että itse näyttää edustavalta ja rennolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan