Tyttö toi kaverin kylään - nyt kaveri vaatii ruokaa
Aivan älytöntä, olen sanaton. Ei nyt KYLÄSSÄ mitään ruokaa anella muilta ihmisiltä, mokomakin kerjäläinen..! Voi että alkoi sapettamaan kun tein koko perheelle lehtipihvejä valkosipulivoilla, siihen lohkoperunoita ja jäävuorisalaattia ja huusin tyttöä syömään.
Kuinka ollakkaan tytön kaverihan se sieltä häntä seuraili ja vähän aikaa katsoi kun syötiin, jonka jälkeen alkoi kyselemään ruokaa.
Soitin tytön vanhemmille että hakee tytön pois meidän kotoa ja käskin heitä ruokkimaan penskansa itse.. Aivan älytöntä touhua...
Porttikielto meidän huusholliin, muistaapahan tästä lähtien syödä ruokansa kotona..!!!!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut provo!!! Tosi tapahtuma.. tämän takia vihaan tätä foorumia, aina heti joku elämään tylsistynyt kpää vetää provokortin esiin, kun tapahtuma olisi liian villiä hänen elämälleen, joten silloinhan se on tietty mahdoton tapahtuma!...... -.-!!!
Ap
Niin.
"Lapseni kaveri kylässä - tuli kerjäämään ruokaa
klo 12:00 | 30.6.2017
Huusin lastani siis syömään tänään n. 1h sitten, kun ruoka oli valmis(lehtipihviä ja perunamuusia jäävuorisalaatin kera + grillisalaattia), ja lapsen kaveri kysyi että voiko hänkin syödä, kun on nälkä.
Siis mitäh!? Olin ihan ihmeissäni, mutta samaan aikaan todella raivona. Pentu jätetty MINUN varaan, jotta MINÄ joutuisin hänet syöttämään. Jo on aikoihin eletty, soitin pojan äidille ja käskin hakea pojan pois meidän luota leikkimästä, sillä minä en mikään h*mmetin palvelutalo ole!! Ei ole enää asiaa meille. Ihme nyktajan kotkottajat kun eivät ruoki nassikoitaan kotona ja pistää kaverin vanhemman vastuulle koko homman.
Aivan ennenkuulumatonta.."
Vaikka onkin poistatettu, googlen välimuistista kyllä löytyy.
Provoilija.
Ja valehtelija.
0/5, ei jatykoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jengiä täällä. On varaa syöttää kulmakunnan mukuloille paistit ja pihvit. Meillä ei ole varaa, vaikka käydään töissä. (Kutsututut vieraat erikseen). Kertokaa salaisuutenne? Yhteiskunnan tuet?
Me ollaan ihan keskituloisia, eikä edes kovin varakkaita, silti meiltä ei yksikään vieras jää ilman ruokaa tai tarjottavaa, jos meillä on ruoka-aika. Lastemme kaverit ovat fiksua porukkaa, etteivät pyytämättä tule ruokapöytään.
Meille vieraanvaraisuus on vähän kunnia-asia, jonka haluamme siirtää myös kolmelle lapsemmalle.
Ja mitenkä tämä onnistuu, jos vieraat tai lasten kaverit tulevat yllättäen?
Hyvin onnistuu ja esim. pihvit leikkaan puoliksi ja aina on ylimääräistä salaattia ja perunoita. Yleensäkin en suosi pieniä annoksia, vaan ruokaa jää evääksi tai seuraavaksi päiväksi.
Ja on oikein mukavaa, kun ruokapöydässä on vieraita ja ruoka maistuu, silloin ruuan valmistaminen ei ole ollut turhaa ja siitä saa hyvän mielen, jota ei voi ostaa rahalla.
Ihan lehtipihvejä arkena. Oletteko koko kööri lomalla?
Oletkos kuullut, että jos ruokailijoita on enemmän, kuin alunperin oletettiin, niin sitten ruoka jaetaan niin, että kaikille riittää.
Eilen kävin miehen kanssa sukulaisten mökillä kylässä. Vietiin mm. neljä kahvileipää. Häpeä hiipi mieleeni, kun siellä oli lisäksemme yksi vieras, josta emme tienneet. No, emäntä klaarasi hienosti tilanteen puolittamalla kahvileivät.
Porvoon kesässä tapahtuu.