Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutko säästämään kampaajakäyntiäsi varten?

Vierailija
21.07.2017 |

T. Köyhä

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä, kun en ole raaskinut mennä neljään vuoteen. Värjään ja leikkaan itse, hiukset aina kiinni.

Vierailija
2/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta pitää valita ajankohta jolloin minulla on rahaa. Kampaamokäyntini maksaa alle 20 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen köyhä. Kyllä joudun säästämään.

Vierailija
4/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt säästämällä säästämään, mutta pienipalkkaisena kampaajakäynti yleensä ajoittuu palkkapäivän läheisyyteen ja varmuuteen siitä että pakolliset menot on hoidettu.

Vierailija
5/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla, värjään itse ja pidän hiukseni pitkinä. Parin vuoden välein käyn latvoja tasaamassa, mutta se ei paljoa maksa.

Vierailija
6/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Värjään ja leikkaan aina itse. Minusta se on maailman turhinta rahanmenoa. Leikkaan myös muiden perheenjäsenten hiukset. En myöskään käy kosmetologilla. Sokeroin karvat itse ja teen mikroneulaushoitoja itselleni. Säästöä tulee n. 200€ kk, varmaan enemmänkin, kun meitä on perheessä 5henkilöä. Noilla säästöillä käy jo jollain pikku reissulla.

Vierailija
7/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa käydä.

Vierailija
8/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Leikkautan pari kertaa vuodessa, kolmisenkymppiä kerta.

Vierailija
9/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää säästää. Kampaaja tulee aina meille ja laittaa hiukseni ilmaiseksi. Nykyään hiukset ovat aina hyvin, kun tytär leikkaa ja värjää ne parin kuukauden välein, mutta ennen kuin hän alkoi opiskella parturi-kampaajaksi, oli tukkani kyllä aika kamala. Luulin osaavani leikata ja värjätä itse, mutta ero oli kyllä aika huima ammattilaisen jälkeen verrattuna.

Vierailija
10/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä. Olen käynyt kampaamossa ehkä joskus vuosituhannen vaihteessa.

Vierailija
11/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käyn Unikan opiskelijakampaamossa. 25 € leikkaus. Pidän pitkää tukkaa, enkä värjää, joten kerran 3 kk on ihan ok käyntiväli. Jos värjäisin, tekisin sen luultavasti itse. 

Vierailija
12/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vielä jatkan tuohon ylempään komenttiin - mulla menee kyllä paljon rahaa hiustenhoitotuotteisiin, jotta saan tukan näyttämään hyvältä. 

Vierailija
13/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty säästämään kampaamoon

Vierailija
14/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä. Käyn noin 2kk välein, laitan tyven ja jonkun hoidon. En leikkauta joka kerta. Onhan se kallista mutta se on asia josta en luovu. Työskentelen asiakaspalvelussa, joten jo työn puolesta pitää näyttää siistiltä.

Vierailija
15/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä, leikkaan 2-3 krt vuodessa latvat. En värjää.

Kampaamojen hinnat ovat naurettavan suuria ainakin pk-seudulla. Ei tulisi mieleenkään värjätä tms. Ihmettelen myös suuresti ihmisiä, jotka käyvät kosmetologeilla, laittavat kynsiä tai ripsiä.

Terv. 35-vuotias keskituloinen nainen

Vierailija
16/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu säästämään. Kampaajakäynti on satsaus itseeni, pidän huolitellusta ulkonäöstä ja lyhyehköstä hiusmallistani. Muita kauneudenhoitopalveluja en käytä. Nettotuloni ovat hieman yli 3500 €/kk.

Vierailija
17/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun. Eipä ole varaa käydä kuin parin vuoden välein. Latvoja tasailen itse.

Vierailija
18/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun säästämään.

Vierailija
19/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse säästää, vaikka elän toimeentulotuella. Kerran kolmessa kuukaudessa käyn paikallisessa hiuskoulussa leikkauttamassa hiukset. Hintaa tulee 15e ja hinta sisältää pesun, pienen päähieronnan ja leikkauksen. Minusta varsin kohtuullinen hinta.

Vierailija
20/38 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse säästää. Leikkaukseen on varaa milloin vain. Värjäyksen sijoitan palkkapäivä tienoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi