Joudutko säästämään kampaajakäyntiäsi varten?
Kommentit (38)
En mutta pitää valita ajankohta jolloin minulla on rahaa. Kampaamokäyntini maksaa alle 20 euroa.
Täällä toinen köyhä. Kyllä joudun säästämään.
En nyt säästämällä säästämään, mutta pienipalkkaisena kampaajakäynti yleensä ajoittuu palkkapäivän läheisyyteen ja varmuuteen siitä että pakolliset menot on hoidettu.
En käy kampaajalla, värjään itse ja pidän hiukseni pitkinä. Parin vuoden välein käyn latvoja tasaamassa, mutta se ei paljoa maksa.
En. Värjään ja leikkaan aina itse. Minusta se on maailman turhinta rahanmenoa. Leikkaan myös muiden perheenjäsenten hiukset. En myöskään käy kosmetologilla. Sokeroin karvat itse ja teen mikroneulaushoitoja itselleni. Säästöä tulee n. 200€ kk, varmaan enemmänkin, kun meitä on perheessä 5henkilöä. Noilla säästöillä käy jo jollain pikku reissulla.
En. Leikkautan pari kertaa vuodessa, kolmisenkymppiä kerta.
Ei tarvitse enää säästää. Kampaaja tulee aina meille ja laittaa hiukseni ilmaiseksi. Nykyään hiukset ovat aina hyvin, kun tytär leikkaa ja värjää ne parin kuukauden välein, mutta ennen kuin hän alkoi opiskella parturi-kampaajaksi, oli tukkani kyllä aika kamala. Luulin osaavani leikata ja värjätä itse, mutta ero oli kyllä aika huima ammattilaisen jälkeen verrattuna.
En säästä. Olen käynyt kampaamossa ehkä joskus vuosituhannen vaihteessa.
En, käyn Unikan opiskelijakampaamossa. 25 € leikkaus. Pidän pitkää tukkaa, enkä värjää, joten kerran 3 kk on ihan ok käyntiväli. Jos värjäisin, tekisin sen luultavasti itse.
... vielä jatkan tuohon ylempään komenttiin - mulla menee kyllä paljon rahaa hiustenhoitotuotteisiin, jotta saan tukan näyttämään hyvältä.
En säästä. Käyn noin 2kk välein, laitan tyven ja jonkun hoidon. En leikkauta joka kerta. Onhan se kallista mutta se on asia josta en luovu. Työskentelen asiakaspalvelussa, joten jo työn puolesta pitää näyttää siistiltä.
En säästä, leikkaan 2-3 krt vuodessa latvat. En värjää.
Kampaamojen hinnat ovat naurettavan suuria ainakin pk-seudulla. Ei tulisi mieleenkään värjätä tms. Ihmettelen myös suuresti ihmisiä, jotka käyvät kosmetologeilla, laittavat kynsiä tai ripsiä.
Terv. 35-vuotias keskituloinen nainen
En joudu säästämään. Kampaajakäynti on satsaus itseeni, pidän huolitellusta ulkonäöstä ja lyhyehköstä hiusmallistani. Muita kauneudenhoitopalveluja en käytä. Nettotuloni ovat hieman yli 3500 €/kk.
Joudun. Eipä ole varaa käydä kuin parin vuoden välein. Latvoja tasailen itse.
Ei tarvitse säästää, vaikka elän toimeentulotuella. Kerran kolmessa kuukaudessa käyn paikallisessa hiuskoulussa leikkauttamassa hiukset. Hintaa tulee 15e ja hinta sisältää pesun, pienen päähieronnan ja leikkauksen. Minusta varsin kohtuullinen hinta.
Ei tarvitse säästää. Leikkaukseen on varaa milloin vain. Värjäyksen sijoitan palkkapäivä tienoille.
En säästä, kun en ole raaskinut mennä neljään vuoteen. Värjään ja leikkaan itse, hiukset aina kiinni.