Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffailukokemus

Vierailija
20.07.2017 |

Ajattelin aikani kuluksi katsastaa, josko sattuisi löytymään mukava mies netin syövereistä. Seula oli aika tarkka, kenen kanssa ylipäätään alan edes kirjoittelemaan. No, yksi sitten pääsi pidemmälle ja päädyimme tapaamaan, kahvikupposen merkeissä. Ihan mukava ja varteenotettava tapaus. No, jonkinasteinen ihastus oli ehkä molemminpuolista, kun vaihdoimme numerot ja pidimme tiiviimmin yhteyttä ja molemmat totesimme haluavamme tavata uudelleen. Mutta ei sovittu ajankohtaa. Nyt, 3 päivää ensitapaamisen jälkeen häneltä tuli pitkä viesti, ettei tämä tästä voikaan jatkua, kun ei ole aikaa eikä halua tapaamiseen. Vihjaili siis, että minä olen se kiireinen osapuoli. 3 päivää (!)!!!! Eikä ollut edes ehdottanut tapaamista - paitsi eilen kysyi "haluutko kahviseuraa". Tiesi, että mulla oli sovittuja asioita, joten en siksi kerennyt.

No, minä poistin profiilini ja päätin, että se siitä sitten, en lähde enää nettiin. Hoh hoijaa, mikä ihmeen liukuhihnapostimyyntitoimisto se on ihmissuhteille, apua: kauhistuttaa miten jotkut ajattelevat "yksoikoisesti". Hetimulletännenyt. Oisko mitenkään mahdollista käyttää sitä aikaa tutustumiseen rauhassa?

*huokaus*.

Vaan mä olen oikeastaan helpottunut! Ihanaa päivää teillekin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan kiinnostanut tarpeeksi ja "kiire" on hyvä tekosyy. Uutta matoa vaan koukkuun!

Vierailija
2/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ihmiset haluaa eri asioita ja toisilla on kiireempi kuin toisilla. Tuskin nyt yhdestä kerrasta kannattaa masentua. Kyllä netissä on ihan kunnollisia, hyviä, parisuhteeseen kykeneviä ihmisiä, olethan sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi olla, että mun muka-kiireet oli naamioitu syy feidata. Mutta tällä erää poistin jo profiilini ja nyt saa olla.

Vierailija
4/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO ihmiset haluaa eri asioita ja toisilla on kiireempi kuin toisilla. Tuskin nyt yhdestä kerrasta kannattaa masentua. Kyllä netissä on ihan kunnollisia, hyviä, parisuhteeseen kykeneviä ihmisiä, olethan sinäkin.

Totta, hyvä pointti, on erilaisia ihmisiä ja sekin on hyvä. Me vaan ajattelimme ilmiselvästi eri tavoin tapaamisen tiiviydestä ym. Tai ei keretty edes puhumaan asiasta, tarkemmin ottaen :)...

Vierailija
5/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun laittoi edes jotain viestiä. Tyypillisempi tapaus on feidata kokonaan ja olla koskaan enää ottamatta yhteyttä. Siihenkin kannattaa jatkossa varautua.

Tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
6/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä oli kokemusta siitä, kun naiset lopettaa tapailun kiireisiin vedoten.

Vierailija
7/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa deittipalstojen miehistä on todella kärsimättömiä, ovat ehkä puutteessa. Olen saanut raivoa niskaani, kun en ole vastannut esim kahden tunnin sisään. Kerran satuin olemaan palaverissa, mies haukkui narsistiksi kun en vastannut.  Toiselle olisi pitänyt vastata samantien keskellä yötä – olin nukkumassa.

Vierailija
8/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa deittipalstojen miehistä on todella kärsimättömiä, ovat ehkä puutteessa. Olen saanut raivoa niskaani, kun en ole vastannut esim kahden tunnin sisään. Kerran satuin olemaan palaverissa, mies haukkui narsistiksi kun en vastannut.  Toiselle olisi pitänyt vastata samantien keskellä yötä – olin nukkumassa.

Huh huh! Mä olen myös kerran ollut suhteessa bipolaarisen kanssa, ja alussa todella mentiin korkealla ja kovaa. Siksikin olen tosi varovainen näiden kärsimättömien kanssa. Ei sillä, ihminen ei välttämättä sairaudelleen mitään voi, enkä sitä arvostele. Mutta tiedän varoa joitain merkkejä.

Vierailija
9/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyit yhteen mieheen, onko se mikään syy poistaa profiiliasi? Jos olet unelmien prinssiä hakemassa, niin aika monta sammakkoa ja muuta törkymöykkyä joudut kohtaamaan ennen kuin löydät sen oikean.

Minä haen deittisivustolta vain ystävää/hugbuddya. Tähän mennessä noin 30 miestä on ehdotellut kaikkea muuta, mutta en ole luopunut toivosta.

Vierailija
10/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petyit yhteen mieheen, onko se mikään syy poistaa profiiliasi? Jos olet unelmien prinssiä hakemassa, niin aika monta sammakkoa ja muuta törkymöykkyä joudut kohtaamaan ennen kuin löydät sen oikean.

Minä haen deittisivustolta vain ystävää/hugbuddya. Tähän mennessä noin 30 miestä on ehdotellut kaikkea muuta, mutta en ole luopunut toivosta.

Mä olin myös saanut ehdotuksia salaisille tapaamisille sun muita höpönlöpö-viestejä, sekä useita viestejä tyyliin "moi". Jestas! Mun on vaan nyt puhallettava hetkeksi "peli" poikki, kun en halua tuhlata aikaani moiseen. Katsotaan, josko innostun syksymmällä uudelleen - jollei livenä tule ketään ihanuutta vastaan.

Onnea sulle!

Vierailija
11/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näitä minullekin on tullut vastaan! Ja tinderissä on paljon näitä, jotka ensin aloittavat keskustelun ja sitten poistavat mätseistä kun ei heti vastaa. 

Vierailija
12/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitteissä on enimmäkseen hulluja miehiä. Haluavat vain viestitellä mutta kun ehdottaa tapaamista niin lopettavat viestittelyn. Eivät siis halua oikeasti tavata vaan virtuaalideittailla. Tai sitten keräilevät kuvia.

Vierailija
13/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi deittisivujen kaa, mielummin jotain harrastus/mielipidefoorumeita. Siinä sitten juttelee vähän useamman kaa ja jossain vaiheessa tykästyy jostakusta hieman enemmän jotta haluaisi tsättäillä enemmän ja oppia tuntemaan. Vasta sen jälkeen sitten varsinaisesti tapaamaan ja ihan turha kutsua deittailuksi vaikka se jotain semmoista saattaa ollakkin.

Pääsee samalla hieeman valitsemaan kohdeyleisön arvomaailmaa. Hommafoorumista löytyy tietynlaista porukkaa ja pakkotoistosta hieman toisenlaista.

Vierailija
14/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaivautuisi deittisivujen kaa, mielummin jotain harrastus/mielipidefoorumeita. Siinä sitten juttelee vähän useamman kaa ja jossain vaiheessa tykästyy jostakusta hieman enemmän jotta haluaisi tsättäillä enemmän ja oppia tuntemaan. Vasta sen jälkeen sitten varsinaisesti tapaamaan ja ihan turha kutsua deittailuksi vaikka se jotain semmoista saattaa ollakkin.

Pääsee samalla hieeman valitsemaan kohdeyleisön arvomaailmaa. Hommafoorumista löytyy tietynlaista porukkaa ja pakkotoistosta hieman toisenlaista.

No periaatteessa kuulostaa hyvältä, mutta miten ihmeessä saat selville kuka esim. niistä foorumilaisista on sinkku?

Vierailija
15/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No periaatteessa kuulostaa hyvältä, mutta miten ihmeessä saat selville kuka esim. niistä foorumilaisista on sinkku?

Voihan sitä kysyä vaikka yksityisviestissä, tai sitten kirjoittaa jotenkin vihjaten, että tyyppi "vahingossa" paljastaa/oikaisee siviilisäätynsä.

Toisekseen, mistä tiedäy, että deittipalstalta löytämäsi tyyppi on sinkku? Siksikö, että hän on profiloinut itsensä sinkuksi? Totuus voi olla toinen. ;-)

Minua ihmetyttää, mitä fiksuja mielipidepalstoja (muka) on olemassa? Ehkä ainoa tietämäni varteenotettava suomalainen saitti on tiede.fi

Tiedän, että heidän kesämiiteissään on tullut pareja. Ensin tietty "tutustuttu" vähän siellä palstalla.

Tiedättekö muita (yleis)foorumeja, joissa kirjoittelevat älykkäät, normaalit ihmiset? Raudannostoon ja yltiöisänmaallisuuteen keskittyvät sivustot eivät ole minun heiniäni.

Vierailija
16/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä oli kokemusta siitä, kun naiset lopettaa tapailun kiireisiin vedoten.

Jep. Mun mielestä miestä ei voi moittia tästä koska 99% kun nainen sanoo että hänellä on kiire tai flunssa niin se tarkoittaa sitä että naisella ei vain ole mielenkiintoa nähdä missään vaiheessa.

Vierailija
17/17 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kysyä vaikka yksityisviestissä, tai sitten kirjoittaa jotenkin vihjaten, että tyyppi "vahingossa" paljastaa/oikaisee siviilisäätynsä.

Toisekseen, mistä tiedäy, että deittipalstalta löytämäsi tyyppi on sinkku? Siksikö, että hän on profiloinut itsensä sinkuksi? Totuus voi olla toinen. ;-)

Minua ihmetyttää, mitä fiksuja mielipidepalstoja (muka) on olemassa? Ehkä ainoa tietämäni varteenotettava suomalainen saitti on tiede.fi

Tiedän, että heidän kesämiiteissään on tullut pareja. Ensin tietty "tutustuttu" vähän siellä palstalla.
Tiedättekö muita (yleis)foorumeja, joissa kirjoittelevat älykkäät, normaalit ihmiset? Raudannostoon ja yltiöisänmaallisuuteen keskittyvät sivustot eivät ole minun heiniäni.

Varmaan jokaiseen harrastukseen/ajanviettotapaan liittyy myös jonkinlainen foorumi. Kannattaa googletella omia mieltymyksiä. Ja niinkuin oikeassakin elämässä, älykkäiden ja normaalien ihmisten joukossa on myös muunlaisia ihmisiä. Lisäisin myös, ettei kannata pariutumismielessä olla heti liikenteessä, mua ei ainakaan kiinnosta alkaa uuden fooruminimmarin kanssa alkaa jakamaan henkilökohtaista tietoa tai sopimaan treffejä.

T: Paljon uusia ystäviä ja yhden exän eräällä harrastusfoorumilla saanut.