Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin etsiä ulkomaalaista kumppania? Miten muut ovat löytäneet?

Vierailija
19.07.2017 |

Laitan kysymykseni nyt uudelleen sillä ensimmäinen poistettiin jostain syystä? En ymmärrä miksi? Toivoin vain saavani lukea toisten kokemuksia siitä miten ovat rakkautensa löytäneet kun kumppani on eri maasta ja vinkkiä mikäli löytyy mm.deittisivustoa missä voisi kumppania etsiä ilman rajoja.

Ihan oikeasti. Onko facebookilla selitettävissä vai onko joku deittisivusto mikä on kansainvälinen tmv?

Vai ihan vaan jossain mesessä "nykästy hihasta" tuntematonta ja alettu jutella?

Kertokaa miten tuttavanne tai itse olette ulkomaalaisen kumppaninne löytäneet (työmatkat tai lomamatkat eivät nyt käy)? :)

Olen itse asunut Espanjassa ja kulttuuri ym vetää minua puoleensa valtavasti. Tuolloin olin parisuhteessa Suomalaisen kanssa enkä siksi siellä katsellut ympärilleni "sillä silmällä", mutta kuka muu voisi jakaa kanssani tuon kulttuurin paremmin kuin Espanjalainen itse. Silläpä olisi kiva tutustua heikäläisiin jossain ihan muutenkin vaan kunnes pääsen sinne jälleen asumaan (siellä jo valmiiksi asuvat tuttavat ovat erikseen enkä heidän kautta viitsisi alkaa kumppania etsimään).

Kiinnostaa kuitenkin aihe myös yleisemmin kuin pelkästään Espanjan tiimoilta. Ylipäätään mukava lukea miten toiset ovat löytäneet toisensa kilometrien päästä ja rakastuneet. :)

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Alkuperäinen oli otsikolla : niin moni on löytänyt/tutustunut kumppaniinsa netissä. Missä siellä?

En todellakaan tarvitse jotain vankila-tyyppisiä vastauksia. Vai ovatko mm.Briteistä kunppaninsa löytäneet etsineet vankiloista? Tuskin. Olisitko ehdottanut heille vastaavaa? Tuskin.

Tahtoisin vaan tutustua ihmisiin ja miespuolisiin ihan muuten vaan ja siten antaa mahdollisuus sille, että löytäisin sillä tavoin myös tulevan kumppanini. Hän voi olla myös saman henkinen Suomalainen, ken tietää. Siis miksi ihmeessä etsisin kumppania vankiloista? En voi kun kummastella vastaajan ajatusten juoksua.

Olen asunut kyseisessä maassa ja ihan samanlaisia ihmisiä siellä ollaan kun muuallakin, vaikka on nämä kulttuuriset erot yleensä eri maiden välillä muutenkin enemmän tai vähemmän. Siksi koen luontevana etsiä kumppania kuka jakaa saman ajatusmaailman, etenkin kun tulen vielä muuttamaan sinne takaisin. Moniko deitti täällä Suomessa olisi sellaiseen valmis? Todennäköisyys löytää sellainen on huomattavasti heikompi ihan vaan menemällä lähibaariin tai listautumalla johonkin yleisempään deittipalveluun mukaan.

Toivottavasti saisin lukea myös ihania kokemuksia, fiksuja vastauksia ja ideoita.

Ap

Onneksi on jotain tajua webbarilla kun oli näemmä poistanut tuon vankila-vastauksen. :)

Ihania ideoita! Kiitän. :)

Sinulle kuka ehdottelit irtosuhteita ja seksiä niin toivottavasti osaat tulevaisuudessa nähdä rakkauden etsinnässä jotain muuta. En harrasta yhden illan-juttuja ja muutenkin haluan tutustua ihmiseen ensin hyvin. Minulla ei ole kiire. Olen kolmekymppinen, normaalipainoinen ja saan kyllä vastakkaisen sukupuolen edustajilta lähestymisyrityksiä ihan tositarkoituksella, mutta vielä ei ole osunut sellaista tunnetta, että : juuri hänet haluan. Mainitsin tämän siksi kun olen lukenut ja kuullut kuinka paljon yleisesti ottaen halveerataan Suomalaisia naisia kenellä on ulkomaalainen kumppani. Usein haukutaan ettei Suomalaiselle edes kelpaa ja mitä näitä inhottavia heittoja nyt onkaan.

Minusta ei ole mitenkään epätavallista nykyään, että rakkauden alkamiseen/etsimiseen ei ole rajat esteenä vaan monikulttuuriset suhteet ja perheet ovat arkea. Eikä kyse ole siitä ettei kelpaisi. Minusta se on loukkaavaa myös ulkomaalaisia miehiä kohtaan, että he olisi jotenkin huonompia ja siksi tyytyisivät huonompaan. Ristiriidassa myös sen kanssa kun sanotaan, että ulkomaalaiset naiset pitävät itsestään parempaa huolta ja ovat kauniimpia. Miksi siis Suomalainen nainen kelpaa? :)

Ne on ne ennakkoluulot.

Kiitän kuitenkin asiallisesti vastanneita! :)

Ulkomaalaisen kanssa yhdessä olijan on pakko tottua siihen että ihmiset sanoo törkeitä kommentteja ja olettaa että et Suomesta miestä saisi. Itse olen kohta 30, kaunis, normaalipainoinen ja hyväpalkkaisessa työssä. Netissä toki aika huudellaan että valehtelet jne. Mutta tosiasia se silti on. Suomalaisia miehiä olisi ollut sormen ja varpaan välit täyteen mutta silti otin laadukkaan ulkomaalaisen miehen. (Myös Englannista) en tiedä miksi ulkomaalainen kumppani osuu niin kipeästi muiden tunteisiin mutta itse olen oppinut vaan nauramaan näille moukille. Netissä myös on lisäksi vielä se että sielä yritetään nimettömänä loukata toisia tahalleen ja luullaan että ulkomaalainen mies olisi jotenkin helppo kohde vaikka minulle se on ylpeyden aihe.

Tiedän tämän. Itselläni hyvin samanlainen kokemus, että suomalaisia ehdokkaita kyllä löytyisi ja tarjotaan numeroa sekä treffejä jopa kauppakäynnillä. Harva vaan kiinnostaa tosimielessä ja olenkin tykännyt olla sinkkuna vähän aikaa ja pohtia tarkemmin mitä tulevaisuudelta haluan. Nyt ainakin tämä asia tuntuu olevan selvää minkälaisen kumppanin toivon löytäväni. Toisaalta sitten kun muutan Suomesta pois niin vältyn aika pitkälle sellaiselta inhottavalta kohtelulta sillä vastaavaan naisten moukkamaisuuteen en mm.Espanjassa törmännyt koskaan.

Kiitän todella paljon ihanasta vastauksestasi ja toivotan sinulle rakkauden täyteistä parisuhdetta ja onnea myös tulevaisuuteen. :)

Ap

Vierailija
22/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa espanjattaren kanssa, lomareissulla tapasimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halsingissähän on ulkomaalaisia valtavat määrät. menet vain johonkin baariin alat odottelemaan että joku tulee iskemään. jos olet alle kolmenkympin ja kohtuullisen kivan näköinen, niin eiköhän iskijöitä tule.

Vierailija
24/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

International-luonteinen nainen. Ihanaa. Matkusta Turkkiin. Sinne ne muutkin sotanorsut matkaa.

Voi sua. :) Tules käymään ovella niin katsotaan kumpi on hoikempi ja timmimmässä kunnossa? ;)

Käyn viihteellä harvoin, mutta viimeksi kun kävin (nyt kesällä) niin lähdin mukanani 10 puhelinnumeroa, tanssin monen miehen kanssa ja nuorimmat oli parikymppisiä ja todella hyvänmäköisiäkin vielä (nuoremmat likat pyöri niiden kimpussa). Mua pyydettiin niiden nuorten jatkoille. En mennyt kun ei ole se mitä etsin. Viimeksi seurustelin 10v nuoremman kanssa, mutta en muuttanut yhteen vaan lopetin suhteen kun ei vaan ollut sellaista mitä tulevaisuuden rakkaudelta toivon.

Ostin tuossa viihteelle lähtiessäni tupakkaa ja ilman meikkiä. Minulta pyydettiin paperit.

Minusta kiinnostuu Suomessa joko aivan liian nuoret miehet tai sitten vanhemmat miehet keillä on pokkaa. Teini-ikäisen tyttäreni kavereiden vanhemmat ovat kommentoineet, että voisin olla lapseni sisko. Itseä moiset naurattaa, mutta kai se on uskottava kun niin monesti jo asiasta saanut kuulla. Kehuttu paljon ulkonäköä, mutta olen silti sisimmissäni epävarma ja kiltti. Mutta ilkeilijöille annan kyllä takaisin! Että koitahan nyt nieleskellä sanojasi siellä ja hyvää päivänjatkoa!

Ap

Teini-ikäisen tyttäreni?

Eihän siinä tapauksessa ole mikään sinkku vaan ikäloppu akka.

No nyt paremmin ymmärrän miksi haussa ulkomaalainen.

Vierailija
25/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Ei tarvitse olla edes Helsingissä. Täällä Pohjanmaallakin tulee ihan reippaasti noita ulkomaalaismätsejä. 

Vierailija
26/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita, AP, jotain perusteluja, miksi miehen täytyy olla ulkomaalainen. Onko sinulle ihan sama, mistä maasta ja minkälainen, kunhan on ulkkis? Vai miksi? Kiinnostaa.

Vierailija
27/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös muuttamassa sinne miehen kotimaahan, vai ajattelitko tuoda Suomeen yhden elätin lisää?

Ketjussa puhuttiin esim. brittimiehistä, joiden työllisyysaste ei eroa paikallisten miesten työllisyydestä millään muotoa.

Vierailija
28/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kantelun tasa-arvovaltuutetulle etten saa Helsingissä yhtään Tinder-matchia suomalaisten naisten kanssa mutta ulkomaiset miehet saavat. Olen Suomeen ja suomalaisiin miehiin kohdistuvan rasismin uhri. Mikä järjestö voisi ottaa minut suojiinsa ja lähteä ajamaan asiaani kuuluville?

Vierailija
29/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

International-luonteinen nainen. Ihanaa. Matkusta Turkkiin. Sinne ne muutkin sotanorsut matkaa.

Voi sua. :) Tules käymään ovella niin katsotaan kumpi on hoikempi ja timmimmässä kunnossa? ;)

Käyn viihteellä harvoin, mutta viimeksi kun kävin (nyt kesällä) niin lähdin mukanani 10 puhelinnumeroa, tanssin monen miehen kanssa ja nuorimmat oli parikymppisiä ja todella hyvänmäköisiäkin vielä (nuoremmat likat pyöri niiden kimpussa). Mua pyydettiin niiden nuorten jatkoille. En mennyt kun ei ole se mitä etsin. Viimeksi seurustelin 10v nuoremman kanssa, mutta en muuttanut yhteen vaan lopetin suhteen kun ei vaan ollut sellaista mitä tulevaisuuden rakkaudelta toivon.

Ostin tuossa viihteelle lähtiessäni tupakkaa ja ilman meikkiä. Minulta pyydettiin paperit.

Minusta kiinnostuu Suomessa joko aivan liian nuoret miehet tai sitten vanhemmat miehet keillä on pokkaa. Teini-ikäisen tyttäreni kavereiden vanhemmat ovat kommentoineet, että voisin olla lapseni sisko. Itseä moiset naurattaa, mutta kai se on uskottava kun niin monesti jo asiasta saanut kuulla. Kehuttu paljon ulkonäköä, mutta olen silti sisimmissäni epävarma ja kiltti. Mutta ilkeilijöille annan kyllä takaisin! Että koitahan nyt nieleskellä sanojasi siellä ja hyvää päivänjatkoa!

Ap

Teini-ikäisen tyttäreni?

Eihän siinä tapauksessa ole mikään sinkku vaan ikäloppu akka.

No nyt paremmin ymmärrän miksi haussa ulkomaalainen.

Haha! :) Et tainnut lukea ikääni. :) Jotkut on aloittaneet nuorena kun sitä kysyntää on ollut aina.

Kuka ehdotti Hesan baareja niin et viitsi ihan sinne asti lähteä baarireissulle ja , kuten jo mainitsin niin käyn todella harvoin baareissa. :) Muuten varmaan voisikin toimia.

Joku taas ehdotti jotain Gambiaa tmv. niin en ymmärrä miten huono voi maantiedossa olla kun sellaista ehdottelee kun etsin Espanjalaista. :)

Koittakaa nyt naikkoset ymmärtää ettei elämässä tartte olla haarat leväällään kun kunppania etsii eikä ulkonäössä vikaa jos ei suomalainen kelpaa. Kurjaa kun olette asian niin käsittänyt ja olette tainneet oman maineenne jo pilata olemalla haarat leväällään liikaakin kun koin katkeran kitkeriä olette. :)

Kyllä se taitaa pänniä kun joku tietää mitä etsii ja vieläpä mahdollisuudet siihen. Niin sekin aiheuttaa jostain syystä närää jos et suomessa asu vaan muutat ulkomaille. Senkin aikanaan huomasin.

Ilman mitään kokemusta aiheesta mölisette omianne totuutena. Aika noloa.

Nyt lähden ulkoilemaan ja nauttimaan kesästä kun se on täällä niin lyhyt! Onnea kaikille rakkautensa löytäneille ja etenkin niille vahvoille, ketkä uskaltavat seurata sydäntään! :)

Ap

Vierailija
30/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös muuttamassa sinne miehen kotimaahan, vai ajattelitko tuoda Suomeen yhden elätin lisää?

Ketjussa puhuttiin esim. brittimiehistä, joiden työllisyysaste ei eroa paikallisten miesten työllisyydestä millään muotoa.

Milloin viimeksi olet seuraillut uutisia Suomen työllisyystilanteesta?

Vierailija
31/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi olet seuraillut uutisia Suomen työllisyystilanteesta?

EU:n ja P. Amerikan kansalaisten työllistyysaste Suomessa on n.75%. Suomessa on alueita, joissa kantasuonalaisten vastaava luku on selvästi heikompi.

Vierailija
32/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita, AP, jotain perusteluja, miksi miehen täytyy olla ulkomaalainen. Onko sinulle ihan sama, mistä maasta ja minkälainen, kunhan on ulkkis? Vai miksi? Kiinnostaa.

Kannattaisiko sinun lukea ap:n aloitus ja vastaukset ensin? Ei etsi vain ulkomaalaista vaan espanjalaista ja syynkin kirjoitti: aikoo muuttaa sinne takaisin joskus ja on asunut siellä.

Tais mainita myös, että suomipoikakin kelpaa jos jakavat saman arvomaailman ja valmis muuttamaan sinne ellei jo asu siellä. Epäilee sellaisten vaan olevan turhan harvassa ettäkö rakkauden löytäs.

Missä on ihmisten lukutaito?

Vierailija
33/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Lataa Tinder ja osta lisäpalvelu ja voit etsiä seuraa missäpäin maailmaa tahansa. Näin mä olen tehnyt ja tykkään!

Vierailija
34/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid.com:sta voi juttuseuraa hakea valitsemalla maan

Vierailija
35/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Lataa Tinder ja osta lisäpalvelu ja voit etsiä seuraa missäpäin maailmaa tahansa. Näin mä olen tehnyt ja tykkään!

Mikä järki siinä on? Tinderöit jossain tyyliin Marokossa ja itse asut Keravalla? :D "hi im from Finland sorry do u Want To Come To see me??!" juuh ok

Vierailija
36/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole ikinä kokenyt vetoa suomalaisiin miehiin, jotenkin saman kulttuurin ja kielen jakaminen tuntuu niin tylsälle. Tämä siis oma henk.koht mielipide. Muutin Englantiin viisi vuotta sitten ja nyt aviossa ihanan eksoottisen miehen kanssa :)

Vierailija
37/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin ranskalaisen mieheni, kun olimme 21-vuotiaita opiskelijoita. Opiskelin Suomessa (ei pääkaupunkiseudulla) englanninkielisellä linjalla ja luokallani oli puolet vaihto-oppilaita. Lyöttäydyin neljän ranskalaisen pojan porukkaan heti ekan viikon ryhmätyössä (toisin kuin muut suomalaiset opiskelijat, jotka pysyivät omissa piireissään), koska pidän ranskalaisesta kielestä ja kulttuurista, ja olin jo muutenkin asunut ja matkustellut Sveitsi/Ranska/Italia-akselilla. Eikä tietty haitannut, että ne pojat oli aika hyvännäköisiä :D Onneksi se kaikista söpöin olikin porukan ainut sinkku, joten löydettiin nopeasti toisemme ;) Nappasin äkkiä itselleni, kun muut suomalaiset elovenatytöt vielä muistelivat kouluenglantiaan.

Mies kiinnostui minusta, koska olin avoin, itsevarma, puhelias ja kaunis vaalea suomineito. Tarjouduin auttamaan asioissa, joissa tarvi osata suomea, näytin paikkoja, lähdin kuskiksi baariin, kerroin suomalaisuudesta ja opetin kielen alkeita jne. Hän oli aluksi ujo, sillä on vähemmän puhelias ja häpesi vahvaa aksenttiaan. Mielestään mulla oli niin hyvä enkku, ettei mulle kehtaa puhua ranskalaisella aksentilla :) Ei raukka tajunnut, kuinka seksikkäältä ja romanttiselta se muiden korvaan kuulostaa! :D

Vierailija
38/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Espanjaan, aloita elämä siellä ja mies tulee kun on tullakseen?

Jos saat espanjalaisen miehen ja muutat hänen kanssaan, helposti koko ystäväpiiri koostuu juuri näistä miehen tutuista. Jos lähdet yksin, saat itsesi ensn jaloillesi siellä ja omat sosiaaliset piirit. Sitten jos tuleekin ero joskus, et jää ihan tyhjän päälle.

t: miehen perässä ulkomailla lähtenyt, edelleen onnellisesti yhdessä, mutta ennen työllistymistä aika paljon yksinäisyyden kanssa kamppaillut

Vierailija
40/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla harvinaisen ruma m@mup@tja yleensä suomalaisnaisten helppo ja promiskuutti maine tunnetaan huvin, eikä paritteluseuran löytäminen tuota ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi