Miten ehdottaa naisystävän pojalle muuttoa
Hän on jo 19 ja asuu vielä äitinsä luona. On tosi häiritsevää kun on ylimääräinen aikuinen talossa. En voi esimerkiksi harrastaa seksiä muualla kun makuuhuoneessa. Kuitenkin minun koko asumistukeni menee talon ylläpitoon joten uskon että minulla on sanavaltaa tähän asiaan.
Kommentit (20)
Asumistuen pitääkin mennä talon ylläpitoon. Muuten se on tukien väärinkäyttöä.
Et voi ottaa asiaa puheeksi pojalle. Puhu naisystäväsi kanssa. Ja ota huomioon sanoja asetellessasi, että jos laitat naisystäväsi valitsemaan pojan ja sinun väliltä, valinta ei välttämättä kohdistu sinuun...
Osta pojalle kämppä esim. Helsingin keskustasta ja kysy, haluaako muuttaa sinne, kun edelliset vuokralaiset lähti.
Meillä lapsille on ostettu asunnot ja ostovaiheessa kyselty, että mikä tuntuu kivalta. Tyttö asuu Töölössä kivassa kaksiossa ja pojalla on Punavuoren puolella iso yksiö. Varmaan naisystävän poika muuttaa, kun yhdessä etsitte asuntoa ja sinä tietenkin sen maksat. Vuokraa et peri.
Mulla on 19-vuotias poika,joka asuu kotona. Menee armeijaan ensi vuonna. Sen jälkeen voisi alkaa katsastaa omaa kämppää. Ihan tavallista,että 19-vuotias asuu vielä kotona,näin tekee myös suurin osa pojan kavereista.
Kenen kanssa harrastaisit siellä seksiä?
Kyllä äiti valitsee poikansa miehen sijasta, joka elää tuilla eikä itse elätä itseään. Eli et ole itsekään itsenäinen omillaan toimeen tuleva aikuinen. Ryhdistäydy.
se kauan lapsi asuu kotona on äitinsä ja hänen asiansa, se ei sinulle kuulu. Sinä olet valinnut muuttaa heidän kanssaan, kukaan ei varmasti ole pakottanut.
Paljastit tällä vaan oman kusipäisyytesi.
Hitto mikä valittaja. Hankkisit itse asunnon jossa voitte harrastaa sitä seksiä muualla kuin makuuhuoneessa.
Yritä kertoa asia hänelle positiivisesti. Kerro vaikka että saa enemmän omaa rauhaa jos on oma kämppä.
Aika normaalia että 19 vuotias asuu vielä kotona. Todennäköisesti hamuaa itsekkin muuttaa sitten kun on rahallisesti järkevää esim. Työ/opiskelu. Siihen asti saat kärsiä tai maksaa pojan vuokran. Tai voit pojan äidin kanssa keskustella jos on valmis laittamaan lapsen pihalle.
Ap ihanko tosissasi olisit laittamassa pojan pihalle jotta sinä saat harrastaa seksiä vapaammin? Oikeasti?
Kannattaa muistaa että karma korjaa kaltaisesi kusipäät.
Kyllä minun valintani osuu lapseen, jolla vielä elämä edessä. Tuollainen tuilla eläjä ja omaa etua ajatteleva kuuluu ihan muualle kuin sotkemaan äidin ja pojan välejä.
Edellisessä aloituksessa se oli 18 v, ja muka äiti kysyi.
Toivon todella että kysyt tätä suoraan siltä naisyatävältäsi, että hän saa antaa sinulle potkun persuksille ja lähtöpassit. Ei tiedäkään millaisen niljakkeen kanssa on. Kuka äiti valitsee seksiä pöydällä ennemmin kuin lapsensa.
Jos ajat hänen lapsensa kotoa ja hän saa tietää sen, sinulla ei ole seksiä enää ikinä.
Ööööö... Kyllä jokainen kunnon vanhempi tajuaa itsekin pistää pojan pihalle kun ikääkin on pian jo yli 20. Tai eihän se mikään pikkupoika ole, vaan ihan aikuinen mies, joten olisi hyvä aika opetella itsenäistä asumista.
Miksi et asu omillasi ja tule toimeen omillasi?
Vai menee asumistuki kokonaan asumiskustannuksiin. Ai kamala.
Vässykkä.
Meillä oli miesystävän kanssa samantyyppinen tilanne. Tosin seksistä ei ollut kyse mutta mies yritti "savustaa" tyttäreni ulos omasta kodistaan. Ja tyttö oli vasta 15v. Arvaapa kumpi lähti? Ja lopullisesti.
No täältä nyt ei kannata kysyä yhtään mitään.