Tapailemani mies on whatsappissa paikalla koko illan mut ei kirjottele mulle
Kelle teidän miehet kirjottelee whatsappissa? Miehellä on lapsia mut enpä usko että niillekään kirjottelee koko ajan. Onkohan sillä vaan joku toinen?
Kommentit (25)
Kannattaako mun nyt vaan unohtaa tuo mies? Mihin ryhmään se nyt kuuluis? Kuuluuko teidän miehet johonkin ryhmiin? Se on vieläkin sielä paikalla. Katoaa välillä pariksi minuutiks ja sitte taas tulee paikalle 😫
Jos miehellä kiinnostaisi ja hän olisi paikalla, hän kyllä kirjoittaisi sulle jotain. Näin se vaan menee, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ei tapailla virallisesti, mutta viestitellään paljon ja tapaillaan kyllä myös. Mies on JATKUVASTI paikalla, muttei kirjota välttämättä minulle. Uskon, että viestittelee toisen naisen kanssa. Ei taida olla muita vaihtehtoja juuri.. En halua kysyä mieheltä, sillä tavallaanhan minulla ei ole syytä hermoilla hänen viestittelyistään toisten naisten kanssa (emmehän ole sopineet mistään "tapailusta" yksinoikeudella). Silti harmittaa jos miehellä on muita naisia kierroksessa, itse en kuitenkaan tapaile ketään muita ja toivoisin kuvion kehittyvän pidemmälle. Mies ei kai ajattele samoin :(
Hyvänen aika vaihtakaa miestä! Deittisaitit ovat pullollaan miehiä. Hyvänä nyrkkisääntönä on vuorokausi ja silloinkin tulisi tulla joko puhelu tai pitkä viesti. Aloittakaa videopuheluilla kysymällä muutama lyhyt kysymys. Skypekin käy. Ilmaisia: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega (yh:t)
Ja miehethän ei voi lain mukaan edes kuulua mihinkään vatsap ryhmiin, eli homma on selvä. Viiskauttaviis.