Tori.fi:stä ostetun tavaran kuljetus?
Hei! Olen ostamassa Tori.fi:n kautta keikkiönkaappeja yhden seinällisen. 300 km:n päästä! Tulee kalliiksi vuokrata pakettiauto ja lähteä niitä hakemaan. Laskin että yli 300 euroa olisi kustannukset. Mikä olisi edullisin tapa saada kaapit siirtymään?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen ostamassa Tori.fi:n kautta keikkiönkaappeja yhden seinällisen. 300 km:n päästä! Tulee kalliiksi vuokrata pakettiauto ja lähteä niitä hakemaan. Laskin että yli 300 euroa olisi kustannukset. Mikä olisi edullisin tapa saada kaapit siirtymään?
Kysy UKP:sta jos pystyisivät auttamaan.
UKP= Uusavuttomian KuljetusPalvelu
Äläs nyt ilveile! Justhan mä neuvokkaana kysyn vinkkejä av:ltä ja hyvä ratkaisu jo löytyi, ellei kaksikin! Kuomullinen peräkärry (kokonaiskustannukset ehkä noin 150 €) tai muuttofirma vapaalla aikataululla.
ap
Uskomatonta, että sinun piti nuokin vastaukset saada täältä sillä normaali ihminen olisi ihan itse tajunut hyödyntää noita vaihtoehtoja.
Ihanaa, että sentään mietit ite. Meiltä on jokaista myymäämme tavaraa pyytänyt ostaja tuomaan. Viimeksi olisi pitänyt pesukone käydä heittämässä ohimennen tonne 100 kilsan päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy UKP:sta jos pystyisivät auttamaan.
UKP= Uusavuttomian KuljetusPalvelu
Äläs nyt ilveile! Justhan mä neuvokkaana kysyn vinkkejä av:ltä ja hyvä ratkaisu jo löytyi, ellei kaksikin! Kuomullinen peräkärry (kokonaiskustannukset ehkä noin 150 €) tai muuttofirma vapaalla aikataululla.
ap
Uskomatonta, että sinun piti nuokin vastaukset saada täältä sillä normaali ihminen olisi ihan itse tajunut hyödyntää noita vaihtoehtoja.
Tuliko hyvä mieli, kun sait vähän haukkua jotakin tuntematonta epänormaaliksi?
Älynlahjoiltani olen normaali, elämässäni menestynyt ihminen. ap
Mulle tämä köyhäily ei ole niin tuttua, kun yleensä ostan kaupasta aina uutta. Mutta nyt ajattelin sijoitusasuntooni tehdä tällaisen tempauksen että ostan käytetyt keittiökalusteet. Ja käyttää AV:n parviälyä kuljetusasian pohtimiseen. ap
Vierailija kirjoitti:
kuljetuksella ei ole kiire.
ap
Niin sinunko puolesta ei ole kiire..? Onko myyjä samaa mieltä?
Olisko toi Ikea ollut mitään? No,turha kai sitä on tässä vaiheessa enää miettiä...
Vai ei köyhäily ole AP:lle tuttua. Taidatpas aika köyhä olla kun ostelet sijoutusasuntoosi käytetyt keittiönkaapit. Senkin köyhimys!
Vierailija kirjoitti:
Olisko toi Ikea ollut mitään? No,turha kai sitä on tässä vaiheessa enää miettiä...
No kuinka paljolla se kolmen metrin keittiö Ikeasta lähtisi? Kyllä sitäkin harkitsin. (Ja kauppoja Tori.fi:ssä ei ole vielä tehty.) Kun katsoin Ikean sivuilta alustavasti, jo yksi kaapinovi maksoi 60 €. Että hintaa kertyy aika nopeasti, ja sitten on vielä järkyttävän iso kokoamisurakka.
Nyt saisin keittiönkaapit 300 €Laa + hakukulut.
Joo ja myyjällä ei ole käsittääkseni kiire, koska kaapit ovat olleet varastossa jo useamman viikon. ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että sentään mietit ite. Meiltä on jokaista myymäämme tavaraa pyytänyt ostaja tuomaan. Viimeksi olisi pitänyt pesukone käydä heittämässä ohimennen tonne 100 kilsan päähän
Meiltä suorastaan vaadittiin eläimen kuljetusta 200 km.n (suuntaansa) päähän ilman bensakorvausta. Tinki vielä eläimen hintaa reilusti alas. Pakko olisi ollut juuri tämä eläin saada mutta ei olisi oikeastaan ollut rahaa edes maksaa sitä. Ei tullu kauppoja.
Ja nimen omaan kotiovelle tuotuna!
Ei, kun tälle palstalle vaan se ilmoitus niin ei tarvitse AP:n ajatella liikoja.