Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks pujutaan vaan kilttimiehistä? Entä sitten kilttinainen?

Vierailija
20.07.2017 |

Miksi niitä ei mollata?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on vain tuhmia naisia.

Vierailija
22/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kilttinainen. En tosin ole miehiin päin, enkä syytä naisia siitä että juon kaljaa yksin kämpällä. Enkä kuole siihen etten saa seksiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehethän itse haukkuvat kilttinaisia täällä päivät pääksytysten.

Vierailija
24/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kiltteydellä ei ole merkitystä, siis jos jätetään jännäjennat/elämänkoululaiset laskuista pois.

Vierailija
25/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä eivät kirjoita koko miessukupuolta syyttäviä ja halventavia ketjuja tänne.

Ai? Tsekkaapa toi ketju, jossa keski-ikäisiä miehiä haukutaan läskeiksi möhämaha-ahdistelijoiksi.

Oletko vähän hölmö? :,D Jotta naisista tulisi kilttinaisia, heidän pitäisi ulista siitä, että eivät saa juuri haluamaansa miestä.

Se, että nainen ei halua epämiellyttävien miesten lähestymistä, ei ole miehiä kohtaan epäreilua. Paitsi sellaisen mielestä, joka ei tajua, että naisella on ihmisoikeudet myös ja oikeus sanoa ei.

"Oletko vähän hölmö?" *tirsk*  Nyt tiedän keskustelevani kypsän ja aikuismaisen henkilön kanssa, kun jo viestin alku on niin lupaava.

Linkkaapa pari ketjua, jossa kilttimies ulisee siitä, että ei saa juuri haluamaansa naista. Tämän luulisi olevan helppoa, koska niitä kilttimiehihän on kuulemma palstalla paljon. 

Eikä siinä keski-ikäisiä haukkuvass ketjuss akukaan sanonut, etteikö nainen saisi kieltäytyä. Vitsi että te olette epäloogisia argumentoinnissanne. Ihan älytöntä. :D

No lue nyt alkuun vaikka nämä ketjut. 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2891086/ei-kaikki-naiset-saa-noin-vain-ketaan-jonka-haluaisivat?page=26 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2723818/miksi-naisten-niin-helppo-saada-miehia-kun-taas-miesten-taysin-mahdotonta-saada 

Molemmat sisältävät samaa marinaa siitä, että naiset saavat ihan kenet tahansa, mutta laskuista jätetään kuitenkin ulkopuolelle ne vähemmän viehättävät naiset. Laita googleen "naisten nirsous vauva" niin sieltä tulee hillitön määrä näitä vaikerruksia, joissa sitten kuitenkin sanotaan, että ei kai niitä siiderivalassotanorsuja nyt kilttimiehenkään tarvitse hyväksyä. [/quote

Ei noissa pikavilkaisulla mitään tuollaista sanottu, vaan useampi siellä sanoi, että naiset saavat kumppanin/seksiä miehiä helpommin.

Vierailija
26/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naiset stigmatisoivat käsitettä "kilttimies" päivät pääksytysten, kuten sinäkin hienosti osoitat. Suurin osa kaikesta kilttimies-keskustelusta on naisten kirjoittamaa, ja niissä pääsääntöisesti keksitään negatiivisia asioita, joita liittää tuohon termiin. Tätä on stigmatisointi. Ja kun tuo termi on saatu tarpeeksi liattua, sitä käytetään miesten leimaamiseen hyvin löyhin kriteerein. Samalla tavalla on käynyt palstalla termeille "lassukka" ja "ulimies". 

Vierailija
27/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen on nainen, joka haluaisi seksiä baarialfoilta, mutta ei uskalla yrittää, vaan kertaa kotona sijapäätteitä, koska tärkeintä hänelle on se, että hän ei tee kirjoitusvirheitä treffi-ilmoonsa, jota on suunnitellut tekevänsä, mutta ei vielä ole uskaltanut.

M36

Vierailija
28/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naiset stigmatisoivat käsitettä "kilttimies" päivät pääksytysten, kuten sinäkin hienosti osoitat. Suurin osa kaikesta kilttimies-keskustelusta on naisten kirjoittamaa, ja niissä pääsääntöisesti keksitään negatiivisia asioita, joita liittää tuohon termiin. Tätä on stigmatisointi. Ja kun tuo termi on saatu tarpeeksi liattua, sitä käytetään miesten leimaamiseen hyvin löyhin kriteerein. Samalla tavalla on käynyt palstalla termeille "lassukka" ja "ulimies". 

Koko käsitettä ei av:lla käytetty ennen kuin miehet itse toivat sen tänne. Turha itkeä, jos käsitettä käytetään sitten miten parhaaksi nähdään. Olisi ehkä kannattanut miettiä ennen "minulla on oikeus reikään, naisella ei mihinkään" -floodausta, jota on nyt pari vuotta jatkunut. Ihan itse hankittu maine. 

Vierailija
29/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä eivät kirjoita koko miessukupuolta syyttäviä ja halventavia ketjuja tänne.

Ai? Tsekkaapa toi ketju, jossa keski-ikäisiä miehiä haukutaan läskeiksi möhämaha-ahdistelijoiksi.

Oletko vähän hölmö? :,D Jotta naisista tulisi kilttinaisia, heidän pitäisi ulista siitä, että eivät saa juuri haluamaansa miestä.

Se, että nainen ei halua epämiellyttävien miesten lähestymistä, ei ole miehiä kohtaan epäreilua. Paitsi sellaisen mielestä, joka ei tajua, että naisella on ihmisoikeudet myös ja oikeus sanoa ei.

"Oletko vähän hölmö?" *tirsk*  Nyt tiedän keskustelevani kypsän ja aikuismaisen henkilön kanssa, kun jo viestin alku on niin lupaava.

Linkkaapa pari ketjua, jossa kilttimies ulisee siitä, että ei saa juuri haluamaansa naista. Tämän luulisi olevan helppoa, koska niitä kilttimiehihän on kuulemma palstalla paljon. 

Eikä siinä keski-ikäisiä haukkuvass ketjuss akukaan sanonut, etteikö nainen saisi kieltäytyä. Vitsi että te olette epäloogisia argumentoinnissanne. Ihan älytöntä. :D

No lue nyt alkuun vaikka nämä ketjut. 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2891086/ei-kaikki-naiset-saa-noin-vain-ketaan-jonka-haluaisivat?page=26 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2723818/miksi-naisten-niin-helppo-saada-miehia-kun-taas-miesten-taysin-mahdotonta-saada 

Molemmat sisältävät samaa marinaa siitä, että naiset saavat ihan kenet tahansa, mutta laskuista jätetään kuitenkin ulkopuolelle ne vähemmän viehättävät naiset. Laita googleen "naisten nirsous vauva" niin sieltä tulee hillitön määrä näitä vaikerruksia, joissa sitten kuitenkin sanotaan, että ei kai niitä siiderivalassotanorsuja nyt kilttimiehenkään tarvitse hyväksyä. 

Ei noissa pikavilkaisulla mitään tuollaista sanottu, vaan useampi siellä sanoi, että naiset saavat kumppanin/seksiä miehiä helpommin.

Lue nyt vain koko ketjut, kun niitä kerran kysyit

Vierailija
30/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kilttinaiset ovat jopa yleisempiä kuin kilttimiehet vanhemmissa ikäluokissa.

Naisesta tulee yleensä kilttinainen vähän kypsemmällä iällä. Kun on ukko pettänyt ja jättänyt muutamasti ja töistä tullut potkut ikäsyrjinnän (lue: oman asenteen) vuoksi. Tuntomerkkejä ovat naama norsun veellä, hillitön toisten arvostelu ja jatkuva mutina "kun minä hyvän hyvyyttäni..."

Ei lienee sattumaa, että vanhastaan kilttimiehen asennetta on kutsuttu akkamaisuudeksi.

Vierailija
31/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko käsitettä ei av:lla käytetty ennen kuin miehet itse toivat sen tänne. Turha itkeä, jos käsitettä käytetään sitten miten parhaaksi nähdään. Olisi ehkä kannattanut miettiä ennen "minulla on oikeus reikään, naisella ei mihinkään" -floodausta, jota on nyt pari vuotta jatkunut. Ihan itse hankittu maine. 

Ei ongelma ole itse termissä, vaan naisten tavassa stigmatisoida se valitsemillaan asioilla. Jos joku kilttimies puhuu fiksusti ja loogisesti, sitä ei huomioida, mutta jos joku toinen kilttimies kirjoittaa "voi kumpa saisin reikää", tämä käytös yhdistetään kaikkiin kilttimiehiin. Ja tuon lisäksi keksitään ihan omasta päästä asioita, jotka yhdistetään kilttimiehiin. Kun sitten seuraavan kerran se fiksusti argumentoiva kilttimies tulee lukemaan palstaa, sille lyödään heti jauhot suuhun ja haukutaan naisia vihaavaksi reikämieheksi. 

Vierailija
32/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kilttinainen on haluttu miesten joukossa eikä pariutumisongelmia yleensä ole

Vierailija
33/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelma ole itse termissä, vaan naisten tavassa stigmatisoida se valitsemillaan asioilla. Jos joku kilttimies puhuu fiksusti ja loogisesti, sitä ei huomioida, mutta jos joku toinen kilttimies kirjoittaa "voi kumpa saisin reikää", tämä käytös yhdistetään kaikkiin kilttimiehiin. Ja tuon lisäksi keksitään ihan omasta päästä asioita, jotka yhdistetään kilttimiehiin. Kun sitten seuraavan kerran se fiksusti argumentoiva kilttimies tulee lukemaan palstaa, sille lyödään heti jauhot suuhun ja haukutaan naisia vihaavaksi reikämieheksi. 

Siinä tapauksessa ei liene tarpeen käyttää itsestään sanaa kilttimies, vaan ihan vain mies, joka ei ole löytänyt kumppania.  Tuota termiä kilttimies käytetään nimenomaan korostamaan sitä, että ei ole jännämies vaan paljon parempi, mutta kukaan nainen ei sitä tajua ja siksi elämä koetaan epäreiluksi. Tavallinen mies, joka ymmärtää asian niin kuin normaalit ihmiset tajuavat, eivät syytä naisia ja jännämiehiä kohtalostaan, joten silloin ei tarvita edes termiä kilttimies. 

Vierailija
34/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsite kilttimies on olemassa pelkästään palstalla ja täällä sille naiset antavat sille negatiivisen merkityksen, mikä ihmeen tarve sinulla on käyttää itsestäsi samaa nimitystä? Jos et halua leimautua siihen epäloogiseen ruikuttavaan kilttimiesporukkaan, älä kutsu itseäsi kilttimieheksi. Niin yksinkertaista se on. En minäkään kutsu itseäni elämänkoululaiseksi ja sitten ihmettele, kun minut leimataan muiden elämänkoululaisten kanssa samanlaiseksi. 

Vierailija
35/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei liene tarpeen käyttää itsestään sanaa kilttimies, vaan ihan vain mies, joka ei ole löytänyt kumppania.  Tuota termiä kilttimies käytetään nimenomaan korostamaan sitä, että ei ole jännämies vaan paljon parempi, mutta kukaan nainen ei sitä tajua ja siksi elämä koetaan epäreiluksi. Tavallinen mies, joka ymmärtää asian niin kuin normaalit ihmiset tajuavat, eivät syytä naisia ja jännämiehiä kohtalostaan, joten silloin ei tarvita edes termiä kilttimies. 

Näin juuri. Jos käyttää erittäin värittynyttä sanaa "kilttimies", niin luulisi oppivan nopeasti, että asiallisia vastauksia saa ihan vain miehenä. Jos kuitenkin on asenteeltaan edelleen kilttimies, eli pitää oikeutenaan nuoria kauniita naisia ja syyttelee naisia nirsoiksi kun ne kauneimmat eivät juuri hänelle lämpene => samat vastaukset kuin kilttimiehelle, koska kirjoittaja on sellainen. 

t. tuo aiemmin vastannut joka huomautti, että kilttimiehet ovat itse tuoneet termin tänne 

Vierailija
36/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käsite kilttimies on olemassa pelkästään palstalla ja täällä sille naiset antavat sille negatiivisen merkityksen, mikä ihmeen tarve sinulla on käyttää itsestäsi samaa nimitystä? Jos et halua leimautua siihen epäloogiseen ruikuttavaan kilttimiesporukkaan, älä kutsu itseäsi kilttimieheksi. Niin yksinkertaista se on. En minäkään kutsu itseäni elämänkoululaiseksi ja sitten ihmettele, kun minut leimataan muiden elämänkoululaisten kanssa samanlaiseksi. 

Kyllä. :D Tämä sama ohje on nyt eri ihmisten toimesta kirjoitettu nelisen kertaa, ehkäpä joku kilttimieheksi itseään kutsunut mies tajuaa lopettaa ko. termin käytön. Toivotaan. :O)

Vierailija
37/37 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vähän sama tilanne kuin feminismin kanssa. Feministiksi valitaan joku miesvihaaja ja yhdistetään tämän arvot ja asenteet koskemaan kaikkia feministiksi itseään kutsuvia. Jännä vain, että naiset huomaavat tässä virheen, mutta kilttimiehen kohdalla ei. Ehkä pitäisi lanseerata termi "äärikilttimies" tai vastaava

Tai sitten feministiksi identifioituvat tekee kuten minä: muistaa sanoa, että ei identifioidu kuin siihen perinteisimpään käsitykseen, jos edes mainitsee asiasta. On usein viisaampaa tuoda asenteensa ilmi ilman ko. termiä. Reilua? Eipä ehkä, mutta miksi hakata päätään seinään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi