Nainen imetti ravintolassa -Jouduin poistumaan ,koska kuvotti niin paljon. Eikö liinaa voi laittaa eteen siksi ajaksi, kun lapsi syö?
Olin lauantaina ravintolassa, jossa sellainen n. 30v nainen imetti sellaista n 1v lastansa. Istuin häntä vastapäätä ja kaiken näki aivan selvästi.
Miksi se rinta pitää näyttää niin, että koko kansa näkee? Eikö asiaa voi hoitaa niin, että muut saisivat syödä ja olla rauhassa? Pitääkö se koko rinta näyttää?
Kuvotti niin paljon, että lähdin pois ja jätin osittain syömäni ruoka- annoksen ravintolaan.
Imettää saa, mutta voisiko ajatella, että sen liinan laittaisi eteen ? Silloin olisi kaikille tasapuolista.
Kommentit (54)
On se monen mielestä tosi ällöttävää kun kesäkuumalla lätkäistään iso hikinen tissi vauvelin suuhun ravintolassa muiden aterioidessa.
Mutta ei saa valittaa kun vauvan nälkä on luonnollinen asia.
Minä olisin kääntynyt selin tai vaihtanut paikkaa.
Jos joku imettää julkisella paikalla, minä tuijotan! Laitan kasvoilleni vielämsellaisen irstaan hymyn, ja tuijotan. Olen siis mies ja mitä ongelmaa tässä on, ei näköjään mitään.
Eikö sitä lasta voi imettää kotona? Jos se yks itkee, niin kyllä se hetken pystyy olemaan ilman tissiä.
Toiset tykkää esitellä itseään, vaikka sitten vauvan varjolla. Heidän asennekin on jo se, että "minähän syötän lastani missä haluan". Toki syöttää saa ja pitääkin, mutta ei kai sitä tarvitse tissejä läväyttää esille kokonaan.
Älä nyt. Vauvallakin on oikeus syödä ravintolassa.
No miten pystyt katsomaan mainoksia, musiikkivideoita jne., kun tissejä on joka paikka väärällään? Entä vähäpukeisuus kuumana kesäpäivänä? Oksettaako?
Maailma on täynnä asioita, jotka ärsyttävät aina jotakuta. Itse olen koittanut hankkia sellaisen elämänasenteen, ettei muiden tekemiset haittaa. Pääsee paljon helpommalla, kun keskittyy vain omiin asioihinsa.
Minua kanssa yökötti katsoa kun AP mussutti pizzaa viereisessä pöydässä. Oikein maiskutti kovaan ääneen suu auki! Eikö siihen voi laittaa menua tai jotain muuta eteen? Jouduin jättämään ruokani siihen ja lähtemään ravintolasta. Yök!
Ravintolassa ja imetetä ja piste. Sille vauvalle voi hyvin antaa pullosta maitoa. Jos se imetys kaatuu siihen , että on hetken pullon varassa, niin olkoot syömättä mun puolesta!
Se imetys häiritsee hajunkin puolesta, imetysmammat eivät sitä itse haista koska eihän se oma pierukaan omaan nenään niin pahalle haise, mutta muut haistavat sen kuvottavan oksennuksen hajuisen maitoeritekatkun monen metrin päähän ja se ei todellakaan houkuttele aikuista ruokailijaa.
Miksen minä pääse koskaan todistamaan tälläistä hetkeä? Missä näitä tissejä pääsee näkemään? Voisin vaikka maksaa sellaista. T: Tero Tapani
Vierailija kirjoitti:
Minua kanssa yökötti katsoa kun AP mussutti pizzaa viereisessä pöydässä. Oikein maiskutti kovaan ääneen suu auki! Eikö siihen voi laittaa menua tai jotain muuta eteen? Jouduin jättämään ruokani siihen ja lähtemään ravintolasta. Yök!
Olitko sinä se , joka tykkäsi näyttää tissiä kaikille?
Ap, todennäköisesti kyseessä oli epätoivoinen YH-äiti, joka yritti lapsen avulla bongata miehiä paljastelemalla härskisti. Lapsiparka, kun häntä käytetty tekosyynä tuollaiseen toimintaan!
Sillä ei kukaan parisuhteessa oleva sivistynyt, fiksu äiti käyttäydy tuolla tavalla ja levittele utareitaan koko kansalle.
Voimme vaan olla onnellisia siitä että tuollainen nainen ei ole oma äitimme :)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Vauvallakin on oikeus syödä ravintolassa.
Ei ole oikeutta, koska se on pekkä persaukinen tissinlutkuttaja! :D
Miksi miesten kusemisista ja julkirunkkailuista ei löydy yhtä tunteellisia aloituksia. Kyllä se on vaan se naisen kehon rajoittaminen taustalla tässäkin.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun menin avamaan Iltalehden. Joka sivu täynnä tissejä, siellä oli Sari Siepin uraretta, Susanna Penttilän pienet tisut ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun menin avamaan Iltalehden. Joka sivu täynnä tissejä, siellä oli Sari Siepin uraretta, Susanna Penttilän pienet tisut ja vaikka mitä.
Mistä lähtien silikonit ovat olleet oikeat rinnat?
Julki-imettäjillä ei vaikuta olevan kaikki muumit laaksossa.
No oletpas kyllä herkkä jos sua kuvotti niin paljon, että piti oikein poistua paikalta. Lapsi saa syödä ja täytyykin, mutta ymmärrän kyllä, ettei kaikki halua nähdä muiden tissejä julkisella paikalla. Ei minäkään halua nähdä tuntemattoman naiset rintaa, kyllähän se on aika inhottavaa.
Olen siis äiti ja imetin lastani 1v8kk, mutta pumppasin maidot etukäteen ja annoin pullosta jos piti mennä johonkin. Ja jos lapsi on 1v niin kyllä hän voi juoda lehmänmaitoa tai syödä kiinteitä, ei sen tissin pitäisi olla koko ajan toisen suussa 😒