Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottaako limatulpan runsaasta valkovuodosta....?

31.03.2006 |

Pakko on kysyä....

Erottaako siis limatulpan runsaasta valkovuodostakin? Itselläni ainakin ollut melkoista tuo valkovuoto loppuraskaudessa (varsinkin aamupäivisin) ja mietinkin nyt kun vauva on jo alhaalla kiinnittyneenä, että erotankohan limatulppaa lainkaan jos se valkovuodon mukana putkahtaa :o)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki ei huomaa limatulppaa ollenkaan, joten ei kai sitä välttämättä huomaa (tai sitten kaikilla se ei irtoa ennen kuin itse synnytyksessä???).

Loppu teksti on sitten " ällöä" , joten jos ei halua lukea kuvausta liman koostumuksesta kannattaa lopettaa lukeminen tähän.

Mulla lähti limatulppa edellisessä raskaudessa puol vuorokautta ennen lapsen syntymää. Koko päivän vuoti sellaista sitkeä vähän verensekaista limaa ja sitten yhdellä vessanreissulla kun pyyhin pahimpia limoja taas pois, tuntu että jotain on tulossa.. Ja sieltä sitten tulla tupsahti vähän kananmunaa isompi sitkeä harmaa limaklöntti. Siis sellasta sitkeää limaa joka olis varmaan tarvinnut sakset jos olis halunnut sen palastella. Kaikilla tosiaan ei vissiin noin selkeää limatulppaa irtoa kun luulis tuollaisen huomaavan.

Vierailija
2/3 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni, ekassa en ainakaan huomannut mitään ja tokassa viimesen kuukauden tuli joka päivä jotain limaa kunnes sitten päivänä jona synnytin, tuli selvä kahden euron kokoinen limaklöntti (sitkeää ja veristä) joten jos se lähtee ni eiköhän sen huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on limatulppa ollu ihan kunnon llimaa, ihan väritöntä (ehkä hieman veristä) mut tosi sitkeetä löysää limaa. valk.vuoto taas tahmasta valkosta nestettä.

tokan kohalla tuli ensin 2 peukalonkynnen kokosia hieman kellerteviä klönttejä ja sit alko taas sitä verensekasta limaa.

kyllä olen ainakin minä huomannu eron. mulla on vielä noi limartulpat lähtenee samalla kun on hirveet supparit joten ei oo jääny epäselväks.

joiden limtulpat lähtee vessankäynnin aikana tai suihkussa ja sillon on melko vaikeeta erottaa kun hävii niin nopeesti. =)

my_selene ja 3. neiti rv 32+3