Jos pariskunta on leffateatterissa katsomassa elokuvaa, ja yhtäkkiä paikka syttyy tuleen, mitä nainen tekee ensimmäisenä?
Katsoo miestä niin kuin miehen tulisi tietää miten tuossa tilanteessa toimitaan.
Miksi näin? Alkakaahan selittää, feministit!!
Kommentit (9)
Yleensä varmaan aina katsotaan niitä ihmisiä, joiden kanssa ollaan liikenteessä, että onko ne huomanneet tilanteen myös. Nämä sun juttus menee aina vaan typerämmäksi.
Minä tarttuisin miestäni käsipuolesta ettemme eksy tungoksessa ja vetäisin sen lattialle ettemme tukehdu savukaasuihin. Sitten lähtisimme varovasti varauloskäyntiä kohti. Jengi yleensä ryykää tuollaisessa tilanteessa niin että suurin riski on loukkaantua tungoksessa. Leffateattereissa kun yleensä on sammutusjärestelmä.
Nainen ottaa kännykän ja tarkistaa seuraamiensa nollajulkkisten sometilit (Aitolehti, Mungoanna, Kardashian)
Minä ottaisin käsilaukkuni ja lähtisin ulos. Kai se mieskin älyäisi toimia samoin. En tarvitse itseni pelastamiseen muiden kehoitusta.
Tilapäivitys Facebookiin lienee prioriteetti numero uno.
Tottakai mä katsoisin mun kanssa leffaan tulleita, että ovatko myös huomanneet asian. Jos ovat niin, hyvä aletaan siirtymään kohti uloskäyntiä. Jos ei, niin sanoisin asiasta, ja sitten yhdessä ulos.
En kai mä nyt yksin nousis, ja lähtis menee, ilman että oon tarkistanu että muut ovat tietoisia.
Puhutko jostain leffasta vai mistä? Omituinen tilanne.
Olen kokenut monta vaaratilannetta ja ihan ensimmäisenä vilkaisen aina seuruettani varmistaakseni, että he ovat kunnossa ja että he ovat tietoisia tilanteesta ja varuillaan.
Riippuu tilanteesta. Kun näin kaupan kärryjen liukuvan kauppakeskuksen pihalta keskelle risteystä, katsoin miestäni. Siinä tilanteessa piti kommunikoida. Onko tuo riski ottamisen arvoinen? Haemmeko apua? Turvaatko selustani, jos juoksen liikenteeseen nappaamaan kärryt? Mies varmisti, että joo, jotain kannattaisi tehdä. Lähdin autotielle miehen kanssa, nappasin nopeasti kärryt ja mies auttoi kantamaan ne takaisin sisätiloihin.
Kun grilli taas leimahti liekkeihin, nappasin palopeitteen ja peitin sen pahemmin muita katselematta. Siinä tilanteessa oli kiire, muut eivät olleet vaarassa enkä tarvinnut apua.
Tulipalossakin kyllä tarkitsaisin seurueeni. Mutta kai kuka tahansa nainen nyt osaa exit-kylttejä yksinkin seurata.
Lähtisin nopeesti ulko ovea kohti ja mulla kun ei oo ollut tyhmää miestä niin olettaisin että tulee perässä.
Mistä mä tiedän miksi joku nainen niin tekisi? En mä ole vastuussa avuttomista naisista.