Onko jollain Jaguar-kankaasta sohva? ongelmia
Itse olen huomannut että puhdas vesitilkka jättää tumman läikän sohvaan? Eikä ole häipynyt/kuivunut yli vuorokauteen? Mites muilla?
Kommentit (6)
ja kaikki tahrat (ainakin tähän asti) lähteneet kostealla pyyhkimällä. Kannattaa pyyhkiä tahrat heti tuoreeltaan, varmasti lähtee pois.
Kaikki lika on lähtenyt pyyhkimällä, mieluiten nukkaamattomalla liinalla. Jos lika on ehtinyt pinttyä, ota tekstiilipesuainetta ja anna vaikuttaa, sitten pyyhit pois. Ei ole väliä, jos se kohta näyttää niinkuin lehmä olisi nuolaissut, se nukka kyllä nousee oikeaan asentoon kun sohva on ollut käytössä.
tai mistä olen pyyhkäissyt mikrokuituliinalla.
Ei tuo mielestäni ole hyvä kangas!! tai sitten juuri tuossa kankaassa on vikaa.
Onkohan tuolla sohvalla 7 päivän palautusoikeus?
Hei, ensimmäiset vuodet Lauritsonin jaguar-kankaalla päällystetystä sohvasta olivat todella positiiviset. Sen jälkeen kankaasta häipyi kulmakohdista nukka. Koko sohva näytti pikkuhiljaa siltä kuin siinä olisi istuttu monta kymmentä vuotta, kuluneelta ja rähjäiseltä. Kuitenkin sohvalla ei istuttu päivittäin, ei edes viikoittain eikä perheessämme ole kotielämiä eikä lapsia. Huonot kokemukset vastaavasta kankaasta myös parilla hyvämaineisella verhoomolla, jotka eivät kuulemma ikinä enää käytä kyseistä kangasta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:04"]
Hei, ensimmäiset vuodet Lauritsonin jaguar-kankaalla päällystetystä sohvasta olivat todella positiiviset. Sen jälkeen kankaasta häipyi kulmakohdista nukka. Koko sohva näytti pikkuhiljaa siltä kuin siinä olisi istuttu monta kymmentä vuotta, kuluneelta ja rähjäiseltä. Kuitenkin sohvalla ei istuttu päivittäin, ei edes viikoittain eikä perheessämme ole kotielämiä eikä lapsia. Huonot kokemukset vastaavasta kankaasta myös parilla hyvämaineisella verhoomolla, jotka eivät kuulemma ikinä enää käytä kyseistä kangasta.
[/quote]Ihana...7v. vanha aloitus,Ap lienee heittänyt sohvat jo kaatikselle.Kuka viitsii nostaa vanhoja ketjuja.Varsinkin tällaisia josta ei saa enää mitään järkeä.Kyseistä kangasta ei taideta edes myydä enää....
Puhui jostain jaguarplyysistä...?