JES! Säätila vihdoinkin muuttumassa! Ensi viikolla vihdoin ja viimein HELLETTÄ!
Äsken näkyi MTV3:n säälähetyksessä ensi viikon osalta punaiset kartat, näkyi +28 astetta hellettä osaan maata.
On tätä odotettukin! Tervetuloa helteet! :)
Kommentit (23)
Kyllä ne ehtii siihen mennessä kadota, olen menettänyt kaiken uskon ennustuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Naiset, muistakaapa helteellä sitten näyttävä hellepukeutuminen. :)
Ei mitään laatikkomaisia kaapuja päälle tai ei muutenkaan mitään mautonta päälle.
Miehet! Peittäkää läskinne ja kaljamahanne ja antakaa meidän naisten olla rauhassa!
Minä päivinä? Ja mihinpäin Suomea?
Hyi toivottavasti ei. Ei oo kyllä ainakaan tänne luvattukaan. Sellanen 18-22 astetta on aika sopiva.
Eiiiiiiikääääääääää!!!!!!! :(((((((((("#"¤"%!"&#/"%/¤%""¤%/¤%?=/=)(?)=%)/(#&¤%/!!!!!!!!!!!
Jep, mullahan alko tänään loma. :(
Missä? Meille foreca näyttää vain +21 ja sadekuuroja melkein joka päivälle, huoh. Kesä loppuu ennen kuin alkoikaan.
Mun lapsi on tuntemistani ihmisistä ainut, joka rakastaa painostavaa kosteaa lämmintä. Oon silti iloinen puolestaan, että sitä hetkellisesti taitaa olla tiedossa.
Tuossa ihana uutinen lukee. Tullut tänään klo 17 tuo uutinen. Jopa +30 astetta hätyytellään ensi viikolla.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/pitka-hyytava-odotus-paatt…
Helle ❤
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään laatikkomaisia kaapuja päälle tai ei muutenkaan mitään mautonta päälle.
Kaapu ohuesta kankaasta on oikein hyvä helteellä ja se voi olla myös näyttävän näköinen. :)
Hah hah! Lihavia palstamammoja ilmeisesti peukutuksesta päätellen ärsyttää se, kun silloin on liikenteessä helleasuissaan kauniita hoikkia nuoria naisia, jotka saavat myös palstamammojen miesten katseet. 😂 :D
No hehehee. Päivän vitsi. Ei taatusti ole edes lämmin.
Jos se nyt loppuu sitten se vinkuminwn ilmoista.
Niin se piti tulevanakin viikonloppuna olla poutaa ja plus 24 mutta katos vaan 100% todennäköisyydellä sataa ja 16 astetta lämmintä. Oli siellä salamakin. Fucking great mökki- ja veneilysää. No ei sentään tuule. Ehkä.
No eipä kyllä Forecan ennusteissa sellaista näy...