Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin etsiä ulkomaalaista kumppania? Miten muut ovat löytäneet?

Vierailija
19.07.2017 |

Laitan kysymykseni nyt uudelleen sillä ensimmäinen poistettiin jostain syystä? En ymmärrä miksi? Toivoin vain saavani lukea toisten kokemuksia siitä miten ovat rakkautensa löytäneet kun kumppani on eri maasta ja vinkkiä mikäli löytyy mm.deittisivustoa missä voisi kumppania etsiä ilman rajoja.

Ihan oikeasti. Onko facebookilla selitettävissä vai onko joku deittisivusto mikä on kansainvälinen tmv?

Vai ihan vaan jossain mesessä "nykästy hihasta" tuntematonta ja alettu jutella?

Kertokaa miten tuttavanne tai itse olette ulkomaalaisen kumppaninne löytäneet (työmatkat tai lomamatkat eivät nyt käy)? :)

Olen itse asunut Espanjassa ja kulttuuri ym vetää minua puoleensa valtavasti. Tuolloin olin parisuhteessa Suomalaisen kanssa enkä siksi siellä katsellut ympärilleni "sillä silmällä", mutta kuka muu voisi jakaa kanssani tuon kulttuurin paremmin kuin Espanjalainen itse. Silläpä olisi kiva tutustua heikäläisiin jossain ihan muutenkin vaan kunnes pääsen sinne jälleen asumaan (siellä jo valmiiksi asuvat tuttavat ovat erikseen enkä heidän kautta viitsisi alkaa kumppania etsimään).

Kiinnostaa kuitenkin aihe myös yleisemmin kuin pelkästään Espanjan tiimoilta. Ylipäätään mukava lukea miten toiset ovat löytäneet toisensa kilometrien päästä ja rakastuneet. :)

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaikeaa ole. Helsinkiin vaan ja Tinder tulille.

Vierailija
2/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interpals voisi toimia. Sieltä haetaan ensisijaisesti kirjekavereita ja apua kielten opiskeluun, mutta profiilin voi muokata myös kumppaninhakuun sopivaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin mieheni nettipelissä. Ensin oltiin kavereita ja sitten ihastuttiin, tavattiin pari kertaa ja mies muutti Suomeen. Oli selvät sävelet heti alusta asti ja nyt 4 vuoden jälkeen vieläkin umpirakastuneita :) mies siis on kotoisin englannista.

Vierailija
4/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulttuuriin liittyy jokin harrastus, sitä kautta saattaa (isommissa kaupungeissa) tärpätä. Esim. capoeira tai samba brasilialaisilla, afrotanssi (ei mikään tanssikouluversio vaan aito) tai irkkupubin englanninkielinen pubivisa. Tai voit etsiä ulkomaalaisten yhteisöjä Suomesta, esim. Internations.

Tai alat vakkaroimaan jotain espanjalaista ravintolaa ja sitten olet itse aloitteellinen. En tiedä itse espanjalaisesta kulttuurista juuri mitään, mutta myös jos on jotain juhlapyhiä, joita saattaisivat juhlia myös Suomessa, etsi onko paikkakunnallasi silloin tapahtumia.

Itse löysin omani ulkomailta, siellä on aina riskinä, ettei saalis haluakaan tuontitavaraksi Suomeen. ;)

Vierailija
5/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempi tapa tutustua kulttuuriin kuin antamalla paikallisten nussia itseään.

"ym vetää minua puoleensa valtavasti."

Tietysti ;)

Vierailija
6/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Alkuperäinen oli otsikolla : niin moni on löytänyt/tutustunut kumppaniinsa netissä. Missä siellä?

En todellakaan tarvitse jotain vankila-tyyppisiä vastauksia. Vai ovatko mm.Briteistä kunppaninsa löytäneet etsineet vankiloista? Tuskin. Olisitko ehdottanut heille vastaavaa? Tuskin.

Tahtoisin vaan tutustua ihmisiin ja miespuolisiin ihan muuten vaan ja siten antaa mahdollisuus sille, että löytäisin sillä tavoin myös tulevan kumppanini. Hän voi olla myös saman henkinen Suomalainen, ken tietää. Siis miksi ihmeessä etsisin kumppania vankiloista? En voi kun kummastella vastaajan ajatusten juoksua.

Olen asunut kyseisessä maassa ja ihan samanlaisia ihmisiä siellä ollaan kun muuallakin, vaikka on nämä kulttuuriset erot yleensä eri maiden välillä muutenkin enemmän tai vähemmän. Siksi koen luontevana etsiä kumppania kuka jakaa saman ajatusmaailman, etenkin kun tulen vielä muuttamaan sinne takaisin. Moniko deitti täällä Suomessa olisi sellaiseen valmis? Todennäköisyys löytää sellainen on huomattavasti heikompi ihan vaan menemällä lähibaariin tai listautumalla johonkin yleisempään deittipalveluun mukaan.

Toivottavasti saisin lukea myös ihania kokemuksia, fiksuja vastauksia ja ideoita.

Ap

Vierailija
7/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid? En ole itse kokeillut, mutta kaverini löysi tuota kautta itselleen kumppanin Englannista.

Vierailija
8/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliopintojen kautta ja korkeakouluissa Suomessa opiskelee myös espanjalaisia opiskelijoita. Osa opettaa kieltä vapaa-aikanaan.

Vierailija
9/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Alkuperäinen oli otsikolla : niin moni on löytänyt/tutustunut kumppaniinsa netissä. Missä siellä?

En todellakaan tarvitse jotain vankila-tyyppisiä vastauksia. Vai ovatko mm.Briteistä kunppaninsa löytäneet etsineet vankiloista? Tuskin. Olisitko ehdottanut heille vastaavaa? Tuskin.

Tahtoisin vaan tutustua ihmisiin ja miespuolisiin ihan muuten vaan ja siten antaa mahdollisuus sille, että löytäisin sillä tavoin myös tulevan kumppanini. Hän voi olla myös saman henkinen Suomalainen, ken tietää. Siis miksi ihmeessä etsisin kumppania vankiloista? En voi kun kummastella vastaajan ajatusten juoksua.

Olen asunut kyseisessä maassa ja ihan samanlaisia ihmisiä siellä ollaan kun muuallakin, vaikka on nämä kulttuuriset erot yleensä eri maiden välillä muutenkin enemmän tai vähemmän. Siksi koen luontevana etsiä kumppania kuka jakaa saman ajatusmaailman, etenkin kun tulen vielä muuttamaan sinne takaisin. Moniko deitti täällä Suomessa olisi sellaiseen valmis? Todennäköisyys löytää sellainen on huomattavasti heikompi ihan vaan menemällä lähibaariin tai listautumalla johonkin yleisempään deittipalveluun mukaan.

Toivottavasti saisin lukea myös ihania kokemuksia, fiksuja vastauksia ja ideoita.

Ap

Ei kannata välittää nousta vastauksista. Ne on joko naisia joilla rahkeet ei itsellä riitä saamaan hottia ulkomaalaista miestä vaan joutuivat ottamaan naapurin punanaamaisen, kieltä haisevan ja kaljamahaisen maken joka ei puhu eikä pussaa tai sitten miehiä jotka ei saa naista Suomessa ja syyttää siitä ulkomaalaisia "jotka vie meidän naiset"

Vierailija
10/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallisuudet, kuten suomalainen tai espanjalainen, kirjoitetaan pienellä.

Vierailija
11/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasiko tämä jotenkin ap:n kysymykseen?

Vierailija
12/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaikeaa ole. Helsinkiin vaan ja Tinder tulille.

Joo, steissin huudeille vaan hengailemaan, sieltä löytyy.

Vierailija
13/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi on jotain tajua webbarilla kun oli näemmä poistanut tuon vankila-vastauksen. :)

Ihania ideoita! Kiitän. :)

Sinulle kuka ehdottelit irtosuhteita ja seksiä niin toivottavasti osaat tulevaisuudessa nähdä rakkauden etsinnässä jotain muuta. En harrasta yhden illan-juttuja ja muutenkin haluan tutustua ihmiseen ensin hyvin. Minulla ei ole kiire. Olen kolmekymppinen, normaalipainoinen ja saan kyllä vastakkaisen sukupuolen edustajilta lähestymisyrityksiä ihan tositarkoituksella, mutta vielä ei ole osunut sellaista tunnetta, että : juuri hänet haluan. Mainitsin tämän siksi kun olen lukenut ja kuullut kuinka paljon yleisesti ottaen halveerataan Suomalaisia naisia kenellä on ulkomaalainen kumppani. Usein haukutaan ettei Suomalaiselle edes kelpaa ja mitä näitä inhottavia heittoja nyt onkaan.

Minusta ei ole mitenkään epätavallista nykyään, että rakkauden alkamiseen/etsimiseen ei ole rajat esteenä vaan monikulttuuriset suhteet ja perheet ovat arkea. Eikä kyse ole siitä ettei kelpaisi. Minusta se on loukkaavaa myös ulkomaalaisia miehiä kohtaan, että he olisi jotenkin huonompia ja siksi tyytyisivät huonompaan. Ristiriidassa myös sen kanssa kun sanotaan, että ulkomaalaiset naiset pitävät itsestään parempaa huolta ja ovat kauniimpia. Miksi siis Suomalainen nainen kelpaa? :)

Ne on ne ennakkoluulot.

Kiitän kuitenkin asiallisesti vastanneita! :)

Vierailija
14/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasiko tämä jotenkin ap:n kysymykseen?

Kyllä,täydellisesti.

Vierailija
15/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kumppani M:llä, mutta sellaista sattuu. :) Surullisinta on, että sinä vietät päivääsi palstaillen ja kirjoitusvirheisiin paneutuen. Kukin tyylillään. ;)

Ap

Vierailija
16/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi on jotain tajua webbarilla kun oli näemmä poistanut tuon vankila-vastauksen. :)

Ihania ideoita! Kiitän. :)

Sinulle kuka ehdottelit irtosuhteita ja seksiä niin toivottavasti osaat tulevaisuudessa nähdä rakkauden etsinnässä jotain muuta. En harrasta yhden illan-juttuja ja muutenkin haluan tutustua ihmiseen ensin hyvin. Minulla ei ole kiire. Olen kolmekymppinen, normaalipainoinen ja saan kyllä vastakkaisen sukupuolen edustajilta lähestymisyrityksiä ihan tositarkoituksella, mutta vielä ei ole osunut sellaista tunnetta, että : juuri hänet haluan. Mainitsin tämän siksi kun olen lukenut ja kuullut kuinka paljon yleisesti ottaen halveerataan Suomalaisia naisia kenellä on ulkomaalainen kumppani. Usein haukutaan ettei Suomalaiselle edes kelpaa ja mitä näitä inhottavia heittoja nyt onkaan.

Minusta ei ole mitenkään epätavallista nykyään, että rakkauden alkamiseen/etsimiseen ei ole rajat esteenä vaan monikulttuuriset suhteet ja perheet ovat arkea. Eikä kyse ole siitä ettei kelpaisi. Minusta se on loukkaavaa myös ulkomaalaisia miehiä kohtaan, että he olisi jotenkin huonompia ja siksi tyytyisivät huonompaan. Ristiriidassa myös sen kanssa kun sanotaan, että ulkomaalaiset naiset pitävät itsestään parempaa huolta ja ovat kauniimpia. Miksi siis Suomalainen nainen kelpaa? :)

Ne on ne ennakkoluulot.

Kiitän kuitenkin asiallisesti vastanneita! :)

Ulkomaalaisen kanssa yhdessä olijan on pakko tottua siihen että ihmiset sanoo törkeitä kommentteja ja olettaa että et Suomesta miestä saisi. Itse olen kohta 30, kaunis, normaalipainoinen ja hyväpalkkaisessa työssä. Netissä toki aika huudellaan että valehtelet jne. Mutta tosiasia se silti on. Suomalaisia miehiä olisi ollut sormen ja varpaan välit täyteen mutta silti otin laadukkaan ulkomaalaisen miehen. (Myös Englannista) en tiedä miksi ulkomaalainen kumppani osuu niin kipeästi muiden tunteisiin mutta itse olen oppinut vaan nauramaan näille moukille. Netissä myös on lisäksi vielä se että sielä yritetään nimettömänä loukata toisia tahalleen ja luullaan että ulkomaalainen mies olisi jotenkin helppo kohde vaikka minulle se on ylpeyden aihe.

Vierailija
17/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuvia miehiä löytyy nettitreffipalveluista. Ulkomailla asuviin kannattaa varmaan kokeilla asumista ko. maassa. Omani löysin nettitreffeiltä.

Vierailija
18/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

International-luonteinen nainen. Ihanaa. Matkusta Turkkiin. Sinne ne muutkin sotanorsut matkaa.

Voi sua. :) Tules käymään ovella niin katsotaan kumpi on hoikempi ja timmimmässä kunnossa? ;)

Käyn viihteellä harvoin, mutta viimeksi kun kävin (nyt kesällä) niin lähdin mukanani 10 puhelinnumeroa, tanssin monen miehen kanssa ja nuorimmat oli parikymppisiä ja todella hyvänmäköisiäkin vielä (nuoremmat likat pyöri niiden kimpussa). Mua pyydettiin niiden nuorten jatkoille. En mennyt kun ei ole se mitä etsin. Viimeksi seurustelin 10v nuoremman kanssa, mutta en muuttanut yhteen vaan lopetin suhteen kun ei vaan ollut sellaista mitä tulevaisuuden rakkaudelta toivon.

Ostin tuossa viihteelle lähtiessäni tupakkaa ja ilman meikkiä. Minulta pyydettiin paperit.

Minusta kiinnostuu Suomessa joko aivan liian nuoret miehet tai sitten vanhemmat miehet keillä on pokkaa. Teini-ikäisen tyttäreni kavereiden vanhemmat ovat kommentoineet, että voisin olla lapseni sisko. Itseä moiset naurattaa, mutta kai se on uskottava kun niin monesti jo asiasta saanut kuulla. Kehuttu paljon ulkonäköä, mutta olen silti sisimmissäni epävarma ja kiltti. Mutta ilkeilijöille annan kyllä takaisin! Että koitahan nyt nieleskellä sanojasi siellä ja hyvää päivänjatkoa!

Ap

Vierailija
19/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Gambiasta saa miehen tosi helposti,ei ole mitään merkitystä naisen tasolla.

Vierailija
20/73 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interpals

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä