ALOITETAAN ALUSTA! keskustelua tämän illan satuhäät parista/ ohjelmasta!
Ihana pari, rennot ja välittömät häät! Rakastivat selvästi toisiaan. Aina ei voi ensimmäinen olla se oikea. Ulla ei halunnut tulla väliin ja sanoi manulle, että jatkaa yksin (mutta rakkaus voitti =D)
Kommentit (82)
Jos morsiamelle kossupullot ovat tärkeämpiä kuin sanoa miehelleen tahdon niin ei hyvältä näytä. Jos itse olisin jäänyt laskemaan sekunteja siksi, että saan ilmaista viinaa, olis mies kyllä jättänyt alttarille. Jos viina on tärkeämpää jo heti alttarilla, ei avioliiton ennuste oli kovin hyvä.
ihastuin Manun iloiseen, herkkään, huolehtivaan ja rakastavaan persoonaan. Mitä mahtavaa huumoria molemmin puolin, kuitenkaan ei suututtu edes raskaasta huulenheitosta vaan osattiin nauraa myös ITSELLE.
Ulkonäkö on mulle sivuseikka, pidin molemmista ihmisenä sen mitä tv:stä näin.
Onnea heille!
Se leperteli niin karmeita, etten olisi uskonut niistä jutuista sanaakaan. Ei siis tosiaan mies minun makuuni. Ehkä olen kyyninen ja vanhanaikainen. Vaimoa kävi sääliksi, niin kaunis nainen ja niin huono itsetunto!
ja pakottaneet parin naimisiin siksi, että saisivat juhlat.
Onpa hyvä alku liitolle, hohhoijaa.
mutta HÄÄT (se kai ohjelman pääasia on?) olivat ihan eri luokkaa kuin viimeviikkoiset. Morsiuspari nautti, vieraat nauttivat, ei kiukuteltu eikä murjotettu eikä viilattu pilkkua. Selvästi rento ote asioihin ja morsiuspari vaikutti silminnähden onnelliselta. Ihan mukavat häät.
Mun mielestä tosi nöyryyttävää miehelle se morsmaikun alttarikäyttäytyminen. Jäi varmaan kaihertamaan sulhasta. Muuten eläväisen ja iloisen oloinen pari.
Vierailija:
Jos morsiamelle kossupullot ovat tärkeämpiä kuin sanoa miehelleen tahdon niin ei hyvältä näytä. Jos itse olisin jäänyt laskemaan sekunteja siksi, että saan ilmaista viinaa, olis mies kyllä jättänyt alttarille. Jos viina on tärkeämpää jo heti alttarilla, ei avioliiton ennuste oli kovin hyvä.
Pysyvät naimisissa hamaan tulevaisuuteen jos on morsmaikulle luvattu eurokossu jokaista naimisissa oltua vuotta kohti =)
Vierailija:
Pysyvät naimisissa hamaan tulevaisuuteen jos on morsmaikulle luvattu eurokossu jokaista naimisissa oltua vuotta kohti =)
Enkä kyllä katsonut ohjelmaa kokonaan, mutta tuo alttarilla " leikkiminen" on kyllä mustakin mautonta. Mulle vihkiminen on niin pyhä asia, että siinä papin edessä ei tarvihe rueta vetoja lyömään tai toteuttamaan.
107
Täällä KITISEEE TAAS KAIKKI IHANAT, TÄYDELLISET, RAKASTETTAVAT SUOMALAISET NAISET... t:MIES TAMPEREELTA
muutama kossupullo on tärkeämpi kuin sanoa miehelle tahdon;D.
Aika hyvä alku liitolle.
kansalle oli jo todiste parin moraalista että ei siinä enää kossupullovedot miltään tuntuneet. Hyi olkoon!
ja odottaa mahdollisimman pitkään.
Siinä lopussahan se morsian minusta hurjan kauniisti kertoi, että halusi nähdä kaasot, oman ja sulhasen perheen. Näki heidän hymynsä jne ja tiesi todella tekevänsä oikein. Ja sanoi niin ihanasti: Tahdon, tietysti!
Ihanat häät <3 Kaunis morsian ja symppis sulhanen.
ne olivat valinneet. Sisällä vaan piti olla ku eihän siellä ollut mitään viihtyisää ulkotilaa. Ai niin no olihan siinä sellainen katos oven edessä, jotta kivasti pääsee vetämään röökiä. Ou jee.
Siitä automatkastakin sinne hääpaikkaan näytettiin tosi pitkä pätkä, vaikka siinä ei tapahtunut juuri mitään.
TOSI TYLSÄT HÄÄT!
heikko itsetunto ja mihin manua tarvitaan eli sitä itsetuntoa paikkaamaan. ulla tivasi kolme kertaa manua kehumaan ulkonäköään, jopa kun manu yritti kerto miltä tuntui alttarilla, keskeytti rouva tylysti kysymällä: " entä hei tää mun meikki ja kampaus?" ja manu ryhtyi taas vuolaasti kehumaan.
Niin Ruotsalaisen olisi pitänyt Manulta kysyä, että kumpi hääpäivistä oli onnellisempi ;)).
Voi teidän kanssa..