Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinderissä normaaleja naisia?

Vierailija
19.07.2017 |

Kaikilla käsiteltyjä kuvia, huulet töröllä ja "taiteellisen" näköisiä. Harrastuksina ilmeisesti monella matkustelu ja muut paljon rahaa vaativat sosiaaliset riennot. Ei kiinnosta tutustua epäaitoihin prinsessoihin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en saa matceja vaikka olen tänä vuonna käynyt

Viro, Ruotsi, Saksa, Ranska, Italia, Portugalia, UK, Irlanti ja USA.

Olen vaan liian ruma naisille. Paljon ei ole merkitystä vaikka muuten kaikki olisi kohdallaan. En ole edes lihava.

Vierailija
2/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lopeta samantien koko sovelluksen käyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaali nykypäivänä? Oletko normaali mies? En ole Tinderissä mutta onko todella KAIKILLA naisilla taiteellinen töröhuulikuva? Ehkä se on Tinderin luonne? Kannattaisiko siirtyä toisenlaisen deittipalvelun pariin?

Vierailija
4/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorazioita, eli ihan normaaleja nykypäivänä.

Vierailija
5/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on normaali nykypäivänä? Oletko normaali mies? En ole Tinderissä mutta onko todella KAIKILLA naisilla taiteellinen töröhuulikuva? Ehkä se on Tinderin luonne? Kannattaisiko siirtyä toisenlaisen deittipalvelun pariin?

Varmaan, mutta mikä on hyvä

Vierailija
6/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi tinderi just olekin sellaisten naisten paikka ja niillä on kyllä kaikki tarvittava. Siis panosivusto tai miltä niitä seuralaisia haetaan.

Vierailija
7/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tinderissä? Monelta olen kuullut, kuinka sai taas tinderpanon. Sen jälkeen taas pärstöjä pläräämään. Jos olet tällainen niin olet samanlainen kuin ne muutkin pinnallista elämää janoavat ketkä siellä tinderissä tykkää olla

Vierailija
8/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan liian ruma naisille. Paljon ei ole merkitystä vaikka muuten kaikki olisi kohdallaan. En ole edes lihava.

Kokeile matkustaa johonkin "alhaisemman elintason" maahan esim. Puola, Tsekki, Slovakia, Venäjä. Ehkäpä onni kääntyy. Virossa olisi kyllä luullut natsaavan. Usassa, Ranskassa, Italiassa yms suomalainen on samanlainen "ulkomaan pelle" kuin somali Suomessa. Suomalaiset naiset kyllä saavat huomiota, miehet vähemmän.

Puola ja Tsekki unohtuivat.

En ole noissa Tinderiä käyttänyt, mutta Suomessa kyllä. Ei matsejä 

Vierailija
9/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jakorasioita ja miehet vihaten ja halveksien yrittävät saada heiltä seuraa?

Kuulostaa aika kamalalta paikalta.

Vierailija
10/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile matkustaa johonkin "alhaisemman elintason" maahan esim. Puola, Tsekki, Slovakia, Venäjä. Ehkäpä onni kääntyy. Virossa olisi kyllä luullut natsaavan. Usassa, Ranskassa, Italiassa yms suomalainen on samanlainen "ulkomaan pelle" kuin somali Suomessa. Suomalaiset naiset kyllä saavat huomiota, miehet vähemmän.

Tsekki ei kuulu "alemman elintason maihin", kuten ei varsinaisesti Slovakiakaan.

Vierailija
11/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekki ei kuulu "alemman elintason maihin", kuten ei varsinaisesti Slovakiakaan.

Itäblokin maat nyt kautta aikojen on olleet kehityksestä jäljessä. Puola, tsekkoslovakia ja romania. Osa kansasta elää edelleen kerjäämisellä länsimaissa. Valtiollisella tasolla eu:ssa.

Vierailija
12/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen pannut merkille että 99.9 % tindermiehistä on rumia/niin tavksia että vaikka heidät juuri näkisin puhelimeni näytöllä ja he minuutin päästä kävelisivät kadulla vastaan, en muistaisi heitä enää. Olen ollut tinderissä nyt kaksi viikkoa ja antanut 12 tykkäystä. Takaisin olen saanut 7 tykkäystä. Kaikki matchini ovat vähintään 120 km päästä. Että joo ei toimi mullakaan ja olen sentään NAINEN.

Vierailija
13/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itäblokin maat nyt kautta aikojen on olleet kehityksestä jäljessä. Puola, tsekkoslovakia ja romania. Osa kansasta elää edelleen kerjäämisellä länsimaissa. Valtiollisella tasolla eu:ssa.

Näin Tsekissä matkailleena en huomannut sen olevan millään tavalla SuoMaata jäljessä.

Sitäpaitsi Tsekki on Keski-Euroopassa, SuoMaa puolestaan Itä-Euroopassa. Tutki vaikka kartasta.

Vierailija
14/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen pannut merkille että 99.9 % tindermiehistä on rumia/niin tavksia että vaikka heidät juuri näkisin puhelimeni näytöllä ja he minuutin päästä kävelisivät kadulla vastaan, en muistaisi heitä enää. Olen ollut tinderissä nyt kaksi viikkoa ja antanut 12 tykkäystä. Takaisin olen saanut 7 tykkäystä. Kaikki matchini ovat vähintään 120 km päästä. Että joo ei toimi mullakaan ja olen sentään NAINEN.

Sun ongelma on vaan pään sisässä, kun taas itse olen antanut ehkä sen 5000 sydäntä ja saanut saman verran matcheja, eli kuulun siihen 99.9% miehistä. Mistä täällä on miehet valittaneetkaan?