Saunan lasioven puhdisus
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Spermalla hankaamalla olen saanut sen kiiltämään kuin uusi.
Jonne iltapesulle.
Yllättävän hyvin toimi pyykin huuhteluaine! Kuulostaa oudolta, mutta käytän jatkuvasti suihkuseinän puhdistukseen.
Pesen samalla tavalla kuin ikkunat. Ja pelkällä vedellä.
Itse sain ahaa-elämyksen, kun kerran jouduin pesemään saunan lasioven tavallisella kylpyhuoneen puhdistusaineella lasipesuaineen ollessa loppu. Kylpyhuoneen puhdistusaineessa oli kalkinpoistajaa ja ovi lähti hankaamatta puhtaaksi tosi helposti. Huuhtelu ja kuivaus lastalla, niin tuli todella kirkas, eikä yhtään kalkkiroiskeita. Nykyään en käytä koko lasinpesuainetta ollenkaan, ikkunan ja peilien pesuun käytän fairya.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän hyvin toimi pyykin huuhteluaine! Kuulostaa oudolta, mutta käytän jatkuvasti suihkuseinän puhdistukseen.
Eikö se jätä jotain kalvoa tms pinnoille? Lantraatko sitä vai suoraan pullosta vaan?
Lasipintojen pesuainetta sumutinpullosta oveen ja kuivalla mikrokuituliinalla pyörittelet puhtaaksi. Myös ns. Taikasientä voit kokeilla.
T: ex-siivooja
Kyllästyin hinkuttamiseen ja vaihdatin puuoveen.
väkiviinietikka + vesi + karhea sieni. Itse asiassa just tänään vetelin täysin kirkkaaks sillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain ahaa-elämyksen, kun kerran jouduin pesemään saunan lasioven tavallisella kylpyhuoneen puhdistusaineella lasipesuaineen ollessa loppu. Kylpyhuoneen puhdistusaineessa oli kalkinpoistajaa ja ovi lähti hankaamatta puhtaaksi tosi helposti. Huuhtelu ja kuivaus lastalla, niin tuli todella kirkas, eikä yhtään kalkkiroiskeita. Nykyään en käytä koko lasinpesuainetta ollenkaan, ikkunan ja peilien pesuun käytän fairya.
Kokeilkaa muuten ihan oikeasti tätä. Ei tarvitse hangata yhtään. Eikä sekoitella mitään sooda / etikka juttuja.
Universalstone?