Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika kiva palkkio Stubbille Finnairin Blue Wings -lehden kolumneista...!

Vierailija
21.07.2017 |

Yli 14 tonnia vuodessa, kertoo iltapäivälehti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaasta tekstistä kannattaa maksaa. Minä kirjoitin eräälle asiakkaalle 18 sivua dokumentaatiota, veloitin 20k€, kuukauden homma.

Ei tuo mitään, Himanen veloitti 700000e.

Vierailija
22/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaasta tekstistä kannattaa maksaa. Minä kirjoitin eräälle asiakkaalle 18 sivua dokumentaatiota, veloitin 20k€, kuukauden homma.

Ei tuo mitään, Himanen veloitti 700000e.

Niin. Minä en ole hypetetty huuhaa-filosofi. Pitäisi varmaan alkaa kirjoittamaan täyttä tuubaa isommille asiakkaille, niin saisi saldot kohdilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Stubbin optimismia kesäkuun kolumnista. Tuntuu elämälle vieraalta tällä palstalla, mutta ei muissakaan kolumneissa näytä olevan mitään muuta kuin yleismukavaa löpinää. Blue Wings tuskin saa Stubbista niin runsaasti ilmoitustuloja, että teksteistä kannattaisi maksaa tonnikaupalla.

"Most importantly today’s youths are much more tolerant than we were. They respect difference, whether it is racial, sexual, or cultural. Their world is simply much more diverse than ours was, which is also reflected in the manner in which they behave toward their elders."

Vierailija
24/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin kolmella pointilla kova taksa.

Vierailija
25/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo lisää aasialaisia matkustajia kun maan entinen ministeri on palveluksessa, kertoo , että yhtiö on tosi hyvä. sinällään vihaan stubbia, mutta ok sijoitus finnairille. toivottavasti alistavat stubbia kokouksissa.y

26/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lukiessa olen ajatellut että ihme diipadaapapaskaa nämäkin. Tottakai niistä sitten maksetaan toistakymmentä tuhatta vuodessa, voi jeesus saanko tuon työn.

Vierailija
27/28 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu mitä perseensuteja täällä on! Vai hyviä kolumneja just joo. Itse en tuhlais aikaa sen irvihampaisen broilerin aikaansaannoksiin, vaikka ei olis mitään tekemistä!

Öö, no, siis, elä lue... 😀

Vierailija
28/28 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanyt kolumnia lehteen, palkkio oli 270 e miinus verot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi