Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin menossa ja vaivaa kun tulevat appivanhemmat ei pidä musta

Morsian
21.07.2017 |

Miehen sukunimen aion ottaa kun olen vanhanaikainen, mutta kyllä vähän ärsyttää kun en koe appivanhempia kivoiksi tai läheisiksi. Oletteko kukaan ollut samassa tilanteessa ja silti voineet elää asian kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä sillä miehen sukunimen ottamisella ja appivanhemmista pitämisellä on toistensa kanssa? Minä otin mieheni sukunimen hänen takiaan, eikä siihen liity mitenkään se, miten tulen toimeen appivanhempieni kanssa. Jokaisessa on vikansa, meissä itsessämme ja niissä appivanhemmissa. On vain yritettävä tulla toimeen.

Vierailija
2/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sen kanssa on vaan elää :(

Kun mentiin naimisiin - jota epäröin inhottavan apen takia- mies sanoi mulle, et ethän sä mun isää vie vihille vaan minut. Yritä miettiä asia niin et meille tulee mun sukunimi, ei isän.

Tällä lausahduksella olen jaksanut 7 vuotta. Mutta kyllä vieläkin oksettaa että mulla ja niin älyttömän ilkeällä ihmisellä on sama, harvinainen sukunimi :( En halua missään nimessä ikinä, että meitä yhdistetään millään tavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä kyllä, yhteisiä lapsiakin meillä on niin olisi mukavaa olla koko perhe samannimisiä. Häät tässä lähestyy ja noiden kalsea käytös vaan aiheuttaa mussa jotain epämukavuutta. Yksi esimerkki on ettei appi pyydä edes mua fb kaveriksi mutta sen sijaan miehen exiä sillä näkyi olevan listalla, ei kiva.

Vierailija
4/4 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aiemmasta suhteesta yksi lapsi ja appivanhemmat viettävät hänen kanssaan paljon aikaa, tekevät reissuja, on fbssa kuvia jne. Meidän nykyiset lapset voivat käydä joskus harvoin yhden yön eikä ole kuvia fbssa tms. Eli tosi eriarvoista kohtelua heiltä lapsenlapsille 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme