Noin viiskymppiset naiset, joilla tummaksi/mustaksi värjätty tukka ja vahva silmämeikki. Miksi nämä ovat aina käytökseltään hyvin epäystävällisiä?
Kommentit (11)
Kai siinä iässä on vaihdevuosivaivaa ja yletön laittautuminen saattaa kieliä siitä ettei hyväksy ikääntymistä. Ovat siis katkeria ja oma paha olo heijastuu muihin.
Mulla on tuohon kuvaukseen sopiva työkaveri. On kyllä mukava ja ystävällinen ihminen.
Ei ole! Minulle ei tullut kuin yksi tällainen henkilö mieleen ja hän on ainakin tosi mukava ja hymyilevä.
Ehkä joillain. Anoppi on juuri tuollainen paitsi 70+ ja mitä vanhemmaksi tulee, sen veemäisemmäksi muuttuu. On ehkä jäänyt meikkityyli sieltä 60-luvulta päälle...
Olen itse viisikymppinen ja tuttavapiirissäni ei ole ketään kuvaukseen sopivaa.
Yleensä me tämänikäiset vältämme räikeätä meikkiä. Ne, jotka värjäävät tukkaansa, niin kyllä räväkin vaihtoehto on punainen. Onko tämä paikkakuntakohtainen kysymys? Helsingin kantakaupunissa ollaan.
Totta puhut ap. Tukka on musta ja piikkisuora kuten luonnekin. Päällä musta villakangaspalttoo, ja noita-akka on valmis.
Tuontyyliset ovat usein jotain virastoihmisiä, pikkupomoja.
Oisko epävarmuus? Jos vielä 5-kymppisenä pitää vetää teinimeikeissä, ehkä itsetuntokin on jäänyt sille tasolle.
Lisäisin vielä, että LYHYT tukka.