Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä aika ilman hellyyttä, halauksia, seksiä vaikuttaa mielialaasi

Vierailija
19.07.2017 |

negatiiivisesti? Ja millaiseksi muutut ilman näitä asioita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä 20 vuotta on ollut turhan pitkä aika. Kohta vois jo löytää noita asioita... Olen muuttunut varautuneeksi jatkuvasta torjunnasta johtuen. Masentaakin välillä.

Vierailija
2/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä pärjään oikeastaan aika hyvin. Itsetyydytys on mukavaa puuhaa, saan orgasmini silläkin tavalla.

Ilman halauksia ja hellyyttä en pärjää paria viikkoakaan, muutun ahdistuneeksi. Mutta toisaalta olen sinkkuaikoinakin ollut hyvä hankkimaan näitä, vaikkei miestä ole ollutkaan. Olen "koskettelija" ja halailen myös ystäviäni, voin silitellä siskoni tukkaa tai kutitella veljenpoikaa - suomalaisessa kulttuurissa epidemian lailla esiintyvä kosketuksenpuute ei pidempikestoisena ole koskaan koskenut minua. Suosittelen!

N 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska en halua puolisoani metriä lähemmäksi. Koskettelu ei ole meille tärkeää, vaan keskustelu.

Vierailija
4/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa vai sinkkuna? Parisuhteessa ehkä pari viikkoa, sinkkuna on mennyt oikein hyvin jo 25 vuotta. 

Vierailija
5/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä pärjään oikeastaan aika hyvin. Itsetyydytys on mukavaa puuhaa, saan orgasmini silläkin tavalla.

Ilman halauksia ja hellyyttä en pärjää paria viikkoakaan, muutun ahdistuneeksi. Mutta toisaalta olen sinkkuaikoinakin ollut hyvä hankkimaan näitä, vaikkei miestä ole ollutkaan. Olen "koskettelija" ja halailen myös ystäviäni, voin silitellä siskoni tukkaa tai kutitella veljenpoikaa - suomalaisessa kulttuurissa epidemian lailla esiintyvä kosketuksenpuute ei pidempikestoisena ole koskaan koskenut minua. Suosittelen!

N 30v.

Täytyy jatkaa tähän, että on aivan eri asia olla ilman hellyyttä parisuhteessa. Siinä alkaa omanarvontunto laskemaan, ahdistus pakkautumaan ja itsetunto karisemaan jo parissa kuukaudessa tuntuvasti. Sinkkuna hellyydenkaipuu on normaali osa elämää ja sen kompensoimisesta kirjoitin ylempänä. Parisuhteeseen itselläni kuuluu vahva oletus fyysisestä läheisyydestä ja sen puute alkaa syödä ihmistä. Kaukosuhteessa taas kestää em. keinoilla, koska pakko on.

N 30v.

Vierailija
6/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutaman kuukauden jälkeen oon tässä vielä hengissä, mutta eihän tässä mieliala ole mikään parhain.

Vierailija
7/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tässä ole saanut halauksia, pusuja ja saati seksiä varmaan puoleentoista vuoteen. Olen alkanut inhota miestäni ja ero on todennäköisesti edessä enemmin tai myöhemmin.

Vierailija
8/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista aikaa ole. Tällä hetkellä tuntuu, että voisin olla vaikka loppuikäni ilman.

Vierailija
9/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaakos se?

Vierailija
10/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman halauksia kestän pari päivää. Viikko ilman seksiä ja sekoan täysin. Huudan, raivoa  ja sanon ottavani eron. Ja ikää on 50v.

Vierailija
11/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ilman seksiä, niin käyn kärttyisäksi. Ilman hellyyttä ja haleja pari päivää on se raja. Jossei tilanne helpotu piakkoin tuon ajan jälkeen, niin käyn passiiviseksi ja välinpitämättömäksi.

Vierailija
12/12 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropäätöksestä eteenpäin olen nauttinut jokaisesta hetkestä, kun olen saanut olla yksin. En kaipaa hellyyttä enkä seksiä, vaan vapautta, sitä, että saan olla oma itseni 24/7. Mieluummin siis ilman, kun vastaanottaisin sitä ihmiseltä, jota en arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi